Browsing Fakulta informačních technologií by Title
Now showing items 1-20 of 2898
-
3D animace postavy v počítačové grafice
Cílem projektu je seznámit čtenáře s technikami používanými při real-time animaci 3D postav. Práce se soustředí zejména na dva typy animace: snímkovou animaci a kloubovou animaci. Popsány jsou algoritmy pro softwarovou i ... -
3D Autoškola
Tato práce se zabývá popisem a návrhem simulátoru 3D autoškoly. V práci je shrnut základní popis některých dostupných simulátorů a možnosti jejich využití. Na základě podrobné studie dostupných simulátorů je navržen nový ... -
3D autoškola
Práce se věnuje tvorbě simulátoru 3D autoškoly a kontrole dodržování pravidel silničního provozu. Je zde představen herní engine Unity 3D, za jehož pomoci byl vytvořen simulátor autoškoly. V práci je představen způsob ... -
3D Autoškola
Hlavním tématem práce je vytvoření simulátoru pro výukové účely, který je schopen simulovat dopravní situace a kontrolovat správné dodržování dopravních předpisů. V práci je představen moderní herní engine Unity 3D a vývoj ... -
3D Autoškola
V této práci je řešena problematika trénování řidičských dovedností s využitím 3D simulátoru autoškoly, který kontroluje dodržování pravidel silničního provozu. Existující simulátory jsou rozděleny podle charakteristik a ... -
3D herní svět v OpenGL
Tato práce se zabývá studiem moderních technik v počítačové grafice; návrhem a vytvořením aplikace, jež může sloužit jako jádro budoucímu hernímu enginu. V práci jsou vyzdviženy techniky tvorby rozsáhlých terénů, pokročilých ... -
3D monitor pomocí detekce pozice hlavy
S vývojem možností zpracování obrazu, stereoskopického zobrazení, cen webových kamer a výkonu počítačů vyvstala možnost jak znásobit zážitek uživatele během práce s 3D programy. Z obrazu z webové kamery lze odhadnout polohu ... -
3D projekce fotek v OpenGL
Tato zpráva popisuje implementaci editoru pro projekci fotografií. Tento editor může sloužit k tvorbě dynamických sekvencí složených z fotografií. Obraz z kamery, který je dvourozměrný je nanesen na kouli v trojrozměrném ... -
3D Rekonstrukce historických míst z obrázků na Flickru
Tato práce popisuje problematiku návrhu a vývoje aplikace pro rekonstrukci 3D modelů z 2D obrazových dat, označované jako bundle adjustment. Práce analyzuje proces 3D rekonstrukce a důkladně popisuje jednotlivé kroky. ... -
3D video browser
Cílem tohoto projektu je navrhnout a vytvořit aplikaci pro vizualizaci vzájemně propojených video dat. Vizualizace probíhá ve 3D prostoru a snaží se využít jeho výhody (např. vnímání hloubky). V tomto dokumentu je obsaženo ... -
3D závodní hra pro platformu Android
Táto diplomová práce se zabývá možnostmi využití open source 3D herního enginu Java Monkey Engine (jME) při vývoji aplikací pro platformu Android. Obsahuje teoretické poznatky k architektuře jMonkey Engine a platformě ... -
40GbE směrovač pro operační systém GNU/Linux
Účelem této práce je popis protokolu 40Gb Ethernet, popis směrovacího procesu v jádře Linux a navrhnout a provést testování výkonnosti směrování se síťovým adaptérem pro 40Gb Ethernet. Výsledky a nastavení pro získání ... -
6-DOF lokalizace objektů v průmyslových aplikacích
Cílem práce je navrhnout metodu, která lokalizuje objekt v bodovém mračně a co nejpřesněji odhadne 6D pózu předem známých objektů v průmyslové scéně pro bin picking. Návrh řešení je inspirován sítí PoseCNN. Součástí řešení ... -
A Relation/Topic-Based Visualisation to Aid Exploratory Search in Large Collections
Tato diplomová práce byla vypracována na pracovní praxi/stáži na The Open University, Milton Keynes, UK. V posledních letech bylo vyvinuto mnoho nových přístupů a metod k vizualizaci a prohlížení obsahu kolekcí dokumentů. ... -
A Tool for Administration of the Company Products Portfolio
Práce je zaměřena na klíčový business proces ve výrobních společnostech a to na vývoj nových produktů. Jejím cílem bylo vytvoření nástroje na odhad rizika výroby nového produktu. Na uskutečnení cíle bylo nutné zistit ... -
Abstrakce dynamických datových struktur s využitím šablon
Cieľom tejto práce je návrh analýzy tvaru haldy vhodnej pre potreby analyzátora 2LS. 2LS je nástroj pre analýzu C programov založený na automatickom odvodzovaní invariantov s použitím SMT solvera. Navrhované riešenie ... -
Active Learning pro zpracování archivních pramenů
V teto praci je reseno vytvoreni systemu, ktery umoznuje nahrani a anotaci skenu historickych dokumentu a nasledne aktivni doucovani modelu pro rozpoznavani znaku (OCR) na dostupnych anotacich (vyznacenych radcich a jejich ... -
AdaBoost v počítačovém vidění
V této diplomové práci jsou představeny nové obrazové příznaky "local rank differences" (LRD). Tyto příznaky jsou invariantní vůči změnám osvětlení a jsou vhodné k implementaci detektorů objektů v programovatelném hardwaru, ... -
Adaptace jazykového modelu na cílovou doménu využívající stahování veřejných dat
Cieľom práce je implementovať systém pre automatickú adaptáciu jazykového modelu pre Phonexia ASR systém. Systém prijíma vstupný súbor, ktorý analyzuje a vyberie vhodné výrazy pre webové vyhľadávanie. Každé webové vyhľadávanie ... -
Adaptace neuronových sítí pro identifikaci osob
Tato práce se zabývá rozpoznáváním tváří pomocí konvolučních neuronových sítí a jejich problémy v dnešní době, jako jsou variabilita póz, osvětlení a výrazů. Shrnuje dosavadní přístupy, architektury a nejnovější chybové ...