Collections in this community

Recent Submissions

  • Rozpoznávání osob podle obličeje s využitím Neural Compute Stick 

    Horník, Matej
    Táto bakalárska práca sa zaoberá súčasnými technikami na rozpoznávanie osôb podľa tváre. V súčasnosti sa používajú konvolučné neurónové siete na rozpoznávanie tvárí. V tejto práci budú konvolučné neurónové siete popísané ...
  • Informační systém pro správu studentských spolků 

    Halabica, Michal
    Tato práce se zabývá vytvořením centrálního informačního systému pro studentský spolek. Cílem této práce je vytvořit takový systém, který ulehčí každodenní práci ve studentském spolku. Vytvořené řešení vychází z požadavků ...
  • Detekce přítomnosti subjektů ve střeženém prostoru 

    Múdry, Adam
    Cieľom tejto diplomovej práce bolo navrhnúť a implementovať systém slúžiaci na detekciu prítomnosti subjektu v stráženom priestore pomocou vstavanej platformy ESP32. Navrhnutý systém je schopný využívať viacero rôznych ...
  • Akcelerace algoritmu sledování částic v experimentu CBM 

    Roth, Michael
    Cílem této práce je prostudovat metody detekce a rekonstrukce trajektorií částic v experimentu CBM a problematiku akcelerace těchto metod na hardwarových platformách. V práci byly srovnány výhody a nevýhody rozšířených ...
  • Uživatelské rozhraní pro decentralizované národní volby 

    Malínek, Libor
    Práce popisuje vývoj decentralizované aplikace a uživatelského rozhraní pro hlasovací protokol v jazyce Rust. Cílem práce bylo vytvořit aplikaci, která je jednoduchá pro ovládání uživatelem a zároveň splňuje bezpečnostní ...
  • Interaktivní zobrazení datově náročné 3D scény ve webovém prohlížeči 

    Ludvík, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá vykreslováním datově náročných scén ve webovém prohlížeči. Výsledná aplikace interaktivně zobrazuje point cloudy ve webového prohlížeče pomocí javascriptového aplikačního rozhraní WebGPU. ...
  • Centrální D-Bus Server pro SSSD 

    Úradník, Dušan
    Cieľom tejto práce je nahradiť aktuálnu topológiu, prostredníctvom ktorej komponenty nástroja SSSD komunikujú. Spomínaná komunikácia je manažovaná viacerými D-Bus zbernicami, ku ktorým sa komponenty pripajajú a posielajú ...
  • Energy Harvesting for Industry 4.0 Applications 

    Gajdošík, Róbert
    Cieľom tejto práce je demoštrácia možností využitia energy harvestingu v priemysle 4.0, so zameraním na prototyp samonapájacieho vibračného senzoru. Vrámci práce bol vykonaný výskum techník pre zhromažďovanie a spracovanie ...
  • Systém pro ověření minimálních potřebných zdrojů pro běh aplikace 

    Žák, Jiří
    Cílem této bakalářské práce je vytvořit systém pro ověření minimálních potřebných zdrojů pro běh aplikace. Teoretická část se věnuje tématu vyhodnocovacích metrik počítačového výkonu a principu fungování operačního systému ...
  • Mobilní hra pro procvičení anglické slovní zásoby 

    Hubík, Antonín
    Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat multiplatformní vzdělávací mobilní hru pro procvičování a rozšiřování anglické slovní zásoby. Hra je založena na pravidlech slovní kopané a jí podobných her se slovy a obsahuje ...
  • Detekce kolizí v 3D scéně 

    Přibyl, Tomáš
    Tato práce popisuje postup tvorby algoritmů pro detekci kolizí ve Javascriptovém programovacím jazyku. Součástí práce jsou i testovací aplikace. Tyto aplikace zjistí vlastnosti algoritmů a změří jejich výpočetní čas.
  • Prohlížení mapy v mobilní aplikaci pohybem zařízení 

    Pohrebniak, Yehor
    Práce je zaměřena na vytvoření mobilní aplikace, která představuje mapu a na základě pohybu mobilního zařízení v prostoru provádí změnu polohy mapy. Teoretická část je zaměřena na seznámení s dostupnými technologiemi a ...
  • Na simulaci založený vývoj systému řízení distribuce tepla 

    Tomeček, Jan
    Tato práce se zabývá optimalizací ohřevu bojleru z externích zdrojů. V práci jsem vytvořil simulační model systému ohřevu vody. Následně jsem pomocí simulačního modelu navrhl možné optimalizace řízení ohřevu vody. Použitou ...
  • Kooperativní hra pro dva hráče v Unity 

    Červinka, Petr
    Cílem této práce je vytvoření hry v herním enginu Unity. Projekt je složen ze dvou částí. První částí je hra samotná, ve které dva hráči ovládají dvě postavy na jedné klávesnici, přičemž musí spolupracovat a překonávat ...
  • Podpora vyhledávání matričních událostí 

    Konetzný, Jakub
    Cílem této práce je navrhnout a implementovat webovou aplikaci na podporu vyhledávání matričních událostí. Vytvořená aplikace umožňuje uživateli nahrát svůj GEDCOM soubor a z chybějících událostí v tomto souboru automaticky ...
  • Knihovna pro kosterní animace 

    Maliňák, Jan
    Hlavním cílem této práce je navrhnout fyzikální řešení pro generování kosterních animací. To umožňuje za prvé provádět drobné úpravy animace v reálném čase, a za druhé dynamicky generovat pohyb postavy i bez předchozího ...
  • Hra pro více hráčů na mobilním zařízení 

    Čechák, Daniel
    Cílem práce je navrhnout a vyvinout jednoduchou, a přesto zábavnou hru pro mobilní zařízení, která svým zpracováním má hráče zabavit a zpříjemnit jim chvíle odpočinku. Hra je vyvíjena v Unity. Jedná se o deskovou hru pro ...
  • Rezervační systém pro akce neziskových organizací 

    Černý, Patrik
    Tato práce se zabývá návrhem rezervačního systému pro spolek Českomoravská federace naturistů (ČMFN). Jejím cílem je navrhnout, implementovat a zdokumentovat nově vytvořený systém, který by měl umožňovat evidenci členských ...
  • Klientská aplikace pro rozvrhovací systém výroby 

    Tomala, Tomáš
    Cílem této bakalářské práce je vytvořit mobilní aplikaci pro operační systém iOS, která bude sloužit jako rozhraní pro přístup k službě PlannerLoop. Rozvrhovací systém výroby PlannerLoop cílí převážně na menší výrobní ...
  • Real-time generátor 2.5D herního světa 

    Dubec, Matej
    Cieľom tejto práce je návrh a tvorba generátoru herného sveta fungujúcom v reálnom čase, v hernom engine Unity. Práca sa zaoberá princípmi hernej tvorby, metódami procedurálnej generácie prvkov v hrách a ďalej popisuje ...

View more