Kolekce v této sbírce

Poslední příspěvky

  • Rozšíření možností prezentací v prostředí Jupyter Notebook 

    Pastorek, Peter
    Práca sa zaoberá z prostredím Jupyter Notebook. Rozširuje jeho schopnosti zamerané na prezentáciu programovania. Umožňuje preberať materiály z html dokumentov, vylepšuje vzhľad prezentácií, umožňuje automatizovanú prípravu ...
  • Vytvoření modelu procesoru pomocí ADL jazyka 

    Ostatník, Kristián
    Cieľom práce je implementácia modelu procesora ARC v ADL jazyku CodAL na inštrukčnej úrovni. Prvá časť bakalárskej práce sa venuje klasifikácii procesorov a popisu ADL jazykov. Druhá časť práce popisuje priebeh implementácie ...
  • Doplňování interpunkce do automatického přepisu řeči 

    Ščavnický, Tomáš
    Táto práca sa zaoberá rekonštrukciou interpunkcie vo výstupoch systémov na automatický prepis reči. Výsledný systém by mal byť schopný rekonštruovať interpunkciu vo všeobecnej zväčša hovorenej angličtine s rozumnou mierou ...
  • Analýza abstraktních syntaktických stromů pro podporu výuky jazyka Python 

    Fáber, Jakub
    Cieľom tejto práce je vytvorenie analyzátora za účelom kontroly programových riešení v jazyku Pythonu a navrhovanie ich zlepšení z hľadiska kvality a čistoty kódu. Pre najlepšie výsledky sa využíva kombinácia statickej a ...
  • Nové techniky v oblasti trénování neuronových sítí - Connectionist temporal classification 

    Gajdár, Matúš
    Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou neurónových sietí a ich využití v oblasti rozpoznávania reči. Na začiatok si priblížime teóriu rozpoznávania reči, následne na to nadväzuje problematika neurónových sietí ...
  • Nástroj pro podporu kvalitního studia i studentského života na FIT 

    Matuška, Lubomír
    Cílem práce je navrhnout, vytvořit a otestovat experimentální nástroj, který správným a vhodným použitím gamifikace podpoří současný přednáškový systém a učiní pro studenty přednášky atraktivnější, zábavnější a přínosnější. ...
  • Inteligentní ovládání pohybem ruky 

    Apjar, Martin
    Táto práca sa zaoberá zhotovením zariadenia vhodného na snímanie gest ľudskej ruky, výberom vhodných senzorov, tvorbou obslužného softvéru a návrhom komunikácie. Zariadenie funguje na báze Arduino dosky s mikroprocesorom ...
  • Vyhodnocení metod stereozpracování obrazu 

    Juráček, Ivo
    Tato práce pojednává o určení vzájemné korelace mezi dvěma snímky a její aplikaci na reálný problém s využitím kamery, která je součástí stereo kamery. Naznačuje, jakým způsobem lze využít vzájemnou korelaci pro hledání ...
  • Zdroj světla řízený mikropočítačem 

    Koláriková, Lucie
    Světelná technika patří mezi jednu z nejrychleji se rozvíjejících technologií. Pomocí řízení světelných zdrojů počítačem lze dosahovat efektů, které mají využití v nejrůznějších odvětvích, ať už z hlediska estetického, ...
  • Inteligentní editor pro jazyk AHLL 

    Kučera, Tomáš
    Predmetom tejto bakalárskej práce je návrh a implementácia inteligentného editoru pre agentný jazyk AHLL. Čitateľ je najprv oboznámený s konceptom agentných systémov a platformou WSageNt. Nasleduje analýza a porovnanie ...
  • Ovládání vestavěného systému přes Internet 

    Dvořák, Tomáš
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem jednotlivých částí systému pro ovládání vestavěného systému na bázi Xilinx Zynq přes internet. Možností návrhů takových systémů je přitom celá řada. U každé části poskytuje přehled ...
  • Rozpoznávání CAPTCHA kódů 

    Pazderka, Radek
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh a implementaci aplikace sloužící k rozpoznávání textových CAPTCHA kódů. Popisuje algoritmy pro předzpracování obrazu, segmentaci a následnou klasifikaci znaků. Pro klasifikaci ...
  • Odhad osobnostních vlastností z videa 

    Čigáš, Patrik
    Táto bakalárska práca sa zaoberá experimentami so systémami na odhad dojmových osobnostných vlastností z videa a porovnáva ich úspešnosť. Systémy v experimentoch sú vytvorené pomocou lineárnych regresorov a konvolučných ...
  • Editor anotací pro sémantickou analýzu textu 

    Šťastná, Barbora
    Tato práce shrnuje základní pojmy z oblasti anotování textu a předkládá několik existujících nástrojů, které slouží pro anotování elektronických dokumentů. Dále popisuje editor anotací, jenž poskytuje grafické uživatelské ...
  • Webové uživatelské rozhraní nástroje pro extrakci informací 

    Pokorný, Jan
    V této práci se můžete dočíst o návrhu a implementaci JavaScriptové aplikace, která slouží jako uživatelské rozhraní pro nástroj k extrakci dat. Aplikace nabízí prostředí, ve kterém si uživatel spravuje extrakční úlohy. ...
  • Informační systém pro evidenci výsledků studia 

    Jínek, Tomáš
    Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat informační systém pro správu a evidenci studijních výsledků doktorandů. Tento systém je uzpůsoben pro snadnou správu studentů a učitelů, z nichž je poté ...
  • Grafické intro 64kB s použitím OpenGL 

    Minařík, Antonín
    Práce řeší tvorbu grafického intra s použitím OpenGL, jehož velikost nesmí přesáhnout 64 kB. Popsané a použité techniky zahrnují: Phongův osvětlovací model, mlhu, skybox, generování textur pomocí šumu a shadow mapping. ...
  • Ovládání vestavěného systému přes Internet 

    Horák, Jakub
    Cílem této této bakalářské práce je umožnit běžnému uživateli ovládat vestavěný systém na bázi Xilinx Zynq přes Internet. Vestavěný systém bude obsahovat audio kodek ADAU1761. V práci popíši co je nutné pro připojení daného ...
  • Sada weboých nástrojů pro vizualizaci výsledků geolokalizačního systému 

    Hodoval, Pavel
    Cílem této práce je vytvořit sadu flexibilních webových nástrojů a webové rozhraní pro vizualizaci výsledků geolokalizačního systému. Práce zahrnuje úvod do problematiky vizualizace dat v kartografii a základů zpracování ...
  • Zobrazování genealogických dat 

    Valecký, Dušan
    Cílem této práce je navrhnout a vytvořit webovou aplikaci pro zobrazování genealogických dat. Data jsou zobrazována z vytvořené databáze, která byla naplněna volně dostupnými daty. Pro řešení byl použit Nette Framework a ...

Zobrazit další