Poslední příspěvky

  • Hexagonální platforma se servořízením 

    Korgo, Tomáš
    Cílem práce je ukázka využití běžných modelářských RC serv a způsob jejich ovládání pomocí počítače. Pro demonstraci schopností serv je vytovřená Stewartova platforma, která využívá modelářské serva pro polohování platformy. ...
  • Rozpoznávání pojmenovaných entit 

    Rylko, Vojtěch
    V této práci je načrtnuta historie a jsou představena teoretická východiska rozpoznávání pojmenovaných entit, na jejichž základě je implementován systém v jazyce C++ pro detekci a zjednoznačňování pojmenovaných entit.  ...
  • 3D Autoškola 

    Řeháček, Prokop
    Hlavním tématem práce je vytvoření simulátoru pro výukové účely, který je schopen simulovat dopravní situace a kontrolovat správné dodržování dopravních předpisů. V práci je představen moderní herní engine Unity 3D a vývoj ...
  • Podpora dynamického DOM v zobrazovacím stroji HTML 

    Kocman, Radim
    Cílem této práce je vytvořit rozšíření pro renderovací stroj CSSBox, které zpřístupní objektový model dokumentu v rámci klientského JavaScriptu. Začátek práce se zabývá popisem modulů renderovacího stroje CSSBox, dále ...
  • Paralelní numerické řešení parciálních diferenciálních rovnic 

    Nečasová, Gabriela
    Práce se zabývá tématem paralelního numerického řešení parciálních diferenciálních rovnic. Práce se nejprve zaměřuje na obyčejné parciální diferenciální rovnice (ODR) a jejich metody řešení pomocí Taylorova polynomu. Další ...
  • Podpora pro vyrovnávací paměť pro systém GVFS 

    Holý, Ondřej
    Tato práce se zabývá podporou pro vyrovnávací paměť pro systém GVfs (Gnome Virtual filesystem). Nejprve je vysvětlen princip vyrovnávacích pamětí, invalidace dat a algoritmů pro výběr oběti. Následuje popis abstrakce ...
  • Analýza a detekce typu multimediálních dat v provozu RTP 

    Kmeť, Martin
    Tato práce se věnuje problematice detekce kodeku použitého při kódování hlasových dat nesených protokolem RTP bez dostupnosti informací nesených signalizačními protokoly ve VoIP aplikacích. Jejím hlavním cílem je navrhnout ...
  • Predikce transpozonů v DNA 

    Černohub, Jan
    Cílem práce je seznámení se s problematikou uchovávání informace v DNA, provést rešerši na téma transpozony, bioinformatické nástroje a algoritmy, které jsou používány k jejich detekci v nasekvenovaných genomech a vytvořit ...
  • Knihovna pro programování mikrokontrolérů nezávisle na jejich rodině 

    Konečný, Ondřej
    Práce se zabývá návrhem knihovny pro vývoj aplikací pro mikrokontroléry nezávisle na cílové platformě. Po stručném shrnutí stávající situace je rozebírán návrh architektury, která umožní zakrýt specifika různých modelů MCU ...
  • Vizuální efekty ve 3D aplikacích 

    Duží, Martin
    Tato diplomová práce se zabývá tvorbou vizuálních efektů v 3D grafických aplikacích. Předpokládá vykreslení scény metodou rasterizace pomocí knihovny OpenGL. Teoretická část popisuje několik vybraných efektů a následně ...
  • Parametrický geometrický 3D kreslicí nástroj 

    Vala, Jan
    Cílem této práce je seznámení se s 3D parametrickými konstrukčními nástroji a jejich podporou dynamické geometrie. Práce obsahuje vymezení základních pojmů z oblasti parametrické konstrukce v souvislosti s dynamickou ...
  • Geografický informační systém pro pasportizaci a vizualizaci rozlehlých počítačových sítí 

    Fibich, Ondřej
    Práce je zaměřena na problematiku pasportizace a vizualizace rozlehlých počítačových sítí pomocí geografických informačních systémů. Seznamuje čtenáře s principy a vlastnostmi geografických informačních  systémů a prostorových ...
  • Testování platformy JBoss Drools založené na modelu 

    Široký, Petr
    Technika testování založeného na modelu (MBT) využívá model chování systému k automatickému generování sady testů, čímž snižuje nákladnost testování oproti konvenčnímu manuálnímu vývoji a udržbě testů. Tato práce se zaměřuje ...
  • Zpracování obrazu ve sportu 

    Pleva, Pavel
    Cílem této práce je návrh a implementace aplikace pro sestavování doprovodného multimediálního obsahu pro zobrazování při sportovních událostech na stadionech, která bude jednoduše použitelná a bude mít intuitivní uživatelské ...
  • Prostředky cenzury v prostředí Internetu 

    Urban, Miroslav
    Tato diplomová práce se zabývá problematikou cenzury na internetu. Konkrétně popisuje technické prostředky pro cenzuru a způsoby jejího ověřování na již existujících projektech. Dále jsou zde uvedeny nejrůznější alternativy ...
  • Využití dynamické analýzy kódu při zpětném překladu 

    Končický, Jaromír
    V rámci projektu Lissom je vyvíjen rekonfigurovatelný zpětný překladač, jehož cílem je umožnit zpětný překlad programů, určených pro více různých platforem, do několika různých vyšších programovacích jazyků. V době počátku ...
  • Zdokonalení procesu automatického testování softwarových aplikací 

    Šmerda, Jakub
    Práce se zabývá procesem automatického testování software. Popisuje základní principy tvorby testů a seznamuje s běžnými nástroji pro průběžnou integraci. Hlavním cílem práce je zlepšení procesu automatického testování v ...
  • Modelování link-state směrovacího protokolu OSPFv3 

    Mrázek, Jakub
    OMNeT++ je diskrétní modulární simulátor, často využívaný pro simulaci počítačových sítí. Univerzální simulátor lze doplnit různými rozšiřujícími balíky např. INET Framework, který slouží pro simulaci zařízení a protokolů ...
  • Analýza bezpečnostních vlastností v OS Android 

    Hanyáš, Martin
    Tato práce popisuje operační systém Android a jeho bezpečnostní aspekty. Dále se věnuje forenzní analýze tohoto operačního systému. Cílem práce je vytvořit forenzní aplikaci umožňující získat citlivá data a dále provést ...
  • Geolokace stacionární kamery z obrazu 

    Šimurda, Pavel
    Tato práce se zabývá a analyzuje možnosti, kterými je možno zjistit geografickou polohu ze snímků nebo videa pouze za použití vizuální informace z obrazu.    Výsledkem práce jsou dvě rozdílné metody geo-lokalizace. První ...

Zobrazit další