• Generátor syntetické datové sady pro dopravní analýzu 

    Šlosár, Peter
    Tato diplomová práce se zabývá návrhem a vývojem nástrojů na generování syntetické datové sady pro potřeby dopravní analýzy. První část obsahuje stručné uvedení do problematiky detekce automobilů a renderovacích metod. Pro ...
  • Generátor úrovní pro hru v Unity 

    Dražka, Jakub
    Tato práce se věnuje problematice automatizovaného generování herních úrovní v engine Unity, konkrétně generování bludišť a generování prostředí pomocí L-systémů. Dále popisuje některé významné součásti a principy engine ...
  • Generátor záznamů o síťových útocích 

    Daněk, Jakub
    Tato práce popisuje návrh a implementaci modulu do systému Nemea, sloužícímu ke generování záznamů o simulovaných síťových útocích. Dále tato práce obsahuje stručný popis systému Nemea a některých síťových útoků. V neposlední ...
  • Generování kryptografického klíče z biometrických vlastností oka 

    Semerád, Lukáš
    Hlavním tématem práce je vytvoření vzorců pro množství informační entropie v biometrických vlastnostech duhovky a sítnice. Toto odvětví je zatím v těchto biometrikách neprostudováno, proto se diplomová práce snaží zahájit ...
  • Geografický informační systém pro pasportizaci a vizualizaci rozlehlých počítačových sítí 

    Fibich, Ondřej
    Práce je zaměřena na problematiku pasportizace a vizualizace rozlehlých počítačových sítí pomocí geografických informačních systémů. Seznamuje čtenáře s principy a vlastnostmi geografických informačních  systémů a prostorových ...
  • Geolokace stacionární kamery z obrazu 

    Šimurda, Pavel
    Tato práce se zabývá a analyzuje možnosti, kterými je možno zjistit geografickou polohu ze snímků nebo videa pouze za použití vizuální informace z obrazu.    Výsledkem práce jsou dvě rozdílné metody geo-lokalizace. První ...
  • GPU akcelerované prolamování šifer 

    Schmied, Jan
    Tato práce se zabývá popisem jednosměrných hešovacích funkcí a kryptografických algoritmů. Také zkoumá jejich implementaci pro využití k zašifrování obsahu souborů formátů DOC, PDF a ZIP pomocí uživatelského hesla. Následně ...
  • Hexagonální platforma se servořízením 

    Korgo, Tomáš
    Cílem práce je ukázka využití běžných modelářských RC serv a způsob jejich ovládání pomocí počítače. Pro demonstraci schopností serv je vytovřená Stewartova platforma, která využívá modelářské serva pro polohování platformy. ...
  • HiFi DA převodník a sluchátkový zesilovač 

    Doležal, Pavel
    Tato práce se zabývá návrhem a konstrukcí D/A převodníku a sluchátkového zesilovače pro stereofonní reprodukci ve třídě Hi-Fi. V úvodní kapitole je popsána problematika digitálního přenosu zvuku, dále je rozebrán návrh ...
  • Hluboké neuronové sítě 

    Habrnál, Matěj
    Diplomová práce se zabývá hlubokými neuronovými sítěmi, zejména pak metodami z oblasti hlubokého učení, jež slouží k inicializaci vah a samotnému učení hlubokých neuronových sítí. Dále popisuje základní teorii klasických ...
  • Identifikace počítače pomocí vzorů v síťovém provozu 

    Myška, Michal
    Tato diplomová práce se zabývá identifikaci počitačů s využitím vzorů chování v síťovém provozu. Jsou popsány bezpečnostní funkce zajišťující ochranu osobních údajů a bezpečnostní hrozby ohrožující soukromí uživatelů. Dále ...
  • Implementing and Improving a Speech Synthesis System 

    Beněk, Tomáš
    Tato práce se zabývá syntézou řeči z textu. V práci je podán základní teoretický úvod do syntézy řeči z textu. Práce je postavena na MARY TTS systému, který umožňuje využít existujících modulů k vytvoření vlastního systému ...
  • Informační systém návštěvnického centra 

    Sokl, Karel
    Práce se zabývá tvorbou informačního systému pro návštěvnické centrum v Olomouci. Tento dokument popisuje celý životní cyklus tohoto rezervačního systému, včetně specifikace požadavků, návrhu systému, jeho implementace a ...
  • Integrace serveru Undertow se systémem Jenkins CI 

    Barteček, Jakub
    Tato diplomová práce se zabývá nahrazením servlet kontejneru v systému Jenkins CI za server Undertow. V práci jsou popsány obecné informace o programech, které se této problematiky týkají a je analyzován současný stav ...
  • Interakce s objekty ve 3D prostoru 

    Studeník, Pavel
    Práce je zaměřena na možnosti interakce s objekty ve 3D prostředí. Pro snímaní uživatele je použit hloubkový senzor Microsoft Kinect. Interakce je založena na bezdotykovém ovládání. V práci je navržen koncept bezdotykového ...
  • ITIL v prostředí agilního vývoje software metodikou Scrum 

    Kubalcová, Monika
    Tato práce se zabývá problematikou integrace procesní knihovny ITIL a agilní metodiky Scrum ve společnosti vyvíjející IT služby. Po teoretickém popisu obou přístupů a analýzy procesů ve vybrané společnosti následuje navržení ...
  • Knihovna pro práci s videem pro platformu Android 

    Slavotínek, Tomáš
    Práce se zabývá zpracováním videa na platformě Android. Konzultovány jsou knihovny pro kódování a dekódování multimediálního obsahu, které lze na této platformě použít. Součástí je návrh a implementace knihovny, která bude ...
  • Knihovna pro programování mikrokontrolérů nezávisle na jejich rodině 

    Konečný, Ondřej
    Práce se zabývá návrhem knihovny pro vývoj aplikací pro mikrokontroléry nezávisle na cílové platformě. Po stručném shrnutí stávající situace je rozebírán návrh architektury, která umožní zakrýt specifika různých modelů MCU ...
  • Koevoluce kartézských genetických algoritmů a neuronových sítí 

    Kolář, Adam
    Cílem práce bylo ověřit možnost spojení metod kartézského genetického programování a neuronových sítí. Výsledek práce reprezentuje sada experimentů s úlohami vyvažování tyče, průchodu agenta bludištěm a detekce buňek ...
  • Koevoluční algoritmus pro úlohy založené na testu 

    Hulva, Jiří
    Tato práce se zabývá využitím koevoluce při řešení symbolické regrese. Symbolická regrese se používá pro zjištění matematického vztahu, který aproximuje naměřená data. Lze ji provádět pomocí genetického programování - ...