• ITIL v prostředí agilního vývoje software metodikou Scrum 

    Kubalcová, Monika
    Tato práce se zabývá problematikou integrace procesní knihovny ITIL a agilní metodiky Scrum ve společnosti vyvíjející IT služby. Po teoretickém popisu obou přístupů a analýzy procesů ve vybrané společnosti následuje navržení ...
  • Korelace dat na vstupu a výstupu sítě Tor 

    Coufal, Zdeněk
    Komunikace ve veřejných sítích založených na protokolu IP není ve skutečnosti anonymní, protože je možné přesně určit zdrojovou a cílovou IP adresu každého paketu. Uživatelé, kteří chtějí komunikovat anonymně, využívají ...
  • Vývoj 3D aplikací v prostředí Blender 

    Opletal, Martin
    Práce se zabývá srovnáním a hodnocením dostupných nástrojů pro tvorbu 3D aplikací. Ve zvoleném nástroji (Blender) je vytvořena počítačová hra, která demonstruje jeho možnosti. Postup tvorby je zaznamenán v případové studii ...
  • Interakce s objekty ve 3D prostoru 

    Studeník, Pavel
    Práce je zaměřena na možnosti interakce s objekty ve 3D prostředí. Pro snímaní uživatele je použit hloubkový senzor Microsoft Kinect. Interakce je založena na bezdotykovém ovládání. V práci je navržen koncept bezdotykového ...
  • Nástroj pro podporu agilního vývoje softwaru 

    Veverka, Pavel
    Cílem této práce je navrhnout systém pro podporu agilního vývoje softwaru ve virtuálním týmu. Jsou zde uvedeny metodiky agilního vývoje a některé dostupné nástroje pro jeho podporu. Aby mohl být systém použit v širokém ...
  • Ovladač a hardwarový modul protokolu MiWi pro Linux 

    Hala, Martin
    Diplomová práce se zabývá návrhem a implementací hardwarového modulu, který slouží jako komunikační prvek mezi vestavěným zařízením s Linuxem a senzorovými prvky. Komunikace probíhá prostřednictvím bezdrátového protokolu ...
  • Detektor Uniform Marker Fields pro Windows Phone 

    Mašek, Jiří
    Tato práce pojednává o detekci Uniform Marker Fields a umístění kamery v prostoru. Jsou zde popsány vlastní kroky detekce UMF, platforma Windows Phone 8, práce s DirectX  a také pojem rozšířená realita. V textu je popsána ...
  • Virtuální platformy pro simulaci instrukčních sad 

    Ministr, Martin
    Tato práce se zabývá vytvořením generátorů kódu pro existující virtuální platformy QEMU a OVP. Práce se skládá ze studie technik, které používají ke své práci virtuální stroje. Hlavní částí práce je návrh procesu transformace ...
  • Akcelerace neuronových sítí v FPGA 

    Krčma, Martin
    Tato práce se zabývá metodikami učení struktur FPNN. Zmiňuje se především na zpúsoby přímého převodu naučených neuronových sítí na FPNN, což je výhodné v situacích, kdy nejsou k dispozici trénovací data.
  • Evoluční strategie v úloze predikce vlivu aminokyselinových mutací na stabilitu proteinu 

    Pavlík, David
    Tato práce se zabývá otázkou predikce změn stability proteinů v důsledku aminokyselinových mutací. Cílem je vytvořit meta-klasifikátor, který bude využívat výsledky predikcí vybraných nástrojů, použít evoluční strategii ...
  • Práce s historickými mapami na mobilním zařízení 

    Urban, Martin
    Cílem této diplomové práce je experimentovat s nejmodernějšími webovými technologiemi a navrhnout nový postup pro tvorbu mobilních aplikací. Díky navrženým postupům je možné vytvářet mobilní aplikace, které jsou multiplatformní ...
  • Anotace obrazu a videa formou hry 

    Skowronek, Ondřej
    Tato práce se zabývá problémem získávání anotací k obrazu a videím. Tento problém řeší za pomocí crowdsourcingové přístupu. Pro řešení tohoto problému byly v práci navrženy a implementovány crowdsourcingové hry pro získávání ...
  • Bezdrátový hlasovací systém 

    Slezák, David
    Práce se zabývá návrhem a realizací bezdrátového hlasovacího systém založeného na technologii IQRF. Práce popisuje zmíněnou IQRF technologii a porovnává její vlastnosti s jinými rádiovými technologiemi. Dále popisuje návrh ...
  • Rozšíření generického ladicího nástroje v projektu Lissom 

    Hons, Petr
    Práce se zabývá seznámením s problematikou ladění a ladicích nástrojů. Dále popisuje princip ladicích informací, speciálně formátu DWARF s důrazem především na Call Frame Information (CFI), které umožňují ladicím nástrojům ...
  • Rozšíření řídicího systému modelu letadla Skydog o podporu vzdáleného a samočinného řízení Android aplikací 

    Boček, Michal
    Tématem práce je návrh a implementace Android aplikace, která bude ovládat autopilota modelu letadla Skydog pomocí bezdrátové komunikace. Aplikace směrem od modelu přijímá data ze senzorů instalovaných v modelu letadla, ...
  • Techniky "level of detail" v knihovně OpenSceneGraph 

    Hupka, Dušan
    Dnešní grafika se neobejde bez neustálé optimalizace technik a výpočtů. Je to způsobeno tím, že nároky na zobrazování scény jsou pořád vyšší. Jednou z technik, která napomáhá optimalizovat scénu jako takovou, je Level of ...
  • Synchronizace času v počítačových sítích 

    Matoušek, Denis
    Diplomová práce se zabývá návrhem řešení pro synchronizaci času v počítačových sítích, což je klíčový problém mnoha síťových aplikací. Na základě analýzy protokolů pro synchronizaci času byl jako vhodný kandidát vybrán ...
  • Spisová služba advokátní kanceláře s napojením na veřejné databáze 

    Janda, Jiří
    Tato práce se zabývá popisem systému pro podporu administrativních procesů v advokátních kancelářích. Zaměřuje se na zjištění procesů v kancelářích, analyzuje možnosti zjednodušení práce a celkově její automatizace. Důraz ...
  • Nástroj pro analýzu obsahu síťové komunikace 

    Mareš, Martin
    Tato práce se zabývá problematikou návrhu a implementace nástroje pro analýzu obsahu síťové komunikace v rámci projektu SEC6NET na FIT VUT v Brně. Jsou zde popsány požadavky na takovýto nástroj a problémy, které tyto ...
  • Networking Subsystem Configuration Interface 

    Lichtner, Ondrej
    Cílem diplomové práce je návrh síťové konfigurační knihovny s důrazem kladeným na přenositelnost mezi operačními systémy na bázi Linuxu a BSD a rozšiřitelnosti podpory knihovny. V druhé kapitole práce zkoumá dostupné ...