Poslední příspěvky

  • Uživatelské rozhraní aplikace pro výuku českého jazyka pro cizince 

    Tran, Thi Hang
    Cílem této práce je vytvořit efektivní grafické uživatelské rozhraní pro výuku českého jazyka pro cizince. Práce přistupuje k problému učení českého jazyka pro cizince jinak, než jak je koncipována výuka češtiny pro české ...
  • Biometrické rozpoznávání 2D obličeje z kamerového systému umístěného na kvadrokoptéře 

    Mikundová, Lea
    Tato bakalářská práce se zabývá rozpoznáním obličeje z kamerového systému umístěného na kvadrokoptéře. Teoretická část je rešerší současně nejpoužívanějších metod pro detekci a rozpoznání obličeje a jejich porovnání. Dále ...
  • Kreslení s projektorem pomocí Leap Motion 

    Cilip, Peter
    Cílem této práce bylo navrhnout rozhraní využívajíci projektor a prostorový senzor leap motion pro aplikaci kreslení a kalibračního programu. Navrhované rozhraní implementovat v libovolném jazyce. Práce se zabýva kalibracií ...
  • Tvorba vlastnich map z podkladu OSM - online 

    Fabčinová, Dominika
    Práca rozoberá jednotlivé kroky postupu vytvárania máp z OpenStreetMap dát. Skúma nástroje, pomocou ktorých tieto kroky môžu byť realizované. Hodnotí ich varianty s cieľom vybrať vhodnú pre použitie v následnej implementácii. ...
  • Akcelerace grafických algoritmů pomocí koprocesoru NEON 

    Kratochvíl, Radim
    Cílem této práce je prozkoumat možnosti koprocesoru NEON. Porovnávají se grafické algoritmy napsané v jazyce C, jazyce symbolických adres, jazyce C s využitím intrinsických funkcí a automaticky vektorizovaný kód. Hlavním ...
  • Problém obchodního cestujícího 

    Šůstek, Martin
    Práce se zaměřuje na úpravu známých postupů ACO a GA s ohledem na zvyšování efektivity nalézaných řešení. Jsou zde prezentovány dva nové přístupy pro řešení TSP. Pomocí jednoho z nich lze také vytvořit počáteční populaci ...
  • Bezeztrátová komprese videa 

    Kafka, Jan
    Tato bakalářská práce se zabývá bezeztrátovou kompresí videa s použitím 3D predikce. Nejdříve je uvedena nezbytná teorie kolem úpravy obrazových dat a bezeztrátové komprese. Tato část slouží k vymezení důležitých pojmů, ...
  • Inteligentní systém pro účast v soutěži SSCAI 

    Horázný, Václav
    V této práci se zabývám vytvořením umělé inteligence tak, aby splňovala podmínky pro uvedení do soutěže SSCAI Tournament. Obsahuje charakteristiku a herní mechaniky hry Starcraft: Brood War, popis pravidel zmíněné soutěže ...
  • Aplikace pro zpracování dat z oblasti evoluční biologie 

    Radakovič, Lukáš
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací aplikace, která má za úkol ověřit správnost algoritmu sloužícího na analýzu použitých mechanismů při tvorbě fylogenetického stromu. Aplikace umožňuje uživatelům zadat ...
  • Uživatelské rozhraní pro řízení robota při uchopování objektů 

    Manďák, Roman
    Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací uživatelského rozhraní pro řízení robota při uchopení objektů. Poskytuje dva módy ovládání ramene pro jednoduché a složité úkoly uchopení. V práci je využito a porovnáno ...
  • Pokrytím řízené testování vícevláknových programů 

    Lietavcová, Zuzana
    Tato práce se zabývá problematikou hledání chyb ve vícevláknových programech pomocí techniky pokrytím řízeného testování, jak je chápáno ve studovaném nástroji Maple. Testování se se skládá ze dvou fází. V první fázi se ...
  • Rozšířené funkce honeypotů 

    Soóky, Peter
    Bakalářska práce pod názvem Rozšířené funkce honeypotů je zaměřena na vývoj bezpečnostních systémů určitých typů nazvaných honeypoty. Po představení principů technik honeypotů se zabýva s výhodami ich používaní v porovnaní ...
  • Rozhraní pro tvorbu herních agentů v prostředí Jason 

    Rusnák, Jakub
    Práce se zabývá tvorbou rozhraní pro vytváření agentů v jazyce Jason pro hru Unreal Tournament 2004. Čtenář se seznámí s teorií agentních systémů, s hrou Unreal Tournament a prostředím GameBots. V práci je popsán návrh ...
  • Online Business Cards Generator 

    Turic, Matúš
    Vizitky jsou stále nedílnou součástí marketingu. Vizitka představuje snadný způsob výměny základních kontaktních informací mezi jednotlivci. Tato bakalářská práce se zabýva popisem a tvorbou webové aplikace, pomocí níž si ...
  • Modelování a realizace systémů pro inteligentní budovy 

    Konečná, Zuzana
    Ve své bakalářské práci se zaměřuji na tvorbu ovládání inteligentní budovy pomocí systému foxtrot. Hlavní zaměření je na regulaci teploty a bezpečnost. Celý systém je propojený s externí senzorovou sítí. Mezi těmito dvěma ...
  • Generování validačních schémat pro XML 

    Hložek, Bohuslav
    Projekt se zabývá analýzou XML LMF slovníku. Je tvořeno schéma pro schematron a XML s popisem hodnot atributů. Projekt je zpracován v jazyce Python 3.4.
  • Webový portál pro správu konzultačních schůzek 

    Balcar, Juraj
    Systém pre správu konzultácií slúži pre ľudí, ktorí si chcú rezervovať rôzne termíny u doktora, konzultanta alebo manažéra, ale aj pre ľudí, ktorí chcú poskytovať konzultačné alebo ordinačné hodiny. Cieľom bolo spojenie ...
  • Informační systém s XSLT šablonami 

    Mazura, František
    Cílem této práce je vytvořit univerzální framework pro malé a středně velké informační systémy. Pro řešení zvoleného problému jsem použil jazyk PHP v kombinaci se šablonami XSLT při REST architektuře. Vytvořený framework ...
  • Efektivní implementace výpočetně náročných algoritmů na Intel Xeon Phi 

    Šimek, Dominik
    Táto práca sa zaoberá implementáciou a optimalizáciou výpočtovo náročných algoritmov na koprocesore Intel Xeon Phi. Koprocesor Xeon Phi bol predstavený firmou Intel v roku 2012 ako odpoveď na obrovský nárast v používaní ...
  • Pokročilé zotavení z chyb během syntaktické analýzy shora dolů 

    Obluková, Alena
    Syntaktický analyzátor je jednou z nejdůležitějších částí překladače při často používaném přístupu syntaxí řízený překlad. Při tomto přístupu řídí syntaktický analyzátor sémantické akce a generování abstraktního syntaktického ...

Zobrazit další