Now showing items 69-88 of 297

  • Generátor aritmetických obvodů 

    Bolješik, Michal
    Cílem této práce je návrh a implementace nástroje, který umožňuje generovat popis různých variant aritmetických obvodů (jako jsou sčítačky a násobičky), které tvoří součást složitějších systémů (filtrů, transformací apod.). ...
  • Generátor dokumentace pro testy používající knihovnu BeakerLib 

    Kulda, Jiří
    Cílem této práce řešené ve spolupráci se společností Red Hat Czech je navrhnout, implementovat a ověřit generátor dokumentace pro testy používající knihovnu BeakerLib, který efektivně vytváří dokumentaci z neokomentovaných ...
  • Generování a údržba tříd Java na základě Apiary Blueprintu 

    Hermann, Lukáš
    Při vývoji větší aplikace může být při změnách v API problém udržovat kód aktuální. Někdy se dokonce API změní, aniž by o tom byl programátor informován. A i když ví, že se API změnilo, často neví kde a jak. Vývojáři, kteří ...
  • Generování PDF dokumentů z webových stránek 

    Červinka, Zbyněk
    Tato práce se zabývá generováním PDF dokumentů z webových stránek. Zdrojem dat je Java knihovna CSSBox, která poskytuje zpracované prvky webových stránek ve formě Java objektů. Cílem práce je zpracovat tato data a pomocí ...
  • Generování útoků na službu DNS 

    Tutko, Jakub
    Dostupnost a bezpečnost patří mezi nejdůležitější požadavky internetových služeb. Proto je nezbytné detekovat síťové anomálie, které mají na tyto potřeby největší vliv. Aby detekční mechanismy držely krok se stále ...
  • Generování validačních schémat pro XML 

    Hložek, Bohuslav
    Projekt se zabývá analýzou XML LMF slovníku. Je tvořeno schéma pro schematron a XML s popisem hodnot atributů. Projekt je zpracován v jazyce Python 3.4.
  • Grafické intro 64kB s použitím OpenGL 

    Peňáz, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou řešení grafického intra s omezenou velikostí do 64kB. Práce popisuje metody použité při vytváření grafického intra. Zabývá se procedurálním generováním, nastavením kompilátoru ...
  • Grafický editor pro konfiguraci struktury úloh v rámci Java EE Batching API 

    Hanus, Tomáš
    Tato bakalářská práce se zabývá popisem implementace grafického editoru pro konfiguraci struktury úloh v rámci Java EE Batching API v podobě zásuvného modulu pro vývojové prostředí IntelliJ IDEA. Zaměřuje se hlavně na ...
  • Gramatické systémy a syntaktická analýza založený na nich 

    Handlíř, Jaroslav
    Tato práce se věnuje problematice gramatických systémů. Definuje jak kooperující distribuované CD gramatické systémy, tak i paralelně komunikující PC gramatické systémy ve spojení s bezkontextovými gramatikami. Dále zkoumá ...
  • GUI knihovna pro hry na platformě SDL2 

    Staněk, Jan
    Tato práce se zabývá grafickými uživatelskými rozhraními v počítačových hrách jako prostředky pro komunikaci mezi uživatelem a aplikací. Dále se věnuje návrhu a implementaci obecného uživatelského rozhraní postaveného na ...
  • Herní portál v Cloudu 

    Pečínka, Zdeněk
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou herního portálu v Cloudu navrženého pro zvoleného poskytovatele PaaS. Informuje o možnostech, jež nabízí cloudové počítání. Shrnuje výhody a nevýhody poskytovatelů PaaS. Věnuje se ...
  • Hlasové ovládání pro robota 

    Hájek, Pavel
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a tvorbou aplikace pro hlasové ovládání robota se zaměřením na platformu PR2. Práce popisuje proces rozpoznávání řeči a věnuje se robotickému operačnímu systému pro nějž je určená. ...
  • Hluboké neuronové sítě v rozpoznávání obrazu 

    Kozel, Michal
    Neuronové sítě momentálně dosahují nejlepších výsledků při rozeznávání řeči, obrazu a i dalších klasifikačních úloh. Tato práce popisuje základní prvky a vlastnosti neuronových sítí a způsob jejich učení. Cílem této práce ...
  • Hra pro výuku úplných základů programování 

    Rončka, Martin
    Hlavním cílem této práce je vytvoření hry pro výuku úplných základů programování . První část této práce se zabývá studiem a analýzou současných her pro výuku programovaní a soudobých principů užívaných ve výukových hrách ...
  • Identifikace a dekódování bezdrátové komunikace s využitím SDR 

    Matulka, Filip
    Cílem této práce je vytvořit systém využívající konceptu softwarově definovaného rádia, který je schopen automatické identifikace komunikačních parametrů a následného dekódování bezdrátové komunikace. Práce se zaměřuje na ...
  • Identifikace pomocí požadavků HTTP 

    Jeleň, Jakub
    Táto bakalářska práce sa zabýva identifikací pomocí požadavků HTTP v siťovém provoze. Je zde vysvětlen pricip komunikace HTTP a identifikace v daném protokole. Taktéž je vytvořen návrh aplikace, která identifikuje webový ...
  • Implementace externích autentizačních modulů pro nginx 

    Kameníčková, Petra
    Tato bakalářská práce se věnuje návrhu a vývoji autentizačních modulů pro webový server nginx, tak aby bylo možné aplikace a služby běžící na tomto serveru používat v rámci FreeIPA domény. V první části práce jsou vysvětleny ...
  • Implementace on-line API pro rozpoznávač řeči a Android demoaplikace 

    Gabčo, Jakub
    V moderní době se lidé snaží všechno si ulehčit. Tohle může splniť rozpoznávaní řeči. Lokální rozpoznávání řeči je výpočetně náročné, proto se mnoho společností snaží vytvořit vzdálene takzvané síťové rozpoznávaní řeči. V ...
  • Implementace podpory nástroje NetEm v projektu LNST 

    Procházka, Jiří
    Tato práce se věnuje emulacím sítí. Obsahuje uvedení do problematiky emulací a jiných metod experimentování. Součástí je také výpis a rozbor softwarových a hardwarových emulátorů. Zvláštní důraz je kladen na emulátor NetEm, ...
  • Informační systém pro jazykovou školu 

    Sikora, Martin
    Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnou a implementovat informační systém pro jazykovou školu, který nahradí dosavadní zpracování dat v tabulkách programu Microsoft Excel. Systém bude pracovat se všemi daty jazykové ...