Now showing items 79-98 of 297

  • Herní portál v Cloudu 

    Pečínka, Zdeněk
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou herního portálu v Cloudu navrženého pro zvoleného poskytovatele PaaS. Informuje o možnostech, jež nabízí cloudové počítání. Shrnuje výhody a nevýhody poskytovatelů PaaS. Věnuje se ...
  • Hlasové ovládání pro robota 

    Hájek, Pavel
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a tvorbou aplikace pro hlasové ovládání robota se zaměřením na platformu PR2. Práce popisuje proces rozpoznávání řeči a věnuje se robotickému operačnímu systému pro nějž je určená. ...
  • Hluboké neuronové sítě v rozpoznávání obrazu 

    Kozel, Michal
    Neuronové sítě momentálně dosahují nejlepších výsledků při rozeznávání řeči, obrazu a i dalších klasifikačních úloh. Tato práce popisuje základní prvky a vlastnosti neuronových sítí a způsob jejich učení. Cílem této práce ...
  • Hra pro výuku úplných základů programování 

    Rončka, Martin
    Hlavním cílem této práce je vytvoření hry pro výuku úplných základů programování . První část této práce se zabývá studiem a analýzou současných her pro výuku programovaní a soudobých principů užívaných ve výukových hrách ...
  • Identifikace a dekódování bezdrátové komunikace s využitím SDR 

    Matulka, Filip
    Cílem této práce je vytvořit systém využívající konceptu softwarově definovaného rádia, který je schopen automatické identifikace komunikačních parametrů a následného dekódování bezdrátové komunikace. Práce se zaměřuje na ...
  • Identifikace pomocí požadavků HTTP 

    Jeleň, Jakub
    Táto bakalářska práce sa zabýva identifikací pomocí požadavků HTTP v siťovém provoze. Je zde vysvětlen pricip komunikace HTTP a identifikace v daném protokole. Taktéž je vytvořen návrh aplikace, která identifikuje webový ...
  • Implementace externích autentizačních modulů pro nginx 

    Kameníčková, Petra
    Tato bakalářská práce se věnuje návrhu a vývoji autentizačních modulů pro webový server nginx, tak aby bylo možné aplikace a služby běžící na tomto serveru používat v rámci FreeIPA domény. V první části práce jsou vysvětleny ...
  • Implementace on-line API pro rozpoznávač řeči a Android demoaplikace 

    Gabčo, Jakub
    V moderní době se lidé snaží všechno si ulehčit. Tohle může splniť rozpoznávaní řeči. Lokální rozpoznávání řeči je výpočetně náročné, proto se mnoho společností snaží vytvořit vzdálene takzvané síťové rozpoznávaní řeči. V ...
  • Implementace podpory nástroje NetEm v projektu LNST 

    Procházka, Jiří
    Tato práce se věnuje emulacím sítí. Obsahuje uvedení do problematiky emulací a jiných metod experimentování. Součástí je také výpis a rozbor softwarových a hardwarových emulátorů. Zvláštní důraz je kladen na emulátor NetEm, ...
  • Informační systém pro jazykovou školu 

    Sikora, Martin
    Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnou a implementovat informační systém pro jazykovou školu, který nahradí dosavadní zpracování dat v tabulkách programu Microsoft Excel. Systém bude pracovat se všemi daty jazykové ...
  • Informační systém pro Výzkumnou skupinu diagnostika 

    Vaďura, Pavel
    Tato práce pojednává o návrhu a implementaci informačního sytému pro výzkumnou skupinu. V práci jsou popsány základní technologie pro tvorbu informačního systému, jako je PHP, PHP frameworky, MySQL a jQuery. Další část ...
  • Informační systém s XSLT šablonami 

    Mazura, František
    Cílem této práce je vytvořit univerzální framework pro malé a středně velké informační systémy. Pro řešení zvoleného problému jsem použil jazyk PHP v kombinaci se šablonami XSLT při REST architektuře. Vytvořený framework ...
  • Integrace SELinux audit záznamů do ABRT nástroje 

    Vrabec, Lukáš
    Cílem práce je seznámit čtenáře s problematikou bezpečnosti operačních systémů Linux a bezpečnostním mechanismem řízení přístupu. Dále se práce zabývá zpracováním bezpečnostních zpráv, které jsou produkovány bezpečnostními ...
  • Inteligentní dotazování Wikipedie pro mobilní zařízení na platformě Android 

    Kováč, Andrej
    p { margin-bottom: 0.1in; direction: ltr; line-height: 120%; text-align: left; widows: 2; orphans: 2; }p.western { font-family: "Times New Roman",serif; }p.cjk { font-family: "Times New Roman"; }p.ctl { font-family: "Times ...
  • Inteligentní systém pro účast v soutěži SSCAI 

    Horázný, Václav
    V této práci se zabývám vytvořením umělé inteligence tak, aby splňovala podmínky pro uvedení do soutěže SSCAI Tournament. Obsahuje charakteristiku a herní mechaniky hry Starcraft: Brood War, popis pravidel zmíněné soutěže ...
  • Interaktivní ikony pro mobilní aplikaci inteligentní domácnost 

    Mlynarič, Tomáš
    Tato práce se zabývá vývojem interaktivních ikon (widgetů) pro platformu inteligentní domácnost vyvíjenou na FIT VUT v Brně a operační systém Android. V práci jsou představeny platformy, pro které je vývoj určen, dále jsou ...
  • Interaktivní simulátor pro grafy toku dat 

    Kovařík, David
    Grafy toku dat jsou často používány při návrhu hardware. Jsou však vhodné také pro provádění hlubších analýz návrhů (např. funkční a formální verifikace). Simulátor prezentovaný v této práci vzniká jako podpůrný nástroj ...
  • Internetový portál pro obchod s lokálními potravinami 

    Buba, Vojtěch
    Cílem této práce je návrh uživatelského rozhraní pro zprostředkováni prodeje lokálních potravin. Tento problém je řešen vytvořením webové služby založené na geolokaci a patřičného uživatelského rozhraní. Vytvořené řešení ...
  • Kartézské genetické programování v evolučním umění 

    Veselý, Pavel
    Tato práce se zabývá využitím kartézského genetického programování (CGP) v evolučním umění (EvoArt). Text předkládá úvod do problematiky. Dále se zaměřuje na proces návrhu, implementace a testování nové metody, jak CGP v ...