Now showing items 255-274 of 297

  • Tajmlajn.cz - webová služba pro plánování dosažení cíle 

    Dovičovič, Michal
    Cílem této práce je návrh a realizace webové aplikace, která slouží k plánování a vede k dosažení cílů. Aplikace umožňuje vyhledávání přátel v této službě a vzájemné podporování na základě úspěchů. Dále mohou uživatelé ...
  • Testování vícevláknových programů pomocí šumu 

    Kotyz, Jan
    Cílem této bakalářské práce je vytvoření nástroje pro testování vícevláknových programů vytvořených v jazyce Python. Tento nástroj pro testování sleduje běh testovaného vícevláknového programu, pomocí instrumentace bajtkódu, ...
  • Transformace obchodní strategie v jazyce MetaLang na paralelní kód akcelerovaný superpočítačem 

    Halfar, Vítězslav
    Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat softwarový systém - MetaTester, který se zabývá testováním a optimalizacemi nastavení automatizovaných obchodních systémů vytvořených pro platformu MetaTrader 4. ...
  • Transformace popisu procesoru v jazyce CodAL do struktur SystemC 

    Ondruš, Tomáš
    Cílem této práce je vytvořit generátor simulátorů a hardwarové reprezentace aplikačne specifických procesorů v jazyce SystemC. Prvním úkolem je vytvořit zapouzdřující vrstvu kompatibilní se SystemC TLM 2.0, která zapouzdřuje ...
  • Třicetidenní výzva 

    Přibylová, Kateřina
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací webové aplikace, jejíž úkol je pomoci uživatelům bojovat s prokrastinací a dosahováním jejich cílů za pomoci třicetidenních výzev. Práce seznamuje čtenáře s problematikou ...
  • Tvorba ovladačů zařízení pod systémy Linux a Windows 

    Sznapka, Jakub
    Práce se zabývá návrhem a implementací USB ovladače a klíče třídy HID pro mikrokontrolér MC9S08JM60. Popisuje se zde jak teoretická část nezbytná pro návrh, tak i implementace s ukázky kódu a obrázky pro lepší ilustraci. ...
  • Tvorba panoramatických fotografií 

    Dospiva, Filip
    Tato práce obsahuje srovnání přístupů pro implementaci tvorby panoramatických fotografií. Jsou zde rozebrány dílčí kroky tvorby panoramat a metody přístupu, které jsou pro tyto kroky používané. Je zde vytvořen náhled nad ...
  • Tvorba spolehlivostních modelů pro pokročilé číslicové systémy 

    Wanka, Mario
    Cílem této práce je simulovat vliv spolehlivosti obvodů detekujících chybu u komponent pokročilých digitálních systémů. Prvně je definována spolehlivost a skutečnosti s ní související a jsou představeny Markovské modely. ...
  • Tvorba vlastnich map z podkladu OSM - offline 

    Hnilica, Přemek
    Cílem této práce je nabídnout čtenáři ucelený přehled o možnostech zpracování mapových dat z projektu OpenStreetMap, představit jednotlivé kroky při tvorbě off-line mapy a popsat jejich výhody a nevýhody. Následně zvolit ...
  • Tvorba vlastnich map z podkladu OSM - online 

    Fabčinová, Dominika
    Práca rozoberá jednotlivé kroky postupu vytvárania máp z OpenStreetMap dát. Skúma nástroje, pomocou ktorých tieto kroky môžu byť realizované. Hodnotí ich varianty s cieľom vybrať vhodnú pre použitie v následnej implementácii. ...
  • Univerzální nástroj pro dekompresi spustitelných souborů 

    Milkovič, Marek
    Komprese spustitelných souborů je proces komprese dat a kódu za účelem zmenšení velikosti nebo ochrany těchto souborů. Chování komprimovaného spustitelného souboru je těžké analyzovat, proto musí být takovýto soubor nejprve ...
  • Univerzální rezervační systém v cloudu 

    Bulín, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací univerzálního rezervačního systému v cloudu. Velkou část této práce tvoří přehled poskytovatelů cloudu a již existujících rezervačních systémů. Dále se práce zabývá ...
  • Určení orientace hlavy na fotografii 

    Szentandrási, Tamás
    Cílem této práce bylo naplánování a implementace systémů realizujúcí určení orientace hlavy pomocí Random Forestů na fotografií. V práci je použitá verze Random Forestů, používá Fisher Linear Discriminant Analysis pro ...
  • Uživatelské rozhraní aplikace pro výuku českého jazyka pro cizince 

    Tran, Thi Hang
    Cílem této práce je vytvořit efektivní grafické uživatelské rozhraní pro výuku českého jazyka pro cizince. Práce přistupuje k problému učení českého jazyka pro cizince jinak, než jak je koncipována výuka češtiny pro české ...
  • Uživatelské rozhraní pro řízení robota při uchopování objektů 

    Manďák, Roman
    Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací uživatelského rozhraní pro řízení robota při uchopení objektů. Poskytuje dva módy ovládání ramene pro jednoduché a složité úkoly uchopení. V práci je využito a porovnáno ...
  • Video editor sportovních záznamů 

    Janoušek, Martin
    Tato práce se zabývá tvorbou video editoru pro mobilní zařízení s operačním systémem Android. Je zde představen operační systém Android a další použité technologie, včetně knihovny Ing. Tomáše Slavotínka, která je využita ...
  • Virtuální botanický herbář s podporou výuky 

    Semmler, Jiří
    Tato práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací webového informačního systému pro správu virtuálního herbáře v prostřední střední školy. Stávající služby na trhu nenabízí žádnou variantu, kde by mohli studenti ...
  • Virtuální klávesnice pomocí Leap Motion 

    Mejía, Santiago
    Tato práce se zabírá nalezením nejvhodnějšího způsobu zadávání textu pomocí senzoru Leap Motion. K vyzkoušení různých způsobů slouží testové prostředí. Testové prostředí obsahuje dva způsoby zadávání znaků s využitím senzoru ...
  • Vizualizace elektrických signálů mozku 

    Ševčík, Ivan
    EEG je neinvazivní metoda pro měření mozkové aktivity, která poskytuje důležitý náhled do činnosti lidského mozku. Tato práce prezentuje aplikaci, která slouží jako vizuálni nástroj pro analýzu EEG dat. Koncept aplikace ...
  • Vizualizace informací v inteligentní domácnosti 

    Sakin, Martin
    Tato práce popisuje návrh a implementaci grafické aplikace zobrazující stav inteligentní domácnosti. Aplikace běží přímo na adaptéru, který komunikuje se senzory a akčními členy. Její grafický výstup je možné zobrazit přes ...