Now showing items 244-263 of 297

  • Strategická hra v multi-agentním prostředí Jason 

    Vais, Roman
    Práce se zabývá umělou inteligencí využívanou v~oblasti počítačových her, zejména pak tzv. strategií v~reálném čase, a implementuje rozšíření pro jednu z~těchto her. Analyzuje možnosti využití přístupu multi-agentních ...
  • Strategie herních systémů 

    Švestka, Marek
    Obsahem této práce je reprezentace chování umělé inteligence v počítačových hrách. Cílem bylo najít vhodné metody k její interpretaci. Tato problematika byla vyřešena implementací " map", což jsou n-rozměrné matice nesoucí ...
  • Strojové učení pro odvozování modelů formálních jazyků 

    Bardonek, Petr
    Tato bakalářská práce se zabývá odvozováním modelů formálních jazyků. Jedná se o vědní disciplínu na poli výzkumu umělé inteligence. Cílem je vytvořit aplikaci umožňující automatické vytvoření modelu, v podobě konečného ...
  • Syntaktická analýza založená na gramatických a automatových systémech 

    Šoustar, Jakub
    Tato práce se zabývá syntaktickou analýzou s využitím systémů paralelně komunikujících zásobníkových automatů. Zejména se zaměřuje na dopady nedeterminismu v jednotlivých komponentách na celý systém. Také je představen ...
  • Syntaktická analýza založená na regulovaných gramatikách 

    Vaníček, Luboš
    Tato práce se zabývá regulovanými gramatikami. Popisuje vlastnosti různých druhů regulovaných gramatik a srovnává je. Ke srovnání využívá příklady postavené na kontextových jazycích. Práce se nejvíce zaměřuje na programované ...
  • Syntaktická analýza založená na stavových gramatikách 

    Novotný, Miroslav
    Tato práce se zabývá syntaktickou analýzou založenou na stavových gramatikách. Cílem je vytvořit program schopný načíst gramatiku ze vstupního souboru. Na základě této gramatiky vytvořit LL tabulku a následně i provést ...
  • Systém pro import fotografií 

    Pučálka, Martin
    Cílem této práce bylo vytvořit samostatnou aplikaci pro import fotografií s funkcí pro vyhledání snímků, které se již v počítači nachází. Díky této funkci mohou být již archivované snímky při dalším importu vynechány. ...
  • Systém pro kontrolu přístupových bodů 

    Stodůlka, Daniel
    Úkolem této práce je navrhnout a implementovat systém pro kontrolu přístupových bodů a zajistit jeho vzdálenou správu. Celý systém se skládá ze tří částí - řídícího program,webového klienta a server systému sdružujícího ...
  • Systém pro programování výukového kitu Minerva 

    Dohnal, Michal
    Teoretická část této práce se zabývá koncepty a rozhraními využívanými pro programování mikrokontrolérů (MCU) a rekonfiguraci programovatelných hradlových polí (FPGA) s užším zaměřením na ty z nich, které jsou dostupné pro ...
  • Systém pro vyhledávání a výběry relevantních článků z Wikipedie podle tématu 

    Suchý, Ondřej
    Cílem této práce je navrhnout a implementovat systém, který umožní výběr tematicky zaměřených článků z Wikipedie za účelem úspory místa při jejím offline uložení. Řešení tohoto problému je dosaženo s využitím metod spadajících ...
  • Systém pro záznam a vyhodnocování dat z GPS 

    Žáčik, Šimon
    Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací webového systému pro vyhodnocování výsledků a sledování průběhu športových soutěží na základe údajů GPS. Získání GPS dat je možné použitím mobilné aplikace pro platformu ...
  • Tajmlajn.cz - webová služba pro plánování dosažení cíle 

    Dovičovič, Michal
    Cílem této práce je návrh a realizace webové aplikace, která slouží k plánování a vede k dosažení cílů. Aplikace umožňuje vyhledávání přátel v této službě a vzájemné podporování na základě úspěchů. Dále mohou uživatelé ...
  • Testování vícevláknových programů pomocí šumu 

    Kotyz, Jan
    Cílem této bakalářské práce je vytvoření nástroje pro testování vícevláknových programů vytvořených v jazyce Python. Tento nástroj pro testování sleduje běh testovaného vícevláknového programu, pomocí instrumentace bajtkódu, ...
  • Transformace obchodní strategie v jazyce MetaLang na paralelní kód akcelerovaný superpočítačem 

    Halfar, Vítězslav
    Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat softwarový systém - MetaTester, který se zabývá testováním a optimalizacemi nastavení automatizovaných obchodních systémů vytvořených pro platformu MetaTrader 4. ...
  • Transformace popisu procesoru v jazyce CodAL do struktur SystemC 

    Ondruš, Tomáš
    Cílem této práce je vytvořit generátor simulátorů a hardwarové reprezentace aplikačne specifických procesorů v jazyce SystemC. Prvním úkolem je vytvořit zapouzdřující vrstvu kompatibilní se SystemC TLM 2.0, která zapouzdřuje ...
  • Třicetidenní výzva 

    Přibylová, Kateřina
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací webové aplikace, jejíž úkol je pomoci uživatelům bojovat s prokrastinací a dosahováním jejich cílů za pomoci třicetidenních výzev. Práce seznamuje čtenáře s problematikou ...
  • Tvorba ovladačů zařízení pod systémy Linux a Windows 

    Sznapka, Jakub
    Práce se zabývá návrhem a implementací USB ovladače a klíče třídy HID pro mikrokontrolér MC9S08JM60. Popisuje se zde jak teoretická část nezbytná pro návrh, tak i implementace s ukázky kódu a obrázky pro lepší ilustraci. ...
  • Tvorba panoramatických fotografií 

    Dospiva, Filip
    Tato práce obsahuje srovnání přístupů pro implementaci tvorby panoramatických fotografií. Jsou zde rozebrány dílčí kroky tvorby panoramat a metody přístupu, které jsou pro tyto kroky používané. Je zde vytvořen náhled nad ...
  • Tvorba spolehlivostních modelů pro pokročilé číslicové systémy 

    Wanka, Mario
    Cílem této práce je simulovat vliv spolehlivosti obvodů detekujících chybu u komponent pokročilých digitálních systémů. Prvně je definována spolehlivost a skutečnosti s ní související a jsou představeny Markovské modely. ...
  • Tvorba vlastnich map z podkladu OSM - offline 

    Hnilica, Přemek
    Cílem této práce je nabídnout čtenáři ucelený přehled o možnostech zpracování mapových dat z projektu OpenStreetMap, představit jednotlivé kroky při tvorbě off-line mapy a popsat jejich výhody a nevýhody. Následně zvolit ...