Now showing items 1-20 of 26

  • Aplikace pro hodnocení kvality pokrmů na Android 

    Tomešek, Jan
      Tato práce se zabývá návrhem, implementací a testováním mobilní aplikace, která představuje součást vznikající služby pro hodnocení kvality pokrmů ve stravovacích zařízeních, přičemž hodnocení pocházejí přímo od strávníků. ...
  • Aplikace pro hodnocení kvality pokrmů na iOS 

    Bobák, Petr
    V této práci se zabývám tvorbou aplikace pro mobilní platformu iOS, která je součástí studentského projektu zabývajícího se hodnocením kvality pokrmů ve stravovacích zařízeních. Popisuji cestu aplikace od návrhu přes ...
  • Automatické rozpoznávání a zpracování faktur 

    Ščešňák, Vladimír
    Cílem této práce je navrhnout a implementovat aplikaci pro automatické rozpoznávání a zpracovaní faktur za pomocí využití počítačového vidění. Práce se zabývá analýzou existujících faktur, návrhem a implementaci algoritmů ...
  • Automatický výběr reprezentativních fotografií 

    Bank, Tomáš
    Tato práce je z oboru počítačového vidění. Zabývá se shlukováním fotografií podle jejich obsahu a dále výběrem dobré reprezentativní fotografie. K dosažení tohoto cíle je v práci popsáno několik metod a přístupů, ze kterých ...
  • Detekce dopravních značek z kamery ve vozidle 

    Dušek, Jan
    Tato bakalářská práce se zabývá detekcí dopravních značek v obraze nebo videu. Nejprve budou popsány algoritmy běžně využívané k tvorbě obecného detektoru dopravních značek. Následně popíšu detekci dopravních značek ...
  • Fotosoutěž na Facebook 

    Pololáník, Petr
    Tato práce se zabývá teorií vytváření moderních webových aplikací, jejichž logika je převážně v klientském prohlížeči. Jsou rozebrány různé technologie, které se dnes běžně využívají. Práce se převážně zabývá tvorbou ...
  • Hra pro výuku úplných základů programování 

    Rončka, Martin
    Hlavním cílem této práce je vytvoření hry pro výuku úplných základů programování . První část této práce se zabývá studiem a analýzou současných her pro výuku programovaní a soudobých principů užívaných ve výukových hrách ...
  • Internetový portál pro obchod s lokálními potravinami 

    Buba, Vojtěch
    Cílem této práce je návrh uživatelského rozhraní pro zprostředkováni prodeje lokálních potravin. Tento problém je řešen vytvořením webové služby založené na geolokaci a patřičného uživatelského rozhraní. Vytvořené řešení ...
  • Lokalizace kvadrokoptéry v 3D prostoru pomocí jedné kamery 

    Kubica, Petr
    V této bakalářské práci jsou prozkoumány možnosti existujících metod pro určení polohy UAV AscTec Pelican za pomoci monokulární kamery. Jsou testovány metody SVO, PTAM a LSD-SLAM ve vnitřních i venkovních prostorách za ...
  • Mobilní aplikace pro vizualizaci a řízení vodohospodářských staveb 

    Švancer, Jan
    Cílem práce je navrhnout a implementovat způsob univerzálního zobrazení dat z automatizovaných vodárenských objektů na mobilním zařízení. Vývoj je realizován spolu s firmou Speco Control s.r.o., která dané automatizace ...
  • Nástroj pro efektivní řízení činnosti na projektu 

    Stodolová, Martina
    Tato bakalářská práce se zabývá správou diplomových prací a organizací činnosti při jejich tvorbě. Cílem bylo navrhnout a vytvořit systém pro studenty a vedoucí. Výsledkem je webová aplikace implementovaná v jazyce Ruby s ...
  • Nástroj pro grafický návrh HTML5 aplikací 

    Sabovčik, František
    Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací nástroje pro grafický návrh HTML5 aplikací vykreslovaných na Canvas. Tento editor umožnuje vizuální způsobem vytvářet uživatelské rozhraní pomocí pozicování, transformace ...
  • Nástroj pro správu rodinných multimediálních dat 

    Černoch, Štěpán
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem uživatelského rozhraní a implementací prototypu webové aplikace, jejíž hlavním cílem je usnadnit uživatelům sdílení multimediálních dat. V textu jsou čtenáři popsány některé typy ...
  • Návrh GUI multimediálního centra pro seniory 

    Gongol, Jakub
    Práce se zabývá problematikou tvorby grafického uživatelského rozhraní pro seniory se zaměřením na dotyková zařízení. Cílem je návrh a vytvoření aplikace ovladače multimediálního centra XBMC pro platformu Android. Práce ...
  • Online Business Cards Generator 

    Turic, Matúš
    Vizitky jsou stále nedílnou součástí marketingu. Vizitka představuje snadný způsob výměny základních kontaktních informací mezi jednotlivci. Tato bakalářská práce se zabýva popisem a tvorbou webové aplikace, pomocí níž si ...
  • Prednasky.com - vytvoření frameworku pro automatické zpracování dat 

    Kalfus, Jan
    Tato bakalářská práce řeší návrh a realizaci frameworku v jazyce Python pro automatické zpracování multimediálních dat. Vytvořený framework umožňuje dekomponovat úpravy na jednotlivé atomické úlohy, které mohou být spuštěny ...
  • Proces zvýšení uživatelské spokojenosti internetového portálu 

    Henek, Ondřej
    Cílem mé práce bylo zlepšit uživatelský prožitek internetového portálu pro sdílení studijních materiálů, jehož uživatelé nebyli se službou zcela spokojeni. Po studiu tématu uživatelského prožitku jsem provedl průzkum pomocí ...
  • Protinárazový systém kvadrokoptéry pomocí sady sonarů 

    Hrazdil, Radim
    Tato bakalářské práce se zabývá osazením kvadrokoptéry ultrazvukovými senzory, jejich připojením k mikrokontroléru Arduino Micro a implementací ovladače pro řízení sonarů. Je navržena a implementována demonstrační aplikace ...
  • Přednášky na cesty: Android app pro off-line prohlížení přednášek na FIT 

    Koudelka, Jiří
    Bakalářská práce se zabývá návrhem, tvorbou a implementací aplikace pro operační systém Android. Tato aplikace má plnit funkci stahování a offline přehrávání záznamů přednášek. Během samotného přehrávání je k dispozici ...
  • Rozšířená realita nad obrazem ze stacionární kamery 

    Tinka, Jan
    Tato práce se venuje konceptu rozšírené reality nad obrazem ze stacionární kamery a jejím cílem je nabídnout prototyp interaktivního editoru, díky kterému je možné ve scéne vytváret virtuální objekty, jako kompenzaci ...