Now showing items 1-16 of 16

  • Android app - deníček spotřeby energií s predikcí 

    John, Tomáš
    Práce popisuje proces tvorby mobilní aplikace sloužící k záznamu a zpracování dat z přístrojů měřících energie. Aplikace cílí na zařízení s operačním systémem Android. Úkolem bylo seznámit se s podobnými aplikacemi a ...
  • Aplikace pro hodnocení kvality pokrmů na Android 

    Tomešek, Jan
      Tato práce se zabývá návrhem, implementací a testováním mobilní aplikace, která představuje součást vznikající služby pro hodnocení kvality pokrmů ve stravovacích zařízeních, přičemž hodnocení pocházejí přímo od strávníků. ...
  • Aplikace pro hodnocení kvality pokrmů na iOS 

    Bobák, Petr
    V této práci se zabývám tvorbou aplikace pro mobilní platformu iOS, která je součástí studentského projektu zabývajícího se hodnocením kvality pokrmů ve stravovacích zařízeních. Popisuji cestu aplikace od návrhu přes ...
  • Databáze póz rukou pro skeletální animaci lidských postav 

    Vojtěch, Tomáš
    Tato práce se zabývá skeletální animací lidských postav a vývojem nástroje ve formě pluginu pro program Autodesk MotionBuilder. Cílem bylo vytvoření nástroje, který animátorům umožní automatizovat proces animace a tím ...
  • Detekce a rozpoznání registrační značky vozidla 

    Řepka, Michal
    Tato práce se zabývá detekcí a rozpoznáním objektů ze snímků s využitím metod počítačového vidění. Předmětem detekce jsou české registrační značky vozidel. Cílem práce bylo vytvořit algoritmus pro jejich automatickou ...
  • Editor matematických rovnic pro Android 

    Janičko, Adam
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací editoru rovnic pro platformu Android. Součástí aplikace je grafické uživatelské rozhraní (GUI), možnost ukládat, editovat rovnice, výpočet rovnic a widget pro rychlejší ...
  • Generování a údržba tříd Java na základě Apiary Blueprintu 

    Hermann, Lukáš
    Při vývoji větší aplikace může být při změnách v API problém udržovat kód aktuální. Někdy se dokonce API změní, aniž by o tom byl programátor informován. A i když ví, že se API změnilo, často neví kde a jak. Vývojáři, kteří ...
  • Hra pro výuku úplných základů programování 

    Rončka, Martin
    Hlavním cílem této práce je vytvoření hry pro výuku úplných základů programování . První část této práce se zabývá studiem a analýzou současných her pro výuku programovaní a soudobých principů užívaných ve výukových hrách ...
  • Komiks kamera pro Android 

    Štefl, Lubomír
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací aplikace komiks kamera v reálném čase pro mobilní zařízení s operačním systémem Android. Práce popisuje základy práce s operačním systémem Android, způsob práce s ...
  • Mobilní aplikace pro vizualizaci a řízení vodohospodářských staveb 

    Švancer, Jan
    Cílem práce je navrhnout a implementovat způsob univerzálního zobrazení dat z automatizovaných vodárenských objektů na mobilním zařízení. Vývoj je realizován spolu s firmou Speco Control s.r.o., která dané automatizace ...
  • Přednášky na cesty - konverze záznamu přednášky do e-book formátu 

    Adamec, Martin
    Tato práce se zabývá převodem záznamu přednášky, uloženém v XML souboru, do formátu EPUB verze 3.0. Výsledný soubor obsahuje přednášené snímky, které jsou doplněny zvukovým výkladem přednášejícího. Řešení je implementováno ...
  • Reidentifikace automobilů ve videu 

    Zapletal, Dominik
    Tato bakalářská práce se zabývá problémem reidentifikace automobilů ve videu. Reidentifikace automobilů ve videu je založena na porovnávání částí obrazu získaného z různých kamer. Tato práce je zaměřena zejména na ...
  • Rozšířená realita nad obrazem ze stacionární kamery 

    Tinka, Jan
    Tato práce se venuje konceptu rozšírené reality nad obrazem ze stacionární kamery a jejím cílem je nabídnout prototyp interaktivního editoru, díky kterému je možné ve scéne vytváret virtuální objekty, jako kompenzaci ...
  • Vysílání video streamu na Windows Phone 

    Jež, Adam
    Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh a realizace aplikace pro mobilní systém Windows Phone, která bude schopna vysílat multimediální tok z kamery mobilního zařízení prostřednictvím paketové sítě. Pro navázání spojení ...
  • Živé panorama 

    Jalůvková, Lenka
    Tato bakalářská práce je zaměřena na tvorbu živých panoramat. Jedná se o inovativní reprezentaci dat ze streamujících kamer. Vstupem je video ze streamujících kamer, výstupem je také stream - panorama neustále se překreslující ...