Search
Now showing items 1-8 of 8
Nástroj pro grafický návrh HTML5 aplikací
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací nástroje pro grafický návrh HTML5 aplikací vykreslovaných na Canvas. Tento editor umožnuje vizuální způsobem vytvářet uživatelské rozhraní pomocí pozicování, transformace ...
Software pro korektury textů
Cílem práce bylo navrhnout a realizovat uživatelsky přívětivou aplikaci speciálně pro tvorbu korektur textů podobným způsobem jako při opravování na papíru. Výsledkem je aplikace, která mimo jiné nabízí korekturní značky ...
Aplikace pro výuku jazyků pro Firefox OS
Tato práce se zabývá vytvořením aplikace pro výuku jazyků specificky pro mobilní operační systém Firefox OS. Vzhledem k své povaze, uživatelské rozhraní aplikace se snaží uspokojit ergonomické potřeby aplikací určených pro ...
Třicetidenní výzva
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací webové aplikace, jejíž úkol je pomoci uživatelům bojovat s prokrastinací a dosahováním jejich cílů za pomoci třicetidenních výzev. Práce seznamuje čtenáře s problematikou ...
Uživatelské rozhraní pro řízení robota při uchopování objektů
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací uživatelského rozhraní pro řízení robota při uchopení objektů. Poskytuje dva módy ovládání ramene pro jednoduché a složité úkoly uchopení. V práci je využito a porovnáno ...
Motivační principy pro mobilní aplikaci pro ovládání inteligentní domácnosti
Tato bakalářská práce se zabývá způsoby motivování uživatelů k používání aplikace pro řízení inteligentní domácnosti. Popisuje obecné principy zapojení herních prvků do reálných systémů a řeší i konkrétní návrh motivačního ...
Internetový portál pro obchod s lokálními potravinami
Cílem této práce je návrh uživatelského rozhraní pro zprostředkováni prodeje lokálních potravin. Tento problém je řešen vytvořením webové služby založené na geolokaci a patřičného uživatelského rozhraní. Vytvořené řešení ...
Návrh a evaluace uživatelského rozhraní informačního systému pro správu jídelen
Cílem této práce je teoreticky popsat proces a metody návrhu uživatelských rozhraní a následně ukázat aplikaci popsaných metod při návrhu a evaluaci uživatelského rozhraní systému Spokojená Jídelna. Práce popisuje jeden z ...