Show simple item record

Real-Time Fluid Simulation

dc.contributor.advisorZemčík, Pavelcs
dc.contributor.authorFedorko, Matúšcs
dc.date.accessioned2019-05-17T07:17:09Z
dc.date.available2019-05-17T07:17:09Z
dc.date.created2015cs
dc.identifier.citationFEDORKO, M. Simulace tekutin v reálném čase [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2015.cs
dc.identifier.other88667cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/52281
dc.description.abstractPřimárním cílem této práce je simulace tekutin v reálním čase běžící na moderním programovatelným grafickým hardvéru. Práce začíná vysvětlením základních principů simulace tekutin se zaměřením na metodu Smoothed particle hydrodynamics. Následujúcí diskuze pak přináší stručný úvod do OpenCL jako i popis současného grafického hardvéru se zaměřením na odlišnosti při programování těchto specifických čipů ve srovnání s tradičními procesory. Poslední dvě kapitole této práce pak popisují návrh a implementaci problému.cs
dc.description.abstractThe primary concern of this work is real-time fluid simulation on modern programmable graphics hardware. It starts by introducing fundamental fluid simulation principles with focus on Smoothed particle hydrodynamics technique. The following discussion then provides a brief introduction to OpenCL as well as contemporary GPU hardware and outlines their programming specifics in comparison with CPUs. Finally, the last two chapters of this work, detail the problem analysis and its implementation.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectsimulace tekutincs
dc.subjectsmoothed particle hydrodynamicscs
dc.subjectuniformní mřížkacs
dc.subjectray castingcs
dc.subjectOpenCLcs
dc.subjectGPUcs
dc.subjectOpenGLcs
dc.subjectScreen Space Fluid Rendering with Curvature Flowcs
dc.subjectfluid simulationen
dc.subjectsmoothed particle hydrodynamicsen
dc.subjectuniform griden
dc.subjectray casting OpenCLen
dc.subjectGPUen
dc.subjectOpenGLen
dc.subjectScreen Space Fluid Rendering with Curvature Flowen
dc.titleSimulace tekutin v reálném časecs
dc.title.alternativeReal-Time Fluid Simulationen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2015-06-22cs
dcterms.modified2020-05-10-16:12:05cs
thesis.disciplinePočítačová grafika a multimédiacs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav počítačové grafiky a multimédiícs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid88667en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.06.23 11:10:04en
sync.item.modts2020.06.23 10:26:19en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta informačních technologiícs
dc.contributor.refereePolok, Lukášcs
dc.description.markBcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. Dr. Ing. Jan Černocký (předseda) doc. RNDr. Pavel Smrž, Ph.D. (místopředseda) prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (člen) doc. Mgr. Jaroslav Hrdina, Ph.D. (člen) Ing. Zbyněk Křivka, Ph.D. (člen) Ing. Josef Strnadel, Ph.D. (člen)cs
but.defenceStudent nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: Bez otázek.cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programInformační technologiecs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record