• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2015
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2015
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rekonstrukce chatu v onlinových hrách

Online Games Chat Reconstruction

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.544Mb)
Posudek-Oponent prace-17547_o.pdf (88.59Kb)
Posudek-Vedouci prace-17547_v.pdf (85.74Kb)
review_88678.html (1.432Kb)
Author
Beran, Pavel
Advisor
Veselý, Vladimír
Referee
Pluskal, Jan
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Žijeme v moderní době. Informační technologie v mnoha různých formách nás zcela obklopují. Díváme se na filmy, brouzdáme internetem, hrajeme videohry a provádíme mnoho dalších aktivit, které po nás zanechávají stopu v kybersvětě. Tato práce zkoumá možnosti využívání (hraní) počítačových her jako zástěrku pro plánování kriminálních činností (zejména z hlediska MMORPG her), možnosti zachytávání a reprodukce chatové komunikace hráčů. Zabývá se také možnostmi implementace rekonstrukčního modulu chatu pro Netfox.Framework a jinými způsoby rekonstrukce a vizualizace komunikace.
 
We live in modern times. We are surrounded by many different forms of information technologies. We watch movies, surf on the internet, play videogames and overall do lots of action that leave a trace in the cyberworld. This thesis investigates the possibility of using(playing) videogames as a decoy for getting involved in criminal activities, specifically MMORPG games, different ways of capturing and reproducing player´s chat communication. It also introduces a way to implement chat reconstruction module into Netfox.framework and other ways of communication visualisation.
 
Keywords
Online hry, MMORPG, chat, kriminální činnost, World of Warcraft, Minecraft, Online games, MMORPG, chat, criminial activities, World of Warcraft, Minecraft
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
prof. Ing. Miroslav Švéda, CSc. (předseda) doc. Ing. Jiří Kunovský, CSc. (místopředseda) Ing. Vladimír Bartík, Ph.D. (člen) Ing. Vítězslav Beran, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Martínek, Ph.D. (člen)
Date of defence
2015-06-17
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: Jaké kroky je třeba provést pro implementaci podpory dalšího protokolu online hry? Bylo by možné vytvořit generický modul, který by umožnil zpracování i WoW rychle se měnící struktury protokolu?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/52353
Source
BERAN, P. Rekonstrukce chatu v onlinových hrách [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2015.
Collections
  • 2015 [295]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV