Rekonstrukce chatu v onlinových hrách
Online Games Chat Reconstruction

Author
Advisor
Veselý, VladimírReferee
Pluskal, JanGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Žijeme v moderní době. Informační technologie v mnoha různých formách nás zcela obklopují. Díváme se na filmy, brouzdáme internetem, hrajeme videohry a provádíme mnoho dalších aktivit, které po nás zanechávají stopu v kybersvětě. Tato práce zkoumá možnosti využívání (hraní) počítačových her jako zástěrku pro plánování kriminálních činností (zejména z hlediska MMORPG her), možnosti zachytávání a reprodukce chatové komunikace hráčů. Zabývá se také možnostmi implementace rekonstrukčního modulu chatu pro Netfox.Framework a jinými způsoby rekonstrukce a vizualizace komunikace. We live in modern times. We are surrounded by many different forms of information technologies. We watch movies, surf on the internet, play videogames and overall do lots of action that leave a trace in the cyberworld. This thesis investigates the possibility of using(playing) videogames as a decoy for getting involved in criminal activities, specifically MMORPG games, different ways of capturing and reproducing player´s chat communication. It also introduces a way to implement chat reconstruction module into Netfox.framework and other ways of communication visualisation.
Keywords
Online hry, MMORPG, chat, kriminální činnost, World of Warcraft, Minecraft, Online games, MMORPG, chat, criminial activities, World of Warcraft, MinecraftLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
prof. Ing. Miroslav Švéda, CSc. (předseda) doc. Ing. Jiří Kunovský, CSc. (místopředseda) Ing. Vladimír Bartík, Ph.D. (člen) Ing. Vítězslav Beran, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Martínek, Ph.D. (člen)Date of defence
2015-06-17Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: Jaké kroky je třeba provést pro implementaci podpory dalšího protokolu online hry? Bylo by možné vytvořit generický modul, který by umožnil zpracování i WoW rychle se měnící struktury protokolu?Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/52353Source
BERAN, P. Rekonstrukce chatu v onlinových hrách [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2015.Collections
- 2015 [295]