Show simple item record

Online Games Chat Reconstruction

dc.contributor.advisorVeselý, Vladimírcs
dc.contributor.authorBeran, Pavelcs
dc.date.accessioned2018-10-21T17:28:36Z
dc.date.available2018-10-21T17:28:36Z
dc.date.created2015cs
dc.identifier.citationBERAN, P. Rekonstrukce chatu v onlinových hrách [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2015.cs
dc.identifier.other88678cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/52353
dc.description.abstractŽijeme v moderní době. Informační technologie v mnoha různých formách nás zcela obklopují. Díváme se na filmy, brouzdáme internetem, hrajeme videohry a provádíme mnoho dalších aktivit, které po nás zanechávají stopu v kybersvětě. Tato práce zkoumá možnosti využívání (hraní) počítačových her jako zástěrku pro plánování kriminálních činností (zejména z hlediska MMORPG her), možnosti zachytávání a reprodukce chatové komunikace hráčů. Zabývá se také možnostmi implementace rekonstrukčního modulu chatu pro Netfox.Framework a jinými způsoby rekonstrukce a vizualizace komunikace.cs
dc.description.abstractWe live in modern times. We are surrounded by many different forms of information technologies. We watch movies, surf on the internet, play videogames and overall do lots of action that leave a trace in the cyberworld. This thesis investigates the possibility of using(playing) videogames as a decoy for getting involved in criminal activities, specifically MMORPG games, different ways of capturing and reproducing player´s chat communication. It also introduces a way to implement chat reconstruction module into Netfox.framework and other ways of communication visualisation.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectOnline hrycs
dc.subjectMMORPGcs
dc.subjectchatcs
dc.subjectkriminální činnostcs
dc.subjectWorld of Warcraftcs
dc.subjectMinecraftcs
dc.subjectOnline gamesen
dc.subjectMMORPGen
dc.subjectchaten
dc.subjectcriminial activitiesen
dc.subjectWorld of Warcraften
dc.subjectMinecraften
dc.titleRekonstrukce chatu v onlinových hráchcs
dc.title.alternativeOnline Games Chat Reconstructionen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2015-06-17cs
dcterms.modified2020-05-10-16:12:06cs
thesis.disciplineInformační technologiecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav informačních systémůcs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid88678en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.06.23 09:04:40en
sync.item.modts2020.06.23 08:18:33en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta informačních technologiícs
dc.contributor.refereePluskal, Jancs
dc.description.markBcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeeprof. Ing. Miroslav Švéda, CSc. (předseda) doc. Ing. Jiří Kunovský, CSc. (místopředseda) Ing. Vladimír Bartík, Ph.D. (člen) Ing. Vítězslav Beran, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Martínek, Ph.D. (člen)cs
but.defenceStudent nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: Jaké kroky je třeba provést pro implementaci podpory dalšího protokolu online hry? Bylo by možné vytvořit generický modul, který by umožnil zpracování i WoW rychle se měnící struktury protokolu?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programInformační technologiecs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record