• čeština
    • English
  • čeština 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2015
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2015
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Nástroj pro efektivní řízení činnosti na projektu

Tool for Effective Project Task Organization

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.219Mb)
Posudek-Oponent prace-17665_o.pdf (87.13Kb)
Posudek-Vedouci prace-17665_v.pdf (85.81Kb)
review_88708.html (1.453Kb)
Author
Stodolová, Martina
Advisor
Beran, Vítězslav
Referee
Szőke, Igor
Grade
B
Alternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/52411
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/52411
http://hdl.handle.net/11012/52411
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá správou diplomových prací a organizací činnosti při jejich tvorbě. Cílem bylo navrhnout a vytvořit systém pro studenty a vedoucí. Výsledkem je webová aplikace implementovaná v jazyce Ruby s použitím frameworků Rails a Bootstrap. Aplikace vedoucím umožňuje mít přehled o aktivitě studentů prostřednictvím týdenních reportů. Studentům nabízí možnost spolupráce mezi sebou a sdílení informací a motivace.
 
This bachelor's thesis deals with management of bachelor's and master's theses. The main goal was to design and develop system for students and supervisors. The result is a web application implemented in Ruby using Rails and Bootstrap frameworks. The application provides supervisors with overview of students' activity by weekly reports. It allows students to cooperate and share information and motivation.
 
Keywords
bakalářská práce, diplomová práce, student, vedoucí, správa, web, Ruby, Ruby on Rails, Model-View-Controller, Bootstrap, bachelor's thesis, master's thesis, student, supervisor, management, web, Ruby, Ruby on Rails, Model-View-Controller, Bootstrap
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. Dr. Ing. Dušan Kolář (místopředseda) Ing. František Grézl, Ph.D. (člen) Ing. Jaroslav Rozman, Ph.D. (člen) Ing. Josef Strnadel, Ph.D. (člen)
Date of defence
2015-06-18
Process of defence
Studentka nejprve prezentovala výsledky, kterých dosáhla v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Studentka následně odpověděla na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studentky na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: * Je možné editaci reportů automaticky zamykat po nějaké časové lhůtě (třeba 14 dní)? * Můžete podrobněji prezentovat výstupy z testování mezi studenty (např. grafy)? * Jak obtížné bude plnohodnotné propojení s IS FIT?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/52411
Source
STODOLOVÁ, M. Nástroj pro efektivní řízení činnosti na projektu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2015.
Collections
  • 2015 [295]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV