• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2015
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2015
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Webový herní portál

Web Game Portal

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (730.2Kb)
Posudek-Oponent prace-17406_o.pdf (89.23Kb)
Posudek-Vedouci prace-17406_v.pdf (85.22Kb)
review_88643.html (1.418Kb)
Author
Kubíček, Martin
Advisor
Burget, Radek
Referee
Křivka, Zbyněk
Grade
E
Alternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/52445
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/52445
http://hdl.handle.net/11012/52445
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato bakalářská práce pojednává o návrhu a přestavbě již existujícího systému webového portálu ImmortalFighters. Detailně je analyzován stávající systém za účelem odstranění chyb už v samotném počátku návrhu přestavby. V rámci návrhu bylo vypracováno jak nové schéma databáze, tak i nová struktura webu. Byla prozkoumána podstata a herní logika fantasy hry Dračí doupě a možnost využití moderní objektově-orientované technologie k její implementaci do internetové podoby. Byla provedena analýza možných technologií, jež disponují objektově-orientovaným návrhem, a bylo by je tedy možno využít při samotné implementaci. Podle jasně stanovených kritérií z nich pak byla vybrána technologie nejvhodnější. Práce dále představuje chystané změny, které vychází z předchozí analýzy a osobních zkušeností nabytých v rámci dlouhodobého působení na webovém portálu. V praktické části je návrh realizován pomocí vybraných technologií - PHP rámce Symfony 2 a Doctrine 2 rámce objektově-relačního modelu tak, aby byla zřetelná značná vylepšení a základní rozdíly oproti stávajícímu řešení.
 
The subject of this thesis is the design and reconstruction of the already existing ImmortalFighters web portal system. The thesis analyses in detail the current system in order to prevent errors right from the start of the proposed changes in design. As part of the proposed change, a new database and a new site structure were created. The nature and logic of the Dungeons & Dragons fantasy game and the possibility of using modern object-oriented technology for use in the web-based versions were explored. An analysis was made of possible technologies that are or have the capability of object-oriented design, and could therefore be used for the actual implementation. The most suitable technology was then chosen for this according to very clearly defined criteria. The work also presents the proposed changes that arise from analysis and personal experience accumulated from a long-term presence on the web portal. The practical part of the proposal is done using special technology - the Symfony 2 and Doctrine 2 PHP frameworks of an object-relational model, so that significant improvement and fundamental differences as compared the current solutions were clearly seen.
 
Keywords
Dračí doupě, hra na hrdiny, webový herní portál, Symfony 2, PHP, ORM, Doctrine 2, Dungeons and Dragons, RPG, web game portal, Symfony 2, PHP, ORM, Doctrine 2
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
doc. Dr. Ing. Dušan Kolář (předseda) doc. Ing. Jiří Kunovský, CSc. (místopředseda) Ing. Radek Burget, Ph.D. (člen) Ing. František Grézl, Ph.D. (člen) doc. Ing. Zdeněk Vašíček, Ph.D. (člen)
Date of defence
2015-06-16
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm " E ". Otázky u obhajoby: Co zabránilo reálnému nasazení? Byl systém testován alespoň lokálně a jak? Proč o testování není zmínka v textové části práce? Jak byla určována např. "náročnost na HW" v tabulce 3.2? Zdůvodněte, proč nebylo vhodné/možné využití některých existujících balíčků pro Symfony 2 implementujících diskuzní fóra?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/52445
Source
KUBÍČEK, M. Webový herní portál [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2015.
Collections
  • 2015 [295]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV