Promítané uživatelské rozhraní - desková hra
Projected User Interface - Board Game

Author
Advisor
Zahrádka, JiříReferee
Najman, PavelGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce se zabývá studií možností a použití promítaných uživatelských rozhraní, jež jsou založeny na systému kamera-projektor. Cílem je vytvoření funkční aplikace, využívající pro zobrazení uživatelského rozhraní projektor a interakce s uživatelem je zaznamenána na základě obrazu z kamery. Vytvořená aplikace má být simulací deskové hry "Mlýn". Výsledkem je fungující aplikace deskové hry, která využívá vytvořené nástroje pro kalibraci systému kamera-projektor s využitím fyzického kalibračního vzoru a detekci rukou v obraze. This paper deals with study of possibilities and use of projected user interfaces, which are based on a camera-projector system. The purpose is to create functional application, that using projector to display user interface of application and camera for capturing user interaction with the projected interface. Created application is supposed to be a simulation of board game called "Mill". The result is a functional application of board game, that utilizes tools for calibration of the camera-projector system with physical calibration pattern and hand detection in captured scene.
Keywords
kamera, projektor, kalibrace, homografie, desková hra, mlýn, detekce rukou, java, opencv, camera, projector, calibration, homography, board game, three men's morris, hand detection, java, opencvLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
doc. RNDr. Pavel Smrž, Ph.D. (předseda) doc. Dr. Ing. Otto Fučík (místopředseda) doc. Ing. Ondřej Ryšavý, Ph.D. (člen) Ing. Aleš Smrčka, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)Date of defence
2015-06-16Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/52537Source
VIZINA, P. Promítané uživatelské rozhraní - desková hra [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2015.Collections
- 2015 [295]