Show simple item record

Recognition of Pieces on Chessboard from Photography on Mobile Device

dc.contributor.advisorSochor, Jakubcs
dc.contributor.authorTábi, Romancs
dc.date.accessioned2019-06-14T11:36:16Z
dc.date.available2019-06-14T11:36:16Z
dc.date.created2015cs
dc.identifier.citationTÁBI, R. Rozpoznání figur na šachovnici z fotografie na mobilním zařízení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2015.cs
dc.identifier.other88542cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/52553
dc.description.abstractTato práce řeši mobilní aplikaci vytvořenou pro platformu Android, která rozpoznává figury z fotografie šachovnice. Aplikace vybere z galerie zařízení fotografii, kterou pak spracuje a určí obsah jednotlivých políček, tedy zda obsahuje černou figuru, bílou figuru, a nebo je políčko prázdné. Problém je řešen ve dvěch fázách. První je detekce šachovnicových přímek pro určení polohy jednotlivých políček, druhá pak detekce figury. Výsledkem této práce je funkční Android aplikace.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is a mobile application for Android platform, which recognises chessboard pieces from photography of the chessboard. Application uses photography from gallery and determine the content of every single chessboard cell, thus if it contains black or white piece, or if it is empty. The task is solved in two stages. First is the detection of chessboard lines to determine the position of chessboard cells, second is the detection of chessboard pieces. The result of this thesis is working Android application.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectšachycs
dc.subjectandroidcs
dc.subjectdetekcecs
dc.subjectCannycs
dc.subjectSobelcs
dc.subjectšachovnicecs
dc.subjectchessen
dc.subjectandroiden
dc.subjectdetectionen
dc.subjectCannyen
dc.subjectSobelen
dc.subjectchessboarden
dc.titleRozpoznání figur na šachovnici z fotografie na mobilním zařízenícs
dc.title.alternativeRecognition of Pieces on Chessboard from Photography on Mobile Deviceen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2015-06-16cs
dcterms.modified2020-05-10-16:11:54cs
thesis.disciplineInformační technologiecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav počítačové grafiky a multimédiícs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid88542en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.06.23 10:07:09en
sync.item.modts2020.06.23 09:55:44en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta informačních technologiícs
dc.contributor.refereePolok, Lukášcs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeedoc. RNDr. Pavel Smrž, Ph.D. (předseda) doc. Dr. Ing. Otto Fučík (místopředseda) doc. Ing. Ondřej Ryšavý, Ph.D. (člen) Ing. Aleš Smrčka, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)cs
but.defenceStudent nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm C. Otázky u obhajoby: Která část algoritmu zabírá nejvíc času? Jde spouštět některé části paralelně a využít tak vícejádrových zařízení? Co např. urychlení pomocí OpenGL shaderů? Jaká byla motivace vytvořit tuto aplikaci?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programInformační technologiecs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record