Vývoj 3D aplikací v prostředí Blender
Development of 3D Applications in Blender

View/ Open
Author
Advisor
Zemčík, PavelReferee
Láník, AlešGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Práce se zabývá srovnáním a hodnocením dostupných nástrojů pro tvorbu 3D aplikací. Ve zvoleném nástroji (Blender) je vytvořena počítačová hra, která demonstruje jeho možnosti. Postup tvorby je zaznamenán v případové studii pro možné účely vlastní tvorby komplexní hry. Thesis is focused on evaluation of available tools for 3D application development. In one selected tool (Blender) is created computer game. This game demonstrates Blender's capabilities. The process of creating is recorded in a case study for the possible purposes of own complex games development.
Keywords
Blender, herní jádro, tvorba her, tvorba grafického prostředí, 3D modelační nástroje., Blender, game engine, game development, grafic enviroment development, 3D modelling tools.Language
čeština (Czech)Study brunch
Počítačová grafika a multimédiaComposition of Committee
doc. Dr. Ing. Jan Černocký (předseda) prof. Dr. Ing. Pavel Zemčík (místopředseda) Ing. Miroslav Balík, Ph.D. (člen) doc. Mgr. Adam Rogalewicz, Ph.D. (člen) Ing. Josef Strnadel, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)Date of defence
2014-06-24Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: Vzhledem k tomu, že např. Unity, které zmiňujete na začátku práce, vyniká i svojí multiplatformností na poli mobilních zařízení, jaké jsou možnosti spouštění her vytvořených v Blenderu na mobilních zařízeních? Bylo by možné využít vámi popisovaný herní framework pro interaktivní vizualizaci multidimenzionálních dat?Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/52636Source
OPLETAL, M. Vývoj 3D aplikací v prostředí Blender [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2014.Collections
- 2014 [175]