Poslední příspěvky

  • Inteligentní bojové jednotky 

    Kužela, Martin
    Výcvik vojenských jednotek v terénu je spojen s velkými náklady, ať už se jedná o finance, materiální nebo lidské zdroje. Proto se čím dál tím více klade důraz na výcvik bojových jednotek prostřednictvím simulátoru. Pro ...
  • Web rozhraní malé sluneční elektrárny 

    Škvařil, Radek
    Práce se zabývá problematikou využití solární energie ve fotovoltaických systémech, konkrétně produktovým portfoliem firmy Fronius. Práce je zaměřena na implementaci webového rozhraní pro modulární systém solárních ...
  • Zpracování 3D modelů scény 

    Zdráhal, Lukáš
    Tento dokument se snaží seznámit čtenáře s  principy  digitalizace a zpracování polygonálních modelů trojrozměrných objektů.V práci je popsaný přehled prakticky používaných  zařízení, jejich fyzikální princip a několik ...
  • Automatická detekce knihovního kódu ze spustitelných souborů typu PE 

    Mareš, Petr
    Diplomová práce zabývá rozpoznáváním importovaných funkcí ve spustitelných souborech, které jsou původem ze statických knihoven překladače. Cílem práce je automatizace procesu a zjednodušení analýzy při disassemblování. ...
  • Nástroj pro transformace dokumentů PDF 

    Šústek, Ladislav
    Výsledkem mé diplomové práce je knihovna pro programovací jazyk Java, která transformuje PDF soubory na XHTML za pomocí knihoven PDFBox a FONTBox. Výsledný XHTML soubor je vytvářen pomocí CSS stylů, které umožňují jeho ...
  • Šifrování telefonních hovorů 

    Vávra, Jakub
    Diplomová práce se zabývá navržením a vhodnou implementací šifrování telefonního hovoru pomocí desky FITkitu. Cílem diplomové práce je zvolit vhodné kompresní a šifrovací algoritmy a implementovat je, či případně přizpůsobit ...
  • Informační systém pro sledování prezence osob na základě více zdrojů 

    Ryšavý, Libor
    Diplomová práce se věnuje problému sledování prezence osob z více zdrojů. První část je věnována analýze způsobů propagace prezence osob v různých systémech a problematice sledování prezence z více zdrojů obecně. Následuje ...
  • Hledání regulárních výrazů s využitím technologie FPGA 

    Kaštil, Jan
    V práci je vysvětluje několik algoritmů pro vyhledávání výrazů v textu. Algoritmy pracují v software i hardware. Část práce   se zabývá rozšířením konečných automatů. Další část práce vysvětluje, jak funguje hash a představuje ...
  • Bezpečné kryptografické algoritmy 

    Zbránek, Lukáš
    V této práci jsou popsány současné kryptografické algoritmy, porovnání jejich vlastností, silné a slabé stránky a vhodné případy použití jednotlivých algoritmů. Hlavními tématy jsou bezpečnost algoritmů, jejich chyby, ...
  • Webový prohlížeč pro Squeak Smalltalk 

    Šlemr, Martin
    Práce se zabývá popisem webového prohlížeče Scamper v prostředí Squeak Smalltalk, jeho dosavadního vývoje, nového návrhu a implementace, která respektuje CSS box model a vizuální formátovací model včetně tabulek. Také ...
  • Specializovaný interpret jazyka JavaScript 

    Borůvka, Jan
    Cílem diplomové práce je navrhnout a implementovat interpret jazyka JavaScript, který je vytvářen pro potřebu obcházení zatemňovacích obálek některých druhů počítačových virů. Součástí práce je podrobný rozbor vnitřních ...
  • Implementace OLAP analýzy nad daty knihoven VUT 

    Mahdalíček, Josef
    Cílem této práce je vytvořit nástroj pro OLAP analýzu nad provozními daty knihoven VUT. Tento nástroj odpovídá například na dotaz jak dlouho měli uživatelé půjčené knihy. Tyto dotazy mohou být specifikovány dle časového ...
  • Algoritmy pro zjednodušování modelů 

    Schulz, Roman
    VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V BRNĚ Cílem této práce je navrhnout a implementovat počítačový systém pro zjednodušení 3D modelů složených s trojúhelníkových sítí. Systém by měl umožňovat zjednodušit množství geometrických primitiv ...
  • Streaming Ray Tracer na GPU 

    Dvořák, Jakub
    Současné GPU je možné snadno použít jako vysoce výkonné stream procesory a představují tak lákovou platformu pro implementaci raytracingu. V první části práce stručně přibližuji základy raytracingu, programovatelnou pipeline ...
  • Rekonstrukce 3D objektu z obrazových dat 

    Cír, Filip
    Tato práce se zabývá 3D rekonstrukcí z obrazových dat. Jsou popsány možnosti a přístupy k optickému skenování. Ruční optický 3D skener se skládá z kamery a zdroje čárového laseru, který je vzhledem ke kameře upevněn pod ...
  • Efektivní správa paměti ve vícevláknových aplikacích 

    Vašíček, Libor
    Tato práce popisuje návrh a implementaci efektivní správy paměti pro vícevláknové aplikace. Nejprve jsou popsány možnosti virtuální paměti, jež poskytují moderní operační systémy, mezi něž patří Microsoft Windows a Linux. ...
  • Framework pro vývoj administračních systémů 

    Čevelíček, Marek
    Projekt pojednává převážně o teoretické části tvorby on-line provozovaných administračních systémů, nastiňuje výhody frameworků a zabývá se návrhem uživatelského rozhraní. Jsou shrnuty obecné principy tvorby interaktivních ...
  • Experimenty s rojovou inteligencí (swarm intelligence) 

    Hula, Tomáš
    Práce se zabývá rojovou inteligencí jako podoborem umělé inteligence. Stručně popisuje biologické pozadí problematiky a zabývá se také principy hledání cest v mravenčích koloniích. Představena je i oblast kombinatorické ...
  • Aplikace umělých imunitních systémů 

    Dolejší, Petr
    Tato diplomová práce, se snaží přiblížit čtenáři principy a vlastnosti biologického imunitního systému, následně abstrahovat z těchto znalostí principy, jež je možné využívat při aplikaci na umělé imunitní systémy. Poskytnout ...
  • Most mezi GLUT a knihovnou pro tvorbu uživatelských rozhraní 

    Friesse, Jan
    Tato práce se zabývá problematikou tvorby grafických 3D aplikací s použitím knihovny OpenGL. Jsou zde vysvětleny základy architektury knihovny GLUT, její hlavní výhody a nevýhody a popsány alternativní implementace GLUT ...

Zobrazit další