Now showing items 1-20 of 335

  • Verifikovaná knihovna datových struktur 

    Rychnovský, Jan
    Tato bakalářská práce se zabývá metodikou psaní verifikovaných programů pomocí nástroje VCC. Zmíněná metodika je založena na principu doplnění kódu programu o anotace, jež poskytují specifikaci požadované funkcionality. ...
  • Detekce identity na různých vrstvách architektury TCP/IP 

    Holkovič, Martin
    Tato práce se zabývá detekcí identity uživatelů v rámci počítačových sítí na různých vrstvách architektury TCP/IP. Tyto identity jsou zjišťovány z protokolů běžících na příslušných vrstvách dané architektury. Z hlediska ...
  • Výpočet optického pole pro syntézu hologramů 

    Fedorko, Matúš
    Přimárním cílem této práce je počítačem generovaná holografie, konkrétněji urychlení počítaní syntetických hologramů prostředkami dnešních masivně paraleních grafických čipů. Práce začíná vysvělením základních holografických ...
  • Predikce vlivu aminokyselinových mutací na sekundární strukturu proteinů 

    Kadlec, Miroslav
    Tato práce se zabývá aminokyselinovými mutacemi a jejich vlivem na sekundární strukturu proteinů. Hlavním cílem je dokázat hypotézu, že ačkoliv během evoluce dochází poměrně často ke změnám v primární struktuře bílkovin, ...
  • Webové vývojářské nástroje pro systém Caché 

    Lola, Martin
    Cílem této práce je vytvoření webového vývojářského nástroje pro systém Caché. Tento nástroj bude umožňovat vytváření a editaci tříd, rutin a metod. Při tvorbě bylo dbáno na to, aby výsledná aplikace využívala nastavení ...
  • Systém na automatické generování písemných zkoušek 

    Kapusta, Vlastimil
    Tato bakalářská práce popisuje grafický návrh, použité technologie a implementaci systému na automatické generování písemných zkoušek. Jako implementační jazyk byl použit jazyk Java. Práce se zabývá použitím knihovny Swing ...
  • Procedurální generování města 

    Hájíček, Lukáš
    Tato práce se zabývá procedurálním generováním měst. Jsou v~ní definovány jednotlivé etapy vývoje města a existující metody sloužící k~jejich provedení. Dále jsou popsány postupy vycházející z~uvedených a použité při ...
  • Stolní hra Dáma 

    Staněk, Ondřej
    V této práci je implementována stolní hra dáma. Aplikace umožňuje hrát podle různých pravidel dámy. Podporuje různé způsoby vyhledávání možných tahů hráče. Jedním ze způsobů je paralelní výpočet.
  • Slučování úloh s nekolizními požadavky pro systém Beaker 

    Kovařík, Michal
    Obsahem práce je návrh formátu pro zápis parametrů a požadavků jednotlivých úloh určených pro systém Beaker a návrh a implementace programu, který na základě vyloučení možných kolizních požadavků sloučí úlohy definované ...
  • Simulátor šíření požárů založený na celulárních automatech 

    Daniš, Daniel
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací simulátoru lesního požáru založeného na celulárních automatech. Text práce je rozdělen na teoretickou a praktickou část. V teoretické části bude nejdříve čtenář obeznámen ...
  • Systém registrační pokladny s podporou dotykových zařízení 

    Skopal, Marek
    Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat systém registrační pokladny s použitím pro restaurační zařízení s optimalizací pro různá dotyková zařízení. Zadavatelem práce je společnost Draci Brno a vytvořený systém ...
  • Adhoc VoIP pro Maemo/Meego 

    Klapal, Tomáš
    Tato bakalářská práce se zabývá zpracováním a přenosem zvuku přes bezdrátovou počítačovou síť. Rovněž pak návrhem aplikace pro hlasovou komunikaci na platformě Maemo. Nejprve je představena platforma. Poté popsána práce ...
  • Fyzikální simulace ve 3D scéně s využitím knihovny PhysX 

    Jašek, Tibor
    Tahle bakalářská práce je zameřená na simulaci fyziky s využitím fyzikálního enginu PhysX. Program je vytvořen v XNA Frameworku. Aplikace zahrňuje síťovou hru pro dva hráče a zobrazení několika fyzikálních simulací.
  • Stereo Based 3D Face Reconstruction 

    Falešník, Milan
    Tato práce se zabývá vytvořením programu pro rekonstrukc trojrozměrného modelu lidské tváře za pomocí dvojice kamer. Pro řešení využívá výpočtu hloubkové mapy a následný převod do trojrozměrného prostoru. Využívá Viola-Jones ...
  • Sledování pohybu osob ve video sekvenci 

    Johanová, Daniela
    Tato bakalářská práce se zabývá detekcí postavy ve videu pomocí Kinectu. Detektor lidských postav je založený na metodě ComboHod, která využívá barevné i hloubkové informace z obrazu. Cílem práce bylo vytvořit detektor ...
  • Pokročilá detekce lidské tváře 

    Koníček, Igor
    K detekci, lokalizaci a určení úhlů natočení tváře bylo dříve přistupováno k jako třem rozlišným úkolům. Tato práce se zabývá algoritmy, které tyto problémy sjednocuje do jednoho algoritmu. K tomu využívá technologie ...
  • Implementace algoritmů založených na rozhodovacích stromech v jazyce C# 

    Grolig, Lukáš
    Tato bakalářská práce se zabývá výběrem dolovacích algoritmů pro klasifikaci založených na rozhodovacích stromech pro analytický systém vyvíjený v rámci projektu Systém pro zvýšení bezpečnosti v prostředí Internetu analýzou ...
  • 3D Object Rendering into Real Environments Using Mobile Devices 

    Švehla, Ján
    Tato bakalářská práce je zaměřená na problémy vyskytující se při tvorbě aplikace pro mobilní zařízení využívající rozšířenou realitu. Jako vyvíjená aplikace byla zvolena jednoduchá strategická hra. Tato práce provede čtenáře ...
  • Inovace Uniform Marker Fields pro větší volnost měřítka zobrazení 

    Studený, Petr
    Tato práce se zabývá inovací Uniformního Pole Markerů, které pokrývá rozsáhlou oblast a~skládá se ze vzájemně překrývajících se dílčích markerů. Cílem je umožnit detekci z~mnoha různých vzdáleností kamery od pole markerů ...
  • Automatické srovnávání výstupu statické analýzy na různých verzích programů 

    Kompová, Radmila
    Práce se zabývá vývojem nástrojové podpory pro srovnávání výstupu statické analýzy uplatněné na různé verze zdrojových kódů programů. Součástí je rovněž diskuze tří volně dostupných statických analyzátorů pro jazyk C, z ...