Poslední příspěvky

  • Automatická tvorba slovníků z překladových textů 

    Svoboda, František
    Cílem práce je vytvoření systému, který by dokázal generovat z paralelních dvojjazyčných textů překladové slovníky. Jsou popsány příklady, jak lze takové dokumenty získat, a jaké kroky je vhodné nad daty podniknout, aby z ...
  • Java EE Organizér - modul úkoly 

    Černý, Petr
    Tato práce se zabývá problematikou aplikací pro orgranizaci času a kontaktů. Obsahuje analýzu stávajících řešení, používaných architektur a stručnou charakteristiku konkrétních aplikací. Práce se také zabývá tvorbou ...
  • Grafické intro 64kB s použitím OpenGL 

    Hejl, Zdeněk
    Práce popisuje hlavní části implementace grafického intra s omezenou velikostí. Popsány jsou použité minimalistické techniky a způsob procedurální výroby textur a jednoduchých i složitých 3D objektů. Dále jsou vysvětleny ...
  • Implementace CMIS protokolu pro datový sklad systému Kentico CMS 

    Počatko, Boris
    Tato práce se zabývá standardem CMIS, který má zabezpečit jednoduchou správu dat v různých datových skladech jednotlivých CMS systémů, které tuto technologii podporují. Představené budou služby, datové typy a způsob zápisu ...
  • Sémantická blízkost termínů 

    Novák, Ján
    Tato práce si klade za cíl zpracovat poznatky o automatickém rozpoznávaní termínů a metodách výpočtu podobnosti termínů podle spoluvýskytu a na základe těchto poznatků navrhnout a implementovat systém pro výpočet sémantické ...
  • Ovládání desktopové prezentace pomocí mobilního telefonu s Bluetooth 

    Tesař, Miroslav
    Cílem projektu je osvobodit osobu provádějící prezentaci z notebooku nebo i stolního počítače od nutnosti ovládat prezentaci z klávesnice. Systém využívá mobilní telefon s podporou mobilní Javy a Bluetooth technologie ke ...
  • Problém obchodního cestujícího - paralelní řešení na SMP (vlákna) 

    Weigner, Martin
    Práce se zabývá řešením problému obchodního cestujícího. Problém je řešen nejprve sériovým přístupem na čtyřech algoritmech, aby byly posléze vybrány dva, které jsou převedeny do paralelního provedení. V závěru jsou shrnuty ...
  • Verifikace generického propojovacího systému pro FPGA 

    Bartoš, Václav
    Tato práce se zabývá návrhem, implementací a provedením simulační verifikace generického propojovacího systému pro čipy FPGA. Tento systém je součástí platformy NetCOPE vyvíjené v projektu Liberouter, v rámci něhož vznikla ...
  • Výuková aplikace pro internetové prostředí 

    Polášek, Jan
    Práce si klade za cíl podat základní přehled o současném stavu na poli e-learningových systémů a navrhnout systém pro online výuku jazyků. Následně jej také pomocí aktuálních open source technologií implementovat. Navržený ...
  • Grafická demonstrace vybraného algoritmu pro vyhledání směru 

    Ohrádka, Marek
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou směrování v IP sítích, popisuje různé směrovací protokoly. Ukazuje možná řešení vyhledávání nejdelšího shodného prefixu, výhody a nevýhody jednotlivých řešení. Popisuje strukturu ...
  • Implementace a verifikace vstupních a výstupních síťových bloků 

    Matoušek, Jiří
    V rámci platformy NetCOPE se vstupní a výstupní síťové bloky používají pro odstínění návrháře síťové aplikace od problémů s implementací linkové vstvy síťového modelu ISO/OSI, zvláště pak její MAC podvrstvy. Tato bakalářská ...
  • Výukový program pro demonstraci rasterizace 2D objektů 

    Krupička, Vojtěch
    Tato bakalářská práce se zabývá problémem rasterizace vektorových objektů na zobrazovacích zařízeních (např. monitoru počítače). Rasterizace je jedním z nejdůležitějších jevů v počítačové grafice. Pro jeho pochopení je ...
  • Monitoring hybridní síťové infrastruktury 

    Janda, Martin
    Tato bakalářská práce se věnuje vývoji univerzálního monitorovacího systému zařízení v hybridní síti pro společnost SELF servis. Systém slouží k ověření dostupnosti pomocí ICMP-paketů a ke sledování hodnot s využitím SNMP ...
  • Klient pro 3D klient/server šachy 

    Starka, Tomáš
    Bakalářská práce pokládá základní kamen projektu, který se zabývá hraním deskových her přes internet. Nastíněna je problematika deskových her, a pro jejich část je navržen systém postavený na aplikačním protokolu BGame, ...
  • Predikce deště pomocí meteorologického radaru 

    Gerych, Petr
    Práce se zabývá krátkodobou predikcí deště. Jako vstupní data jsou využívány statické snímky z meteorologických radarů. Je zde popsán princip práce těchto radarů. Možné metody pro detekci objektu, registraci objektu, ...
  • Formát XML pro značkování slovníků 

    Sýkora, Michal
    Tato bakalářská práce se zabývá správou slovníkových dat ve formátu XML, hlavně pak rodinou standardů XML a jejich využití při práci se slovníky. Dále pak systémem pro jejich uložení, konkrétně DEB II. Praktickou část tvoří ...
  • Zobrazení mraků v reálném čase 

    Dostál, Radek
    Práce se zabývá algoritmy schopnými zobrazit mraky v reálném čase. Teoretická část popisuje fyzikální princip oblaků a seznamuje s vybranými metodami pro jejich modelování a vykreslování. Cílem praktické části je implementovat ...
  • Systém pro správu outdoorových aktivit a víkendových akcí 

    Hohn, Michal
    Bakalářská práce popisuje tvorbu dynamického uživatelského rozhraní pro systém správy outdoorových aktivit a víkendových akcí. Cílem je implementovat a ukázat, jak lze pomocí ASP.NET, JavaScriptového frameworku jQuery a ...
  • Pokročilé renderovací techniky v OpenGL 2.0 

    Salajka, Vojtěch
    Tato práce se zabývá interaktivní počítačovou grafikou na programovatelném hardware. Na příkladech ukazuje možnosti využití shaderů pro tvorbu grafických efektů. Vysvětluje použití knihovny OpenGL a jazyka GLSL pro jejich ...
  • Ochrana datové sítě s využitím NetFlow dat 

    Čegan, Jakub
    Tato práce popisuje zabezpečení datové sítě pomocí technologie NetFlow. V úvodu jsou popsány některé možné hrozby, které mohou datovou síť postihnout a které jsou rozpoznatelné pomocí NetFlow dat. V další části práce jsou ...

Zobrazit další