Now showing items 1-6 of 6

  • Generátor vizitek 

    Moučka, Milan
    Vizitky jsou v dnešní době populárním nosičem dat pro zprostředkování informací. Tato bakalářská práce se zabývá aplikací pro generování vizitek podle obecně stanovených zásad. Výsledkem je aplikace, která do PDF dokumentu ...
  • Mimika lidské tváře 

    Melicher, Alexander
    Bakalářska práce se zaměřuje na simulaci mimiky lidské tváře, která se v současnosti využíva ve velkém rozsahu při vývoji počítačových her a animovaných filmů. Úkolem práce bylo vytvořiť 3D model v grafickém open-source ...
  • Modelovací plugin pro Blender 

    Černák, Michal
    Tato práce se zabývá automatizovaným generováním modelů stromů v prostředí open-source 3D modelovacího a animačního nástroje Blender. Program byl vytvořen v rozhraní pro programování aplikací Blenderu v jazyce Python. Práce ...
  • Průlet nad planetou v reálném čase 

    Pospíšil, Petr
    Tato práce se zabývá 3D zobrazením povrchu planety Země v reálném čase. Podstatná část se věnuje přípravě rozsáhlých zdrojových dat (výškové mapy a textury Země) a jejich efektivnímu načítání z harddisku přímo do paměti ...
  • Simulátor automobilových závodů ve 3D 

    Kantor, Roman
    Tato práce se zabývá některými metodami pro tvorbu počítačových her, jimiž jsou myšleny převážně hry simulující trojrozměrné závody aut, konkrétně závody pro dva hráče. Pro jednotlivé problémy, se kterými se tvorba těchto ...
  • Vektorový editor japonských znaků kanji 

    Pazdírková, Linda
    Práce se zabývá rozborem japonských znaků kanji a tahů, z nichž se skládají. Navrhuje možnost jejich zápisu do struktur pomocí implementovaného vektorového editoru a zkoušení uživatele pomocí překreslování znaku z předlohy.