Now showing items 1-14 of 14

  • Detekce zájmových bodů na CUDA 

    Ryba, Jan
    Detekce rohových bodů je jednou z mnoha činností, v rámci počítačového vidění, použitelných pro určování pohybu, sledování objektů, porovnávání obrazů, atd. Většina algoritmů je však komplexních a výpočetně náročných. Zde ...
  • Geolokace - určení lokality pomocí IP adresy 

    Zvonček, Radovan
    Práce řeší problém geolokace jako procesu, jehož úkolem je mapovat IP adresu na zeměpisnou polohu. Ta může být vyjádřena zeměpisnými souřadnicemi nebo specifikaci země, regionu a města. Právě druhou možností se zabývá tato ...
  • Grafické intro 64kB s použitím OpenGL 

    Hejl, Zdeněk
    Práce popisuje hlavní části implementace grafického intra s omezenou velikostí. Popsány jsou použité minimalistické techniky a způsob procedurální výroby textur a jednoduchých i složitých 3D objektů. Dále jsou vysvětleny ...
  • Grafické intro 64kB s použitím OpenGL 

    Fiala, Petr
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou řešení grafického intra s omezenou velikostí do 64kB. Obsahuje stručný úvod k OpenGL, rozebírá techniky a postupy, jak dosáhnout stanovené malé výsledné velikosti aplikace, od ...
  • Grafické intro 64kB s použitím sledování paprsku 

    Krupa, Martin
    V mé bakalářské práci jsem mňel za úkol seznámit se s fenoménem grafického intra s omezenou velikostí, prostudovat existujíci zobrazovací techniky, které využívají sledování paprsku v reálnem čase a za pomocí týchto technik ...
  • Klient pro 3D klient/server šachy 

    Starka, Tomáš
    Bakalářská práce pokládá základní kamen projektu, který se zabývá hraním deskových her přes internet. Nastíněna je problematika deskových her, a pro jejich část je navržen systém postavený na aplikačním protokolu BGame, ...
  • Možnosti optimalizace výkonu LAMP (linux/apache/mysql/php) 

    Lamoš, Igor
    Cílem práce bylo shrnout a ověřit nejzásadnější faktory ovlivňující výkon operačního systému Linux, webového serveru Apache, databázového serveru MySQL a PHP. Práce obsahuje důležité nastavení a jejich popis pro každou ...
  • Rozpoznání ručně psaných číslic 

    Dobrovolný, Martin
    Rozpoznávání ručně psaných číslic je součástí oboru počítačovho vidění a také problematikou, se kterou se v dnešní době nelze vypořádat na 100 %. Tato práce popisuje metodu rozpoznávání ručně psaných číslic založenou na ...
  • Rozpoznání ručně psaných číslic 

    Hekrdla, Michal
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou rozpoznání ručně psaných číslic metodou rozhodovacích stromů. Popisuje princip metody, využití databáze NIST (Národní institut standardů a technologie) pro účely učení algoritmu, ...
  • Síťová komunikace J2ME/J2SE 

    Přerovský, Petr
    V první části se práce zabývá popisem platformy Java Micro Edition s cílem vyzdvihnout její hlavní rysy. Druhá část uvádí možnosti implementace siťové komunikace v prostředí mobilních telefonů a síťové možnosti platformy ...
  • Systém pro správu outdoorových aktivit a víkendových akcí 

    Kmeť, Dušan
    Cílem bakalářské práce je implementovat informační systém pro správu aktivit a víkendových akcí. Systém je schopen spojovánim aktivít vytvářet programy pro tréninky. Systém disponuje efektivním uživatelským rozhraním ...
  • Windows Mobile - implementace nahrávání hovorů 

    Trávníček, Radim
    Tato práce si klade za cíl seznámení se s manipulací se zvukovým tokem v mobilních zařízeních pracujících s operačním systémem Windows Mobile a vytvoření aplikace nahrávající tento zvukový proud. Zaměřuje se především na ...
  • Zátěžové testy v prostředí LAMP (linux/apache/mysql/php) 

    Král, Tomáš
    Tato práce se zabývá problematikou zátěžových testů systému LAMP. Jsou v ní vysvětleny principy testování a popsány základní metodiky a programy pro provádění zátěžových testů.
  • Zobrazení mraků v reálném čase 

    Dostál, Radek
    Práce se zabývá algoritmy schopnými zobrazit mraky v reálném čase. Teoretická část popisuje fyzikální princip oblaků a seznamuje s vybranými metodami pro jejich modelování a vykreslování. Cílem praktické části je implementovat ...