Now showing items 1-7 of 7

  • Celulární automat v dynamickém prostředí 

    Bendl, Jaroslav
    Tato bakalářská práce se zabývá metodou evoluce celulárního automatu schopného sebeopravy po poškození vlivem externího prostředí. Popisovaná metoda je založená na algoritmu celulárního programování a využívá i principů ...
  • Evoluční návrh obrazů tvořených L-systémy 

    Kovařík, Roman
    Tato práce pojednává o evolučním návrhu obrazů tvořených L-systémy. Vlastní návrh probíhá pomocí operátorů genetického programování. Ty jsou schopny pracovat s obrazem reprezentovaným ve formě syntaktického stromu. Ke ...
  • Grafické znázornění směrovacích algoritmů 

    Pokorný, Martin
    Cílem této bakalářské práce je znázornit síť, např. počítačů či procesorů, a komunikaci v této síti. Síť může být znázorněna jako různé topologie, které je možné ručně upravit. Rozestavění a propojení uzlů je uloženo v ...
  • Problém obchodního cestujícího - paralelní řešení na SMP (OpenMP) 

    Hruška, Michal
    Práce porovná sériové a paralelní postupy řešení problému obchodního cestujícího. Používá některé známé heuristiky, které byly testovány po dobu několika desítek hodin. Algoritmy jsou porovnávány časovou a paměťovou ...
  • Problém obchodního cestujícího - paralelní řešení na SMP (vlákna) 

    Weigner, Martin
    Práce se zabývá řešením problému obchodního cestujícího. Problém je řešen nejprve sériovým přístupem na čtyřech algoritmech, aby byly posléze vybrány dva, které jsou převedeny do paralelního provedení. V závěru jsou shrnuty ...
  • Testování paměti na architektuře SGI/MIPS 

    Rydlo, Karol
    Moje bakalářská práce se zabývá zprovozněním a vytvořením vlastních testů paměti na grafických stanicích SGI O2, což sebou přináší seznámení se s architekturou procesorů MIPS a pokouší se najít ideální prostředí pro provádění ...
  • Využití grafického adaptéru pro obecné výpočty 

    Krézek, Vladimír
    Bakalářská práce pojednává o využití grafického adaptéru (GPU) pro obecné výpočty jinak zpracovávané na procesoru (CPU). Zabývá se knihovnami, které pro tento účel lze využít a to především architekturou nVidia CUDA.