Now showing items 1-5 of 5

  • Animace v 3D Studiu 

    Černý, Miloš
    Tato práce má za úkol seznámit čtenáře s možnostmi animace postavy. V teoretické části se zabývá snímkovou animací, přímou a inverzní kinematikou a také technikou ragdoll. Cílem projektu je vytvořit komplexní animaci v ...
  • Grafické intro 64kB s použitím OpenGL 

    Hejl, Zdeněk
    Práce popisuje hlavní části implementace grafického intra s omezenou velikostí. Popsány jsou použité minimalistické techniky a způsob procedurální výroby textur a jednoduchých i složitých 3D objektů. Dále jsou vysvětleny ...
  • Optimalizované sledování paprsku 

    Zamazal, Zdeněk
    Bakalářská práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací programu pro vytvoření obrazu, který využívá optimalizované metody sledování paprsku. Hlavní optimalizací je rozdělení scény do pravidelné mřížky.
  • Pokročilý rendering pomocí knihovny OpenSceneGraph 

    Ondruška, Jiří
    Tato bakalářská práce má za úkol předvést knihovnu OpenSceneGraph a její použití v kombinaci se shadery psanými v OpenGL Shading Language. Práce se nejdříve věnuje právě základům jazyka GLSL. Následující kapitola představí ...
  • Přenos 3D geometrie scény po síti 

    Rozehnal, Jaroslav
    Tato práce se zabývá problematikou přenosu trojrozměrných dat po síti a jejich následným vykreslením. Důraz je kladen na efektivitu přenosu, což je zajištěno implementací vlastního komunikačního protokolu fungujícího nad ...