Recent Submissions

  • Verzování databáze při vývoji aplikací v Eclipse 

    Palarczyk, Vít
    Tato práce se zabývá verzováním databáze při vývoji aplikací v Eclipse. V teoretické části jsou obsaženy informace o samotném prostředí aplikace Eclipse a také o rozšířujících modulech (pluginech), které jsou nedílnou ...
  • Nástroj pro správu zobrazovacích zařízení v systému GNU/Linux 

    Klang, Petr
    Cílem této práce je vytvoření aplikace pro správu monitorů v systému GNU/Linux, která by dokázala uložit nastavenou konfiguraci a později toto nastavení vyvolat. Při připojení nového monitoru vyhodnotí všechny konfigurace ...
  • Komprese obrazových dat v medicíně 

    Šebek, Jiří
    Tato bakalářská práce se zabývá metodami bezeztrátové komprese obrazových dat. Cílem práce je dosáhnout co nejlepšího kompresního poměru při kompresi obrazových medicínských dat. Práce zahrnuje uvedení do teoretických ...
  • Skicář 3D modelů 

    David, Tomáš
    Tato práce se zabývá problematikou zpracování a reprezentace polygonálních modelů. Věnuje se metodám tvorby a úpravy 3D modelů, především pak metodě skicování. Popisuje postup při návrhu a implementaci jednoduchého zásuvného ...
  • Rychlá detekce dopravních značek v obraze 

    Sochor, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá detekcí dopravních značek v obraze, přičemž cílem bylo zpracování v reálném čase. Nejprve budou popsány algoritmy a způsoby, jakými mohou být dopravní značky detekovány. Následně bude popsána ...
  • Systém pro správu vědeckých publikací 

    Paška, Juraj
    Cílem bakalářské práce je implementace víceuživatelského systému pro správu vědeckých publikací, který je schopný pracovat tak jak s místními úložišti dokumentů, tak se vzdáleným prostřednictvím protokolů HTTP a SFTP. Tyto ...
  • Numerický integrátor na platformě .NET 

    Kopecký, Jiří
    Tato bakalářská práce se zabývá numerickým řešením soustav obyčejných diferenciálních rovnic 1. řádu. V první části práce jsou popsány vybrané jednokrokové integrační metody. Druhá část práce se věnuje jazyku pro popis ...
  • Hledání akustických vzorů v řečových datech bez rozpoznávání 

    Skácel, Miroslav
    Tato práce se zabývá metodami vyhledávání slov, slovních frází a delších úseků v rozsáhlých řečových datech bez předchozích znalostí těchto dat. V úvodu je seznámení s danou problematikou a principy moderních metod pro ...
  • Fyzikální hra pro mobilní platformu Android 

    Boszczyk, Radek
    Android je nejrychleji se rozvíjející a nejlépe prodávaný operační systém pro mobilní zařízení. Tato práce pojednává o historii a možnostech tohoto systému, ale také o vývoji aplikací pro zařízení, fungující na této ...
  • Hra na platformě iOS 

    Mičiak, Tomáš
    První dvě kapitoly pojednávají o různých možnostech vývoje her pro platformu iOS. Násle- dujíci kapitoly se zabývají návrhem a implementací jednoduché závodní hry pro více hráčů. Důraz je přitom kladen na příjemné a ...
  • On-line dokumentace pro konfiguraci aktivních síťových prvků 

    Bašti, Martin
    Cílem této práce je vytvořit on-line dokumentaci pro konfiguraci síťových prvků, která usnadní práci síťovým administrátorům, odstráněním problémů s různou strukturou a kvalitou dokumentacií od výrobců. Dokumentace bude ...
  • Shlukování slov podle významu 

    Bárta, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací modulárního systému pro analýzu textového korpusu a následné vyhledávání sémanticky podobných slov. Systém umožňuje stemming korpusu, uživatel si může zvolit z různých ...
  • Instant Messaging pro BlackBerry PlayBook 

    Hajný, Jiří
    V práci je představena cílová platforma BlackBerry Tablet OS a její vývojové prostředky. Práce dokumentuje návrh a implementaci klienta komunikačního protokolu XMPP/Jabber. Implementace je provedena ve vývojovém prostředí ...
  • Bezdrátová senzorová síť z komponent Arduino 

    Výborný, Filip
    Cílem této bakalářské práce je představení  možnosti využití  hardwarové platformy a vývojového prostředí Arduino při vytváření bezdrátových senzorových sítí WSN (Wireless Sensor Networks), se zaměřením zejména na problematiku ...
  • Server pro sdílení turistických tras 

    Mikula, Adrian
    Tato bakalářská práce popisuje návrh a implementaci aplikace pro sdílení turistických tras. Jsou zde vysvětleny související pojmy a technologie použité během implementace. Výsledná aplikace umožňuje vizualizaci tras v ...
  • Správa vozidel za pomoci mobilního telefonu s GPS 

    Pompe, Patrik
    Tato práce se zabývá získáváním informací z chytrého mobilního telefonu pro využití v aplikaci typu kniha jízd. Nejprve specifikuje a analyzuje požadavky na takovou aplikaci, poté se zabývá možnostmi její realizace. Popisuje ...
  • Grafický editor pro blokový vstup numerického integrátoru v .NET 

    Kučera, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá numerickým řešením soustav diferenciálních rovnic prvního řádu s počátečními podmínkami vybranými jednokrokovými metodami. Dále pak návrhem, implementací a testováním aplikace, která je ...
  • Moduly a firmware pro IR komunikaci 

    Slezák, David
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem modulů komunikujících v infračervené oblasti. Rozebírá strukturu protokolu NEC, SIRC, RC5 a standardu IrDA. Dále popisuje návrh hardwarových modulů řízených mikroprocesory rodiny ...
  • Řešení optimalizačních úloh algoritmy ACO 

    Habrnál, Matěj
    Práce se zabývá základními optimalizačními algoritmy ACO (Ant Colony Optimization) a jejich vývojem, zkoumá také inspiraci u živých mravenců. Cílem pak je demonstrovat činnost těchto algoritmů na dvou optimalizačních úlohách ...
  • Desková hra Vládci podzemí 

    Kawulok, Lukáš
    V této práci se zabývám převodem deskové hry Vládci podzemí na PC. Počítačová verze hry se bude řídit stejnými pravidly, jako desková hra. Výsledné řešení umožňuje síťovou hru, možnost uložení aktuálního stavu hry, zpětné ...

View more