Poslední příspěvky

  • Metody strojového učení ve zpracování přirozeného jazyka 

    Vodička, Jan
    Bakalářská práce se zajímá hodnocením sentimentu textu v českém jazyce za pomocí metod strojového učení, hlavně za použití naivního bayesovského klasifikátoru. Členění probíhá do dvou kategorií - pozitivní, negativní ...
  • Demonstrační aplikace hashovacích algoritmů SHA-1 a SHA-2 

    Siska, Josef
    V této práci je uvedena teorie související s hashovacími algoritmy SHA-1 a SHA-2 spolu s popisem možné implementace aplikace, která demonstruje činnost těchto algoritmů. V obecné části práce jsou popsány principy vytváření ...
  • Desková hra Vládci podzemí 

    Kawulok, Lukáš
    V této práci se zabývám převodem deskové hry Vládci podzemí na PC. Počítačová verze hry se bude řídit stejnými pravidly, jako desková hra. Výsledné řešení umožňuje síťovou hru, možnost uložení aktuálního stavu hry, zpětné ...
  • Převodník Ethernet na RS-232 

    Dreiseitel, Jiří
    Práce je věnována problematice konstrukce převodníku Ethernet na RS-232 za pomocí jednočipového mikrokontroléru. Cílem je seznámit čtenáře se síťovou technologií Ethernet a technologií pro sériový přenos založený na protokolu ...
  • Elektronická knihovna multimediálního obsahu 

    Holánek, Marek
    Práce se zabývá návrhem a realizací knihovny pro správu multimediálních souborů uložených v počítači, hlavně fotografií, hudby a videa. Výsledkem je aplikace postavená na architektuře klient - server umožňující uživateli ...
  • Vytvoření 3D modelu otisku prstu 

    Pavlík, David
    Bakalářská práce se zabývá studiem získávání a základy zpracovávání otisků prstů v biometrických systémech a technikami pro vytvoření 3D modelu otisku prstu. Výsledkem této práce je grafická aplikace, která zpracovává otisk ...
  • Bezpečný transport dat Netflow 

    Ručka, Tomáš
    Tématem této bakalářské práce je zabezpečení komunikace v nástroji NetFlow. Komunikace v NetFlow není nijak chráněná proti neoprávněnému vniknutí, navíc pracuje nad transportním protokolem UDP, což je protokol, který ...
  • Fyzikální hra pro mobilní platformu Android 

    Boszczyk, Radek
    Android je nejrychleji se rozvíjející a nejlépe prodávaný operační systém pro mobilní zařízení. Tato práce pojednává o historii a možnostech tohoto systému, ale také o vývoji aplikací pro zařízení, fungující na této ...
  • Částečně paralelní hluboké zásobníkové automaty 

    Ševčík, Miroslav
    Tato práce zavádí částečně paralelní hluboké zásobníkové automaty jako rozšíření sekvenčních hlubokých zásobníkových automatů. Toto rozšíření spočívá v tom, že oproti sekvenční verzi je automat schopen provést expanzi n ...
  • Vizuální návrh ontologií pro Sémantický web 

    Procházka, Jiří
    Tato práce popisuje návrh a implementaci vizuálního editoru ontologií pro Sémanticý web, založený na RDF modelu, soustředící se na přehlednou kompaktní vizualizaci ontologií, jejich selektivní zobrazení z různých aspektů, ...
  • Prezentační systém galerie 

    Travěnec, Jiří
    Tato bakalářská práce pojednává o tvorbě uživatelského rozhraní dotykové aplikace pro návštěvnické centrum. Zaměřuje se na vytvoření celistvého uživatelského rozhraní aplikace, které bude intuitivní, a navigace, která bude ...
  • AeroWorks: Vizuální systém identifikace režimů letounu 

    Kardoš, Juraj
    Tato práce se zabývá vizuální detekcí režimů letounu. Obsahuje popis modelu prostorového pohybu letounu a způsoby vizualizace letových parametrů prostřednictvím letových přístrojů.  Práce podává návrh systému pro vizuální ...
  • Rozšířený HTML Editor 

    Králík, Tomáš
    Předmětem této bakalářské práce byl návrh rozšířeného HTML editoru. Čtenář je nejdříve seznámen s jazyky HTML a JavaScript. Následuje přehled existujících WYSIWYG HTML editorů a jejich srovnání. Pro navržení rozšířeného ...
  • Identifikace počítače na základě časových značek paketů 

    Novotný, Jan
    Tato práce pojednává o technice identifikace počítače na základě časových značek paketů. V práci je dále popsán algoritmus pro výpočet zkreslení hodin počítače, na kterém se celá technika identifikace počítače zakládá. ...
  • Herní engine pro 2D hry 

    Štanglica, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou 2D herního enginu pro Windows Phone 7. V první části práce je představen framework Microsoft XNA, který byl při tvorbě enginu použit, dále pak platforma Windows Phone 7 a specifika ...
  • UDK toolkit 

    Opletal, Martin
    Práce se zabývá tvorbou grafického prostředí pomocí Unreal Development Kit (UDK). Popisuje možnosti tohoto nástroje, seznamuje s tvorbou prostředí a objektů zasazených do scény a vysvětluje funkcionalitu základních nástrojů ...
  • Verzování databáze při vývoji aplikací v Eclipse 

    Palarczyk, Vít
    Tato práce se zabývá verzováním databáze při vývoji aplikací v Eclipse. V teoretické části jsou obsaženy informace o samotném prostředí aplikace Eclipse a také o rozšířujících modulech (pluginech), které jsou nedílnou ...
  • Syntaktická analýza založená na programovaných gramatikách 

    Pačes, Jan
    Tato práce se zabývá syntaktickou analýzou na programovaných gramatikách. Modifikuje postupy prediktivní syntaktické analýzy známé pro bezkontextové gramatiky a aplikuje je na gramatiky programované. Studuje síly této ...
  • Bezpečný transport netflow a ipfix dat 

    Štěpánek, Adam
    Bakalářská práce se zabývá monitorováním datových sítí na bázi IP flow. V první části představuje architekturu monitorování na bázi NetFlow, popisuje základní pojmy architektury, samotný protokol NetFlow a jeho případné ...
  • Zjišťování topologie bezdrátové senzorové sítě genetickými algoritmy 

    Dalecký, Štěpán
    Cílem této bakalářské práce je navrhnout genetický algoritmus, který bude schopen určit polohu senzorů bezdrátové senzorové sítě na základě síly signálu mezi jednotlivými senzory. Nejprve se práce zabývá teorií genetických ...

Zobrazit další