Wyświetlanie pozycji 1-20 z 297

  • AeroWorks: Grafické rozhraní systému autopilota 

    Duryagina, Viktoriya
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh grafického uživatelského rozhraní pro obsluhu autopilota. První část práce obsahuje krátký přehled teorie automatických systémů pro řízení letu. Dále jsou analyzovány požadavky ...
  • Detekce lidské ruky a jednotlivých prstů ve videosekvencích 

    Šulek, Jakub
    Bakalářská práce se zabývá problematikou detekce lidské ruky ve vidosekvencích, zejména její navigací a správného rozložení prstů. V úvodních kapitolách je uveden přehled biometrických vlastností, rozvedeny součásti ...
  • Hra pro více hráčů s využitím HTML5 

    Jahoda, Vojtěch
    Tato bakalářská práce zkoumá možnosti HTML5 v oblasti vytváření her pro více hráčů hratelných po síti bez použití dodatečných zásuvných modulů prohlížeče. Cílem bylo vtvořit lokálně i po sítí hratelnou hru FuryLights, a ...
  • Lokalizace a pronásledování narušitele ve známém prostředí 

    Tomek, Tomáš
    Tato práce koncentruje informace z oblasti algoritmů na řešení problému lokalizace a pronásledování narušitele (pursuit-evasion) ve známém prostředí. Přináší rozdělení algoritmů na základě typu a jejich zjednodušený popis. ...
  • AeroWorks: Panel zadávání módů pro systém autopilota 

    Cibula, Peter
    Tato práce se zaobírá implementací aplikace pro panel zadávání módů pro systém autopilota. Popisuje systémy automatického řízení letu od jejich počátků až po současnost. Zabývá se modelem prostorového pohybu letounu. Dále ...
  • 2D Java Strategy Game 

    Nývlt, Jiří
    Tato práce se zabývá návrhem a implementací strategické video hry v jazyce Java. Součástí práce bude simulace netriviálního počítačového protivníka. V praktické části je popsán postup implementace jednoduché strategické ...
  • Uživatelská rozhraní pro webové hry 

    Hlaváč, Martin
    Práce popisuje problematiku návrhu, vytváření a testování webových uživatelských rozhraní. Dále popisuje možnou interakci člověka s počítačem - komunikační kanály a analogii k reálnému světu. Návrh uživatelského rozhraní ...
  • Nástroj pro analýzu psaní uživatele na klávesnici jako doplněk pro Firefox 

    Turek, Lukáš
    Cílem této bakalářské práce je vytvořit aplikaci, která běží na pozadí a ukládá statistická data o psaní na klávesnici. Na vyžádání uživatele se data v přehledné podobě vyhodnotí. Tato zpětná vazba má pomoci ke zdokonalení ...
  • Fyzikální simulátor pro hry typu SandBox 

    Kotulič, Patrik
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou real-time fyzikálního simulátoru mechaniky tuhých těles. Čtenář je seznámen s principy, na kterých jsou založeny současné simulátory mechaniky tuhých těles. Práce se dále zabývá ...
  • Knihovna pro ovládání IP kamer 

    Schmied, Jan
    Tato práce se zabývá návrhem a implementací knihovny, která umožní ovládání IP kamer a přijímat multimediální streamy. V práci jsou nejprve stručně představena standardní rozhraní IP kamer a detailně popsáno rozhraní VAPIX. ...
  • Grafický nástroj pro generování IPv6 paketů 

    Jochec, Jakub
    Práce se zabývá vytvořením grafického rozhraní pro generování IPv6 paketů, pomocí kterého bude možné vytvářet korektní pakety s různými nastaveními. Je zde popsána architektura TCP/IP a následně IPv6 včetně jeho rozšiřujících ...
  • Tvorba natáčecího plánu pro filmovou produkci 

    Šmerda, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací efektivního systému pro tvorbu natáčecího plánu pro filmovou produkci. Systém vytváří přehledný pohled na data o všech elementech zapojených do tvorby filmu a nalezení ...
  • Webová aplikace pro organizaci vědeckých článků s možností vyhledání jejich citací 

    Melkes, Miloslav
    Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením webové aplikace pro správu vědeckých článku s vyhledáváním citací na webových portálech vědeckých článků. Ve výsledné webové aplikaci si uživatelé spravují svoji knihovnu dokumentů ...
  • Analýza a demonstrace vybraných síťových útoků pod OS Linux 

    Černeková, Alžbeta
    Tato práce je zaměřená na problematiku síťových útoků, jejich popis a obranu proti nim. Kromě toho popisuje techniky, které může útočník použít při vytváření útoku. Výsledkem práce je popis realizovaných útoků (otrávení ...
  • Automatické generování výškové mapy z GPS záznamů 

    Dušek, Jan
    Tato práce se zabývá automatickým generováním výškové mapy z GPS záznamů. Je používána metoda interpolace do pravidelné mřížky, konkrétně je používána Clough-Tocher metoda pro vygenerování hladkého C^1 povrchu. V rámci ...
  • Implementace statistických kompresních metod 

    Beněk, Tomáš
    Tato práce se zabývá statistickými kompresními metodami. V práci je popsán základní teoretický úvod do komprese dat a jsou zde popsáni nejdůležitější zástupci statistických kompresních metod. Také je zde popsán kompresní ...
  • Čtečka Braillova písma 

    Mezírka, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou převodu naskenovaného Braillova dokumentu na text. Nejprve se zaměřuje na samotné Braillovo písmo a princip skenerů. Dále představuje návrh možného způsobu rozpoznávání Braillových ...
  • Zpracování radarového signálu 

    Komora, Matúš
    Tato bakalářská práce se věnuje problematice zpracování a vyhodnocení signálu z Dopplerova radaru. Zpracovaním signálu se konkrétně myslí výpočet rychlosti snímaného objektu na základě získané odezvy z radaru. Použitou ...
  • Luštění substitučních šifer v klasické kryptografii 

    Kulich, Martin
    Práce uvádí programový nástroj pro automatické luštění monoalfabetických substitučních šifer s využitím slovníkového útoku. Vychází z již uvedených řešení pro anglický jazyk, které však měly omezení na vlastnosti šifrového ...
  • Generování procedurálních textur v shaderu 

    Veverka, Pavel
    Práce se zabývá problematikou generování procedurálních textur a jejich použití v OpenGL. Jsou zde popsány teoretické základy OpenGL a shaderů. Jádrem je rozebrání principů metod generování procedurálních textur pomocí ...