Now showing items 40-59 of 190

  • Demonstrační aplikace hashovacích algoritmů SHA-1 a SHA-2 

    Siska, Josef
    V této práci je uvedena teorie související s hashovacími algoritmy SHA-1 a SHA-2 spolu s popisem možné implementace aplikace, která demonstruje činnost těchto algoritmů. V obecné části práce jsou popsány principy vytváření ...
  • Detekce a lokalizace registrační značky vozidla 

    Šlosár, Peter
    Tato bakalářská práce se zabývá detekcí a lokalizací registračních značek motorových vozidel. Teoretická část pojednává o vlastnostech a vzhledu registračních značek v České republice a na Slovensku a také o současných ...
  • Detekce gest pro sensor Kinect 

    Zapletal, Filip
    Tato práce popisuje způsoby získání dat o poloze jednotlivých částí těla za pomoci různých technologií, se zvláštním zaměřením na Kinect. Na základě těchto poznatků je pak navržena a implementována knihovna sloužící k ...
  • Detekce honeypot systémů v síti 

    Teknős, Martin
    Bakalářská práce se zaobírá detekcí honeypot systémů v síti. Jsou představeny různé techniky detekce honeypotů a práce se pak zaměřuje na tři z nich: TCP/IP fingerprinting, odhadování skreslení času a ověřování funkčnosti ...
  • Detekce lidské ruky a jednotlivých prstů ve videosekvencích 

    Šulek, Jakub
    Bakalářská práce se zabývá problematikou detekce lidské ruky ve vidosekvencích, zejména její navigací a správného rozložení prstů. V úvodních kapitolách je uveden přehled biometrických vlastností, rozvedeny součásti ...
  • Detekce objektů pomocí Kinectu 

    Švec, Ján
    Tato bakalářská práce se zabývá detekcí objektů pomocí Kinectu. Kinect je pohyb snímající zařízeni od společnosti Microsoft pro hrací konzoli Xbox 360. Cílem práce bylo zhodnotit existující přístupy a postupy používající ...
  • Detekce oblohy v obraze a videu 

    Vojáček, Cyril
    Práce pojednává o problému detekce oblohy v obraze a videu. Je zde popsána vybraná metoda, použitá k vytvoření aplikace. Pozornost je také věnována jejímu možnému vylepšení. Výsledkem je aplikace, která je schopná detekovat ...
  • Detekce použitého překladače 

    Kostka, Michal
    Cílem této práce je vytvoření detektoru překladače. Tento program umí rozpoznat překladač nebo modifikátor použitý k vytvoření aplikace. Podporovány jsou formáty spustitelných souborů PE a ELF. Úkol je řešen hledáním ...
  • Diff pro různé typy kancelářských dokumentů 

    Varga, Tomáš
    Tato bakalářská práce se zabývá porovnáváním různých typů kancelářských dokumentů. Cílem práce je sestavení modulu do stávající aplikace mediadiff pro porovnávání dokumentů kancelářského balíku Open Office, mezi které patří ...
  • E-shop a CMS s univerzálním datovým modelem 

    Svoboda, Roman
    Náplní této bakalářské práce je analýza a návrh e-shopu a systému pro správu obsahu využívajícího univerzální datový model relačních databází.  Část práce se zabývá problematikou obecného univerzálního datového modelu.  ...
  • Elektronická knihovna multimediálního obsahu 

    Holánek, Marek
    Práce se zabývá návrhem a realizací knihovny pro správu multimediálních souborů uložených v počítači, hlavně fotografií, hudby a videa. Výsledkem je aplikace postavená na architektuře klient - server umožňující uživateli ...
  • Elektronická šachovnice na FITKitu 

    Kubín, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací hry šachy na platformě FITkit. K platformě je připojen VGA monitor, na kterém je zobrazena šachovnice s figurami. Hra je ovládána pomocí klávesnice na FITkitu. ...
  • Elektronická vzdálená správa domácnosti 

    Altrichter, Jan
    Tato bakalářská práce popisuje vytvoření modelu systému pro vzdálenou správu domácnosti a inteligentní domácnosti. Zaměřuje se zejména na bezpečnost hlídaného objektu a jednoduché vzdálené ovládání připojených zařízení. ...
  • Funkční verifikace výpočetních jednotek procesoru 

    Valach, Lukáš
    Práce se zaobírá začleněním procesu funkční verifikace do vývojového cyklu návrhu funkčních jednotek v prostředí pro souběžný návrh hardwaru a softwaru systému Codasip. Cílem bylo navrhnout a implementovat verifikační ...
  • Fyzikální simulátor pro hry typu SandBox 

    Kotulič, Patrik
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou real-time fyzikálního simulátoru mechaniky tuhých těles. Čtenář je seznámen s principy, na kterých jsou založeny současné simulátory mechaniky tuhých těles. Práce se dále zabývá ...
  • Game for Mobile Devices Using Sensors 

    Müllerová, Věra
    This BSc Thesis was performed during a study stay at the RheinMain University of Applied Sciences in Wiesbaden. This BSc Thesis concerns itself with a design and implementation of a game named 'Android Orienteering' for ...
  • Generátor analyzátorů dokumentů popsaných pomocí RELAX NG 

    Šimonek, Jan
    Tato práce se zabývá vytvořením generátoru (překladače), který na základě XML schématu v jazyce RELAX NG vytvoří C++ analyzátor XML dokumentů. Analyzátor je podle zadaného schématu schopen načítat data z XML, validovat je, ...
  • Generátor vizitek 

    Mudrík, Richard
    Cílem této bakalářské práce je vytvoření nástroje pro tvorbu vizitek. Na začátku je uvedeno, co vůbec vizitka je a jaké zákonitosti platí při její tvorbě. Dále budou analyzovány jiţ existující nástroje. Jádrem práce bude ...
  • Generování backendu aplikace z UML modelu 

    Klikar, Václav
    Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat nástroj umožňující obousměrnou synchronizaci UML diagramu tříd a backendu aplikace kdykoliv v průběhu tvorby aplikace. Práce s UML modelem je umožněna pomocí ...
  • Generování dráhy nástroje při 3 osém frézování 3D polygonálních modelů 

    Nedvědický, Jan
    Tato bakalářská práce se věnuje problematice generování dráhy pro 3 osé frézování na základě polygonálních modelů. Úvodní část se zabývá rozborem základních pojmů a témat souvisejících s řešenou úlohou. Hlavní část práce ...