Now showing items 69-88 of 289

  • E-shop a CMS s univerzálním datovým modelem 

    Svoboda, Roman
    Náplní této bakalářské práce je analýza a návrh e-shopu a systému pro správu obsahu využívajícího univerzální datový model relačních databází.  Část práce se zabývá problematikou obecného univerzálního datového modelu.  ...
  • Elektronická knihovna multimediálního obsahu 

    Holánek, Marek
    Práce se zabývá návrhem a realizací knihovny pro správu multimediálních souborů uložených v počítači, hlavně fotografií, hudby a videa. Výsledkem je aplikace postavená na architektuře klient - server umožňující uživateli ...
  • Elektronická šachovnice na FITKitu 

    Kubín, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací hry šachy na platformě FITkit. K platformě je připojen VGA monitor, na kterém je zobrazena šachovnice s figurami. Hra je ovládána pomocí klávesnice na FITkitu. ...
  • Elektronická vzdálená správa domácnosti 

    Altrichter, Jan
    Tato bakalářská práce popisuje vytvoření modelu systému pro vzdálenou správu domácnosti a inteligentní domácnosti. Zaměřuje se zejména na bezpečnost hlídaného objektu a jednoduché vzdálené ovládání připojených zařízení. ...
  • Elektronický průvodce skalních oblastí na platformě Android 

    Chvála, Jan
    Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací informačního systému, který slouží jako průvodce skalních oblastí. Systém je založený na architektuře klient-server. Server poskytuje přístup k centrální databázi pomocí ...
  • FITkit jako programátor mikrokontrolerů 

    Mareš, Jan
    Tato práce se zabývá možností využití FITkitu jako programátoru mikrokontrolérů Microchip PIC a Atmel AVR. Rozvádí možnosti programování mikrokontrolérů a postupy, které je třeba při programování dodržet. V další části ...
  • Forenzní analýza v operačních systémech Linux 

    Beneš, Martin
    Práce se zabývá rozborem možností forenzní analýzy při vyšetřování na operačních systémech Linux. Použitím distribuce BackTrack a obsažených nástrojů je provedeno forenzní vyšetřování na testovací instalaci operačního ...
  • Funkční verifikace výpočetních jednotek procesoru 

    Valach, Lukáš
    Práce se zaobírá začleněním procesu funkční verifikace do vývojového cyklu návrhu funkčních jednotek v prostředí pro souběžný návrh hardwaru a softwaru systému Codasip. Cílem bylo navrhnout a implementovat verifikační ...
  • Fyzikální hra pro mobilní platformu Android 

    Boszczyk, Radek
    Android je nejrychleji se rozvíjející a nejlépe prodávaný operační systém pro mobilní zařízení. Tato práce pojednává o historii a možnostech tohoto systému, ale také o vývoji aplikací pro zařízení, fungující na této ...
  • Fyzikální simulace na GPU 

    Hanzl, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá simulací mechaniky (fyziky) tuhých těles akcelerované pomocí GPU. Obsahem práce je rozbor fyzikálních dějů při kolizích a pohybech tuhých těles a uvedení jejich matematického modelu. Práce ...
  • Fyzikální simulátor pro hry typu SandBox 

    Kotulič, Patrik
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou real-time fyzikálního simulátoru mechaniky tuhých těles. Čtenář je seznámen s principy, na kterých jsou založeny současné simulátory mechaniky tuhých těles. Práce se dále zabývá ...
  • Game for Mobile Devices Using Sensors 

    Müllerová, Věra
    This BSc Thesis was performed during a study stay at the RheinMain University of Applied Sciences in Wiesbaden. This BSc Thesis concerns itself with a design and implementation of a game named 'Android Orienteering' for ...
  • Generátor analyzátorů dokumentů popsaných pomocí RELAX NG 

    Šimonek, Jan
    Tato práce se zabývá vytvořením generátoru (překladače), který na základě XML schématu v jazyce RELAX NG vytvoří C++ analyzátor XML dokumentů. Analyzátor je podle zadaného schématu schopen načítat data z XML, validovat je, ...
  • Generátor map pro fantasy hry na hrdiny 

    Pagáč, Antonín
    Cílem této práce je vytvořit generátor map pro fantasy hry na hrdiny. V práci je popsána problematika tvoření map v reálném světě, a jsou rozebrány různé přístupy ke tvorbě map jak v počítačových hrách, tak v myšlenkových ...
  • Generátor vizitek 

    Mudrík, Richard
    Cílem této bakalářské práce je vytvoření nástroje pro tvorbu vizitek. Na začátku je uvedeno, co vůbec vizitka je a jaké zákonitosti platí při její tvorbě. Dále budou analyzovány jiţ existující nástroje. Jádrem práce bude ...
  • Generování backendu aplikace z UML modelu 

    Klikar, Václav
    Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat nástroj umožňující obousměrnou synchronizaci UML diagramu tříd a backendu aplikace kdykoliv v průběhu tvorby aplikace. Práce s UML modelem je umožněna pomocí ...
  • Generování dráhy nástroje při 3 osém frézování 3D polygonálních modelů 

    Nedvědický, Jan
    Tato bakalářská práce se věnuje problematice generování dráhy pro 3 osé frézování na základě polygonálních modelů. Úvodní část se zabývá rozborem základních pojmů a témat souvisejících s řešenou úlohou. Hlavní část práce ...
  • Generování procedurálních terénů 

    Petlan, Michael
    Tato bakalářská práce se věnuje problematice algoritmů náhodného generování výškových map. Popisuje základní teoretické poznatky a rozvíjí je o využití L-systémů pro vytváření říční sítě. V rámci práce byla implementována ...
  • Generování procedurálních textur v shaderu 

    Veverka, Pavel
    Práce se zabývá problematikou generování procedurálních textur a jejich použití v OpenGL. Jsou zde popsány teoretické základy OpenGL a shaderů. Jádrem je rozebrání principů metod generování procedurálních textur pomocí ...
  • Grafické a video příznaky v rozpoznávání mluvčího 

    Fér, Radek
    Tato práce popisuje netradiční metodu rozpoznávání řečníka pomocí příznaků a alogoritmů používaných převážně v počítačovém vidění. V úvodu jsou shrnuty potřebné teoretické znalosti z oblasti počítačového rozpoznávání. Jako ...