Now showing items 80-99 of 289

  • Game for Mobile Devices Using Sensors 

    Müllerová, Věra
    This BSc Thesis was performed during a study stay at the RheinMain University of Applied Sciences in Wiesbaden. This BSc Thesis concerns itself with a design and implementation of a game named 'Android Orienteering' for ...
  • Generátor analyzátorů dokumentů popsaných pomocí RELAX NG 

    Šimonek, Jan
    Tato práce se zabývá vytvořením generátoru (překladače), který na základě XML schématu v jazyce RELAX NG vytvoří C++ analyzátor XML dokumentů. Analyzátor je podle zadaného schématu schopen načítat data z XML, validovat je, ...
  • Generátor map pro fantasy hry na hrdiny 

    Pagáč, Antonín
    Cílem této práce je vytvořit generátor map pro fantasy hry na hrdiny. V práci je popsána problematika tvoření map v reálném světě, a jsou rozebrány různé přístupy ke tvorbě map jak v počítačových hrách, tak v myšlenkových ...
  • Generátor vizitek 

    Mudrík, Richard
    Cílem této bakalářské práce je vytvoření nástroje pro tvorbu vizitek. Na začátku je uvedeno, co vůbec vizitka je a jaké zákonitosti platí při její tvorbě. Dále budou analyzovány jiţ existující nástroje. Jádrem práce bude ...
  • Generování backendu aplikace z UML modelu 

    Klikar, Václav
    Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat nástroj umožňující obousměrnou synchronizaci UML diagramu tříd a backendu aplikace kdykoliv v průběhu tvorby aplikace. Práce s UML modelem je umožněna pomocí ...
  • Generování dráhy nástroje při 3 osém frézování 3D polygonálních modelů 

    Nedvědický, Jan
    Tato bakalářská práce se věnuje problematice generování dráhy pro 3 osé frézování na základě polygonálních modelů. Úvodní část se zabývá rozborem základních pojmů a témat souvisejících s řešenou úlohou. Hlavní část práce ...
  • Generování procedurálních terénů 

    Petlan, Michael
    Tato bakalářská práce se věnuje problematice algoritmů náhodného generování výškových map. Popisuje základní teoretické poznatky a rozvíjí je o využití L-systémů pro vytváření říční sítě. V rámci práce byla implementována ...
  • Generování procedurálních textur v shaderu 

    Veverka, Pavel
    Práce se zabývá problematikou generování procedurálních textur a jejich použití v OpenGL. Jsou zde popsány teoretické základy OpenGL a shaderů. Jádrem je rozebrání principů metod generování procedurálních textur pomocí ...
  • Grafické a video příznaky v rozpoznávání mluvčího 

    Fér, Radek
    Tato práce popisuje netradiční metodu rozpoznávání řečníka pomocí příznaků a alogoritmů používaných převážně v počítačovém vidění. V úvodu jsou shrnuty potřebné teoretické znalosti z oblasti počítačového rozpoznávání. Jako ...
  • Grafické rozhraní pro konfiguraci periferních modulů MCU 

    Petr, Martin
    Bakalářská práce popisuje návrh, implementaci a testování aplikace, která zprostředkovává generování konfiguračních souborů mikrokontroléru, pomocí grafického uživatelského rozhraní. Výstupem této aplikace jsou soubory s ...
  • Grafický editor pro blokový vstup numerického integrátoru v .NET 

    Kučera, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá numerickým řešením soustav diferenciálních rovnic prvního řádu s počátečními podmínkami vybranými jednokrokovými metodami. Dále pak návrhem, implementací a testováním aplikace, která je ...
  • Grafický nástroj pro generování IPv6 paketů 

    Jochec, Jakub
    Práce se zabývá vytvořením grafického rozhraní pro generování IPv6 paketů, pomocí kterého bude možné vytvářet korektní pakety s různými nastaveními. Je zde popsána architektura TCP/IP a následně IPv6 včetně jeho rozšiřujících ...
  • Grafický nástroj pro generování paketů 

    Mareš, Martin
    Tato práce se zabývá problematikou generátorů síťových paketů. První část je věnována teorii komunikace v počítačových sítích z pohledu architektury TCP/IP. Druhá část je věnována výsledkům rešerše aktuálně dostupných ...
  • GTD pro Windows Phone 7 

    Mašek, Jiří
    Tato práce se zabývá metodou Getting Things Done (GTD) a její implemenatcí na mobilním zařízení s Windows Phone 7. V první části je podrobně popsána metoda GTD a operační systém Windows Phone 7. Dále jsou zde uvedeny ...
  • HAM staniční deník pro Linux 

    Kaluža, Jan
    Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace software realizujícího staniční deník amatérské radiokomunikační služby. Po stručném úvodu do problematiky následuje popis existujících softwarových řešení staničních ...
  • Hardwarová implementace CRC pro vysokorychlostní sítě 

    Belešová, Michaela
    Tato bakalářská práce řeší problém hardwarové implementace CRC ve vysokorychlostních sítích. V teoretické části popisuje základní informace o CRC a různé metody na jeho výpočet. Z popisovaných metod jsou zvoleny metody ...
  • Herní engine pro 2D hry 

    Štanglica, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou 2D herního enginu pro Windows Phone 7. V první části práce je představen framework Microsoft XNA, který byl při tvorbě enginu použit, dále pak platforma Windows Phone 7 a specifika ...
  • Herní projekt se zaměřením na světelné efekty 

    Hupka, Dušan
    Cílem této práce je představit a implementovat metody pro simulaci nerovností povrchu. Na začátku je vysvětlená potřebná teorie k Phongovmu osvětlení a následně teorie nejznámějších metod. Zaměření práce je především na ...
  • Hlasem ovladaná mapa FIT 

    Huták, Petr
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a tvorbou navigačního systému po areálu Fakulty informačních technologií Vysokého učení technického v Brně s hlasovým ovládáním. Vysvětluje metody používané pro hledání nejkratší ...
  • Hledání akustických vzorů v řečových datech bez rozpoznávání 

    Skácel, Miroslav
    Tato práce se zabývá metodami vyhledávání slov, slovních frází a delších úseků v rozsáhlých řečových datech bez předchozích znalostí těchto dat. V úvodu je seznámení s danou problematikou a principy moderních metod pro ...