Now showing items 55-74 of 190

  • Game for Mobile Devices Using Sensors 

    Müllerová, Věra
    This BSc Thesis was performed during a study stay at the RheinMain University of Applied Sciences in Wiesbaden. This BSc Thesis concerns itself with a design and implementation of a game named 'Android Orienteering' for ...
  • Generátor analyzátorů dokumentů popsaných pomocí RELAX NG 

    Šimonek, Jan
    Tato práce se zabývá vytvořením generátoru (překladače), který na základě XML schématu v jazyce RELAX NG vytvoří C++ analyzátor XML dokumentů. Analyzátor je podle zadaného schématu schopen načítat data z XML, validovat je, ...
  • Generátor vizitek 

    Mudrík, Richard
    Cílem této bakalářské práce je vytvoření nástroje pro tvorbu vizitek. Na začátku je uvedeno, co vůbec vizitka je a jaké zákonitosti platí při její tvorbě. Dále budou analyzovány jiţ existující nástroje. Jádrem práce bude ...
  • Generování backendu aplikace z UML modelu 

    Klikar, Václav
    Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat nástroj umožňující obousměrnou synchronizaci UML diagramu tříd a backendu aplikace kdykoliv v průběhu tvorby aplikace. Práce s UML modelem je umožněna pomocí ...
  • Generování dráhy nástroje při 3 osém frézování 3D polygonálních modelů 

    Nedvědický, Jan
    Tato bakalářská práce se věnuje problematice generování dráhy pro 3 osé frézování na základě polygonálních modelů. Úvodní část se zabývá rozborem základních pojmů a témat souvisejících s řešenou úlohou. Hlavní část práce ...
  • Generování procedurálních terénů 

    Petlan, Michael
    Tato bakalářská práce se věnuje problematice algoritmů náhodného generování výškových map. Popisuje základní teoretické poznatky a rozvíjí je o využití L-systémů pro vytváření říční sítě. V rámci práce byla implementována ...
  • Generování procedurálních textur v shaderu 

    Veverka, Pavel
    Práce se zabývá problematikou generování procedurálních textur a jejich použití v OpenGL. Jsou zde popsány teoretické základy OpenGL a shaderů. Jádrem je rozebrání principů metod generování procedurálních textur pomocí ...
  • Grafické a video příznaky v rozpoznávání mluvčího 

    Fér, Radek
    Tato práce popisuje netradiční metodu rozpoznávání řečníka pomocí příznaků a alogoritmů používaných převážně v počítačovém vidění. V úvodu jsou shrnuty potřebné teoretické znalosti z oblasti počítačového rozpoznávání. Jako ...
  • Grafický editor pro blokový vstup numerického integrátoru v .NET 

    Kučera, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá numerickým řešením soustav diferenciálních rovnic prvního řádu s počátečními podmínkami vybranými jednokrokovými metodami. Dále pak návrhem, implementací a testováním aplikace, která je ...
  • Grafický nástroj pro generování IPv6 paketů 

    Jochec, Jakub
    Práce se zabývá vytvořením grafického rozhraní pro generování IPv6 paketů, pomocí kterého bude možné vytvářet korektní pakety s různými nastaveními. Je zde popsána architektura TCP/IP a následně IPv6 včetně jeho rozšiřujících ...
  • Grafický nástroj pro generování paketů 

    Mareš, Martin
    Tato práce se zabývá problematikou generátorů síťových paketů. První část je věnována teorii komunikace v počítačových sítích z pohledu architektury TCP/IP. Druhá část je věnována výsledkům rešerše aktuálně dostupných ...
  • HAM staniční deník pro Linux 

    Kaluža, Jan
    Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace software realizujícího staniční deník amatérské radiokomunikační služby. Po stručném úvodu do problematiky následuje popis existujících softwarových řešení staničních ...
  • Herní projekt se zaměřením na světelné efekty 

    Hupka, Dušan
    Cílem této práce je představit a implementovat metody pro simulaci nerovností povrchu. Na začátku je vysvětlená potřebná teorie k Phongovmu osvětlení a následně teorie nejznámějších metod. Zaměření práce je především na ...
  • Hlasem ovladaná mapa FIT 

    Huták, Petr
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a tvorbou navigačního systému po areálu Fakulty informačních technologií Vysokého učení technického v Brně s hlasovým ovládáním. Vysvětluje metody používané pro hledání nejkratší ...
  • Hra na platformě iOS 

    Dohnal, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá vývojem multiplayer hry pro platformu iOS. Popisuje nástroje určené k vývoji aplikací pro platformu iOS a herní frameworky Cocos2d a Sparow. Dále rozebírá síťovou komunikaci, problém s časovou ...
  • Hra pro více hráčů s využitím HTML5 

    Jahoda, Vojtěch
    Tato bakalářská práce zkoumá možnosti HTML5 v oblasti vytváření her pro více hráčů hratelných po síti bez použití dodatečných zásuvných modulů prohlížeče. Cílem bylo vtvořit lokálně i po sítí hratelnou hru FuryLights, a ...
  • Implementace algoritmu pro rozpoznávání sítnice oka 

    Ondroušek, Jan
    Cévní řečiště oční sítnice je velmi významným prvkem v lékařství pro diagnózu očních a kardiovaskulárních chorob. Proto je také kladen velký důraz na význam jeho automatické segmentace. V této práci je po krátkém úvodu, ...
  • Implementace metod detekce síťových anomálií 

    Slezáček, Martin
    Tato práce se zabývá implementací 3 metod detekce síťových anomálií. Nejprve je uvedeno základní rozdělení metod sloužících pro detekci anomálií v počítačových sítích. Dále jsou vybrané 3 metody popsány. Hlavní částí práce ...
  • Implementace podpory distribuovaných transakcí v BPEL 

    Bek, Ivo
    Cílem této bakalářské práce je implementovat podporu distribuovaných transakcí do projektu RiftSaw tak, aby webové služby mohly být volány v rámci distribuovaných transakcí podnikovými procesy. A to pouze v tom případě, ...
  • Implementace statistických kompresních metod 

    Beněk, Tomáš
    Tato práce se zabývá statistickými kompresními metodami. V práci je popsán základní teoretický úvod do komprese dat a jsou zde popsáni nejdůležitější zástupci statistických kompresních metod. Také je zde popsán kompresní ...