Now showing items 94-113 of 289

  • HAM staniční deník pro Linux 

    Kaluža, Jan
    Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace software realizujícího staniční deník amatérské radiokomunikační služby. Po stručném úvodu do problematiky následuje popis existujících softwarových řešení staničních ...
  • Hardwarová implementace CRC pro vysokorychlostní sítě 

    Belešová, Michaela
    Tato bakalářská práce řeší problém hardwarové implementace CRC ve vysokorychlostních sítích. V teoretické části popisuje základní informace o CRC a různé metody na jeho výpočet. Z popisovaných metod jsou zvoleny metody ...
  • Herní engine pro 2D hry 

    Štanglica, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou 2D herního enginu pro Windows Phone 7. V první části práce je představen framework Microsoft XNA, který byl při tvorbě enginu použit, dále pak platforma Windows Phone 7 a specifika ...
  • Herní projekt se zaměřením na světelné efekty 

    Hupka, Dušan
    Cílem této práce je představit a implementovat metody pro simulaci nerovností povrchu. Na začátku je vysvětlená potřebná teorie k Phongovmu osvětlení a následně teorie nejznámějších metod. Zaměření práce je především na ...
  • Hlasem ovladaná mapa FIT 

    Huták, Petr
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a tvorbou navigačního systému po areálu Fakulty informačních technologií Vysokého učení technického v Brně s hlasovým ovládáním. Vysvětluje metody používané pro hledání nejkratší ...
  • Hledání akustických vzorů v řečových datech bez rozpoznávání 

    Skácel, Miroslav
    Tato práce se zabývá metodami vyhledávání slov, slovních frází a delších úseků v rozsáhlých řečových datech bez předchozích znalostí těchto dat. V úvodu je seznámení s danou problematikou a principy moderních metod pro ...
  • Hra na platformě iOS 

    Dohnal, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá vývojem multiplayer hry pro platformu iOS. Popisuje nástroje určené k vývoji aplikací pro platformu iOS a herní frameworky Cocos2d a Sparow. Dále rozebírá síťovou komunikaci, problém s časovou ...
  • Hra pro více hráčů s využitím HTML5 

    Jahoda, Vojtěch
    Tato bakalářská práce zkoumá možnosti HTML5 v oblasti vytváření her pro více hráčů hratelných po síti bez použití dodatečných zásuvných modulů prohlížeče. Cílem bylo vtvořit lokálně i po sítí hratelnou hru FuryLights, a ...
  • Identifikace počítače na základě časových značek paketů 

    Novotný, Jan
    Tato práce pojednává o technice identifikace počítače na základě časových značek paketů. V práci je dále popsán algoritmus pro výpočet zkreslení hodin počítače, na kterém se celá technika identifikace počítače zakládá. ...
  • Implementace 3D logické hry v JavaScriptu 

    Knapovský, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá vývojem logické webové hry, která vznikla na základě analýzy hry Berušky 2. Jsou zde stručně představeny technologie potřebně k vývoji a také teorie nutná k pochopení postupů použitých při ...
  • Implementace algoritmu pro rozpoznávání sítnice oka 

    Ondroušek, Jan
    Cévní řečiště oční sítnice je velmi významným prvkem v lékařství pro diagnózu očních a kardiovaskulárních chorob. Proto je také kladen velký důraz na význam jeho automatické segmentace. V této práci je po krátkém úvodu, ...
  • Implementace metod detekce síťových anomálií 

    Slezáček, Martin
    Tato práce se zabývá implementací 3 metod detekce síťových anomálií. Nejprve je uvedeno základní rozdělení metod sloužících pro detekci anomálií v počítačových sítích. Dále jsou vybrané 3 metody popsány. Hlavní částí práce ...
  • Implementace podpory distribuovaných transakcí v BPEL 

    Bek, Ivo
    Cílem této bakalářské práce je implementovat podporu distribuovaných transakcí do projektu RiftSaw tak, aby webové služby mohly být volány v rámci distribuovaných transakcí podnikovými procesy. A to pouze v tom případě, ...
  • Implementace statistických kompresních metod 

    Beněk, Tomáš
    Tato práce se zabývá statistickými kompresními metodami. V práci je popsán základní teoretický úvod do komprese dat a jsou zde popsáni nejdůležitější zástupci statistických kompresních metod. Také je zde popsán kompresní ...
  • Informační meteorologický systém 

    Vašíček, Jan
    V práci je popsán návrh a realizace informačního meteorologického systému. Uživatelům poskytuje aktuální stav počasí, jeho dlouhodobou historii a zároveň nabízí funkci včasného varování před extrémními srážkami a povodněmi. ...
  • Informační systém pro domácnost 

    Janíček, Petr
    Tato bakalářská práce se zabývá řešením problému správy financí domácnosti. Aplikace byla vytvořena na základě požadavků uživatelů jakožto webový informační systém, který byl naimplementován pomocí jazyků HTML a PHP. Pro ...
  • Informační systém pro správu licencí software 

    Nejedlý, Jakub
    Tato práce pojedává o vytvoření informaního systému pro správu softwarových licencí. Zadavatelem je společnost Codasip zabývající se výrobou procesorů a s tím souvisejících softwarových nástrojů. Tato firma již disponovala ...
  • Instant Messaging pro BlackBerry PlayBook 

    Hajný, Jiří
    V práci je představena cílová platforma BlackBerry Tablet OS a její vývojové prostředky. Práce dokumentuje návrh a implementaci klienta komunikačního protokolu XMPP/Jabber. Implementace je provedena ve vývojovém prostředí ...
  • Inteligentní pasivní klient pro hudební přehrávací server MPD 

    Winkler, Tomáš
    Hudba je nedílnou součástí našich životů již od nepaměti. K umocnění prožitku z poslechu hudby je vhodné kromě sluchu zapojit i ostatní smysly. V této práci si kladu za cíl vhodně rozšířit možnosti existujících klientů pro ...
  • Inteligentní řízení světelné signalizace 

    Skoták, Miloš
    V této práci rozebereme multiagentním systémem pro ovládání světelné signalizace. Pro vytvoření reálných situací byl implementován simulátor dopravní situace v jazyce Java, který je založen na celulárním automatu. V ...