Now showing items 102-121 of 289

  • Identifikace počítače na základě časových značek paketů 

    Novotný, Jan
    Tato práce pojednává o technice identifikace počítače na základě časových značek paketů. V práci je dále popsán algoritmus pro výpočet zkreslení hodin počítače, na kterém se celá technika identifikace počítače zakládá. ...
  • Implementace 3D logické hry v JavaScriptu 

    Knapovský, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá vývojem logické webové hry, která vznikla na základě analýzy hry Berušky 2. Jsou zde stručně představeny technologie potřebně k vývoji a také teorie nutná k pochopení postupů použitých při ...
  • Implementace algoritmu pro rozpoznávání sítnice oka 

    Ondroušek, Jan
    Cévní řečiště oční sítnice je velmi významným prvkem v lékařství pro diagnózu očních a kardiovaskulárních chorob. Proto je také kladen velký důraz na význam jeho automatické segmentace. V této práci je po krátkém úvodu, ...
  • Implementace metod detekce síťových anomálií 

    Slezáček, Martin
    Tato práce se zabývá implementací 3 metod detekce síťových anomálií. Nejprve je uvedeno základní rozdělení metod sloužících pro detekci anomálií v počítačových sítích. Dále jsou vybrané 3 metody popsány. Hlavní částí práce ...
  • Implementace podpory distribuovaných transakcí v BPEL 

    Bek, Ivo
    Cílem této bakalářské práce je implementovat podporu distribuovaných transakcí do projektu RiftSaw tak, aby webové služby mohly být volány v rámci distribuovaných transakcí podnikovými procesy. A to pouze v tom případě, ...
  • Implementace statistických kompresních metod 

    Beněk, Tomáš
    Tato práce se zabývá statistickými kompresními metodami. V práci je popsán základní teoretický úvod do komprese dat a jsou zde popsáni nejdůležitější zástupci statistických kompresních metod. Také je zde popsán kompresní ...
  • Informační meteorologický systém 

    Vašíček, Jan
    V práci je popsán návrh a realizace informačního meteorologického systému. Uživatelům poskytuje aktuální stav počasí, jeho dlouhodobou historii a zároveň nabízí funkci včasného varování před extrémními srážkami a povodněmi. ...
  • Informační systém pro domácnost 

    Janíček, Petr
    Tato bakalářská práce se zabývá řešením problému správy financí domácnosti. Aplikace byla vytvořena na základě požadavků uživatelů jakožto webový informační systém, který byl naimplementován pomocí jazyků HTML a PHP. Pro ...
  • Informační systém pro správu licencí software 

    Nejedlý, Jakub
    Tato práce pojedává o vytvoření informaního systému pro správu softwarových licencí. Zadavatelem je společnost Codasip zabývající se výrobou procesorů a s tím souvisejících softwarových nástrojů. Tato firma již disponovala ...
  • Instant Messaging pro BlackBerry PlayBook 

    Hajný, Jiří
    V práci je představena cílová platforma BlackBerry Tablet OS a její vývojové prostředky. Práce dokumentuje návrh a implementaci klienta komunikačního protokolu XMPP/Jabber. Implementace je provedena ve vývojovém prostředí ...
  • Inteligentní pasivní klient pro hudební přehrávací server MPD 

    Winkler, Tomáš
    Hudba je nedílnou součástí našich životů již od nepaměti. K umocnění prožitku z poslechu hudby je vhodné kromě sluchu zapojit i ostatní smysly. V této práci si kladu za cíl vhodně rozšířit možnosti existujících klientů pro ...
  • Inteligentní řízení světelné signalizace 

    Skoták, Miloš
    V této práci rozebereme multiagentním systémem pro ovládání světelné signalizace. Pro vytvoření reálných situací byl implementován simulátor dopravní situace v jazyce Java, který je založen na celulárním automatu. V ...
  • Inteligentní vyzvánění pro platformu Maemo nebo MeeGo 

    Čejka, Radim
    Tato bakalářská práce se zabývá platformou Maemo a MeeGo. Cílem práce bylo vytvoření aplikace inteligentní změny vyzváněcích profilů. Tato změna probíhá na základě času, senzorů v telefonu jako je akcelerometr, senzor ...
  • Inteligentní webový plánovač práce 

    Kmeť, Miroslav
    V této práci jsou popsány základní princípy využití evolučních algoritmů. Práce se zabýva použitím evolučních algoritmů při tvorbě informačního systému umožňujícího rozkládání zadávané práce mezi skupinu zaměstnanců. K ...
  • Interpolace sekvence snímků 

    Černý, Pavel
    Tato práce se zabývá problematikou interpolace sekvence obrázků mezi dvěma klíčovými snímky. Hlavním cílem je návrh a implementace aplikace, která provádí interpolaci pomocí odhadu optického toku Farnebäck metodou. Aplikace ...
  • Knihovna funkcí pro obsluhu periferií na výukovém kitu s MCU Freescale 

    Grunt, Pavel
    Práce se zabývá návrhem a implementací knihovny funkcí pro obsluhu periferií na výukovém kitu s mikrokontrolery Freescale. Představuje kit, vlastnosti jednotlivých periferních zařízení a způsoby komunikace s nimi. Dále se ...
  • Knihovna pro ovládání IP kamer 

    Schmied, Jan
    Tato práce se zabývá návrhem a implementací knihovny, která umožní ovládání IP kamer a přijímat multimediální streamy. V práci jsou nejprve stručně představena standardní rozhraní IP kamer a detailně popsáno rozhraní VAPIX. ...
  • Kolaborativní interakce mezi uživateli ve virtuální 3D scéně 

    Tóth, Michal
    Cílem této bakalářské práce bylo seznámit se s grafickou knihovnou OpenSceneGraph, okenní knihovnou Qt a možnosti síťové komunikace. A demonstrovat možnosti těchto knihoven na jednoduché aplikace. V práci jsou čtenáři ...
  • Komponenta Filtr pro .NET WinForms 

    Maťátko, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací komponenty umožňující filtrování dat. Data jsou nejčastěji organizována prostřednictvím databáze. Ta může být umístěna lokálně u klienta, nebo na straně serveru. ...
  • Komprese modelů pro 64k intro 

    Kosek, Jindřich
    Tato práce se zabývá problematikou komprese modelů pro intro s omezenou velikostí nepřesahující 64kB. Postupně jsou popsány různé techniky komprese modelu a také datová struktura modelu, který byl použit pro demonstraci ...