Now showing items 117-136 of 289

  • Knihovna funkcí pro obsluhu periferií na výukovém kitu s MCU Freescale 

    Grunt, Pavel
    Práce se zabývá návrhem a implementací knihovny funkcí pro obsluhu periferií na výukovém kitu s mikrokontrolery Freescale. Představuje kit, vlastnosti jednotlivých periferních zařízení a způsoby komunikace s nimi. Dále se ...
  • Knihovna pro ovládání IP kamer 

    Schmied, Jan
    Tato práce se zabývá návrhem a implementací knihovny, která umožní ovládání IP kamer a přijímat multimediální streamy. V práci jsou nejprve stručně představena standardní rozhraní IP kamer a detailně popsáno rozhraní VAPIX. ...
  • Kolaborativní interakce mezi uživateli ve virtuální 3D scéně 

    Tóth, Michal
    Cílem této bakalářské práce bylo seznámit se s grafickou knihovnou OpenSceneGraph, okenní knihovnou Qt a možnosti síťové komunikace. A demonstrovat možnosti těchto knihoven na jednoduché aplikace. V práci jsou čtenáři ...
  • Komponenta Filtr pro .NET WinForms 

    Maťátko, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací komponenty umožňující filtrování dat. Data jsou nejčastěji organizována prostřednictvím databáze. Ta může být umístěna lokálně u klienta, nebo na straně serveru. ...
  • Komprese modelů pro 64k intro 

    Kosek, Jindřich
    Tato práce se zabývá problematikou komprese modelů pro intro s omezenou velikostí nepřesahující 64kB. Postupně jsou popsány různé techniky komprese modelu a také datová struktura modelu, který byl použit pro demonstraci ...
  • Komprese obrazových dat v medicíně 

    Šebek, Jiří
    Tato bakalářská práce se zabývá metodami bezeztrátové komprese obrazových dat. Cílem práce je dosáhnout co nejlepšího kompresního poměru při kompresi obrazových medicínských dat. Práce zahrnuje uvedení do teoretických ...
  • Konstrukce zobecněného konečného automatu 

    Šoka, Martin
    Práce se zabývá vytvořením algoritmu pro konstrukci deterministického zobecněného konečného automatu. Tento automat se od obyčejného deterministického automatu liší tím, že jeho přechody jsou definovány slovy, na základě ...
  • Korekce geometrického zkreslení fotografií 

    Cyprich, Miroslav
    Při fotografování je vzniklý obraz zpravidla geometricky zkreslen. Mezi nejběžnější typy takového zkreslení patří tzv. poduškovité nebo soudkovité zkreslení, které může při pohledu na fotografii působit rušivým dojmem. V ...
  • Kryptografické protokoly pro CrypTool 

    Skowronek, Ondřej
    Práce je zaměrena na kryptografické protokoly a jejich implementaci do programu CrypTool. Cílem práce je určit, které kryptografické protokoly by bylo vhodné do programu CrypTool implementovat a následně jejich implementaci ...
  • Logické síťové hry pro Android 

    Kubík, Michal
    Cílem této práce byla implementace aplikace pro hraní logických her, která bude spustitelná na zařízeních se systémem android. Práce zabývá systémem Android a možnostmi tvorby a publikace aplikací pro tento systém. Popsány ...
  • Lokalizace a pronásledování narušitele ve známém prostředí 

    Tomek, Tomáš
    Tato práce koncentruje informace z oblasti algoritmů na řešení problému lokalizace a pronásledování narušitele (pursuit-evasion) ve známém prostředí. Přináší rozdělení algoritmů na základě typu a jejich zjednodušený popis. ...
  • Luštění substitučních šifer v klasické kryptografii 

    Kulich, Martin
    Práce uvádí programový nástroj pro automatické luštění monoalfabetických substitučních šifer s využitím slovníkového útoku. Vychází z již uvedených řešení pro anglický jazyk, které však měly omezení na vlastnosti šifrového ...
  • Meteostanice připojitelná k PC 

    Šimeček, Jan
    Tato bakalářská práce se zabývá sestavením meteostanice připojitelné k PC pomocí USB rozhraní. Cílem práce je navrhnout, sestrojit a naprogramovat meteostanici, která měří hodnoty teploty, relativní vlhkosti a atmosférického ...
  • Metody strojového učení ve zpracování přirozeného jazyka 

    Vodička, Jan
    Bakalářská práce se zajímá hodnocením sentimentu textu v českém jazyce za pomocí metod strojového učení, hlavně za použití naivního bayesovského klasifikátoru. Členění probíhá do dvou kategorií - pozitivní, negativní ...
  • Měření výkonnosti OpenGL 

    Rehorčík, Pavol
    Tato práce se zabývá teoretickou a praktickou stránkou tvorby testovací aplikace výkonu OpenGL se zaměřením na shadere. V teoretické části práce jsou jednotlivě popsány užity techniky a přincíp použití shaderů. Jádrem celé ...
  • Middle-ware pro HW/SW co-design 

    Hons, Petr
    Práce se zabývá návrhem a implementací nové verze serveru Middleware a komunikační knihovny. Nová verze využívá návrhový vzor Reaktor pro obsluhu požadavků z různých zdrojů. Práce popisuje platformně nezávislé řešení ...
  • Mikroskopická analýza čipových karet 

    Michálek, Martin
    Bakalářská práce je zaměřená na popis ochraných prvků čipových karet. Obeznamuje s technologií karet a složením samotného čipu. Nalézt je zde možné také přehledný výčet konkrétních bezpečnostních prvků. V rámci práce byla ...
  • Mikroskopická dopravní simulace s GUI 

    Fülöp, Tibor
    V současnosti se silniční doprava výrazně rozvíjí a narůstá počet vozidel na komunikacích. Cílem práce je navrhnout mikroskopický simulátor silniční dopravy s grafi ckým uživatelským prostředím, se kterým bude možné ...
  • Mobilní aplikace pro nové studenty na FIT VUT 

    Muráň, Michal
    Práce se zabývá tvorbou mobilní aplikace pro operační systém Windows Phone 7, která slouží pro ulehčení studia novým studentům na fakultě FIT VUT. Teoretická část se zabývá získáním zpětné vazby od studentů pro návrh ...
  • Mobilní aplikace využívající GPS modul 

    Blatný, Petr
    Tato bakalářská práce se zabývá popisem návrhu a tvorby mobilní aplikace využívající GPS modul. Touto aplikací je lokalizační hra, kde hráčovým úkolem je projít za co nejkratší čas na mapě zobrazené body. Jako cílová mobilní ...