Now showing items 66-85 of 289

  • Detekce použitého překladače 

    Kostka, Michal
    Cílem této práce je vytvoření detektoru překladače. Tento program umí rozpoznat překladač nebo modifikátor použitý k vytvoření aplikace. Podporovány jsou formáty spustitelných souborů PE a ELF. Úkol je řešen hledáním ...
  • Diff pro různé typy kancelářských dokumentů 

    Varga, Tomáš
    Tato bakalářská práce se zabývá porovnáváním různých typů kancelářských dokumentů. Cílem práce je sestavení modulu do stávající aplikace mediadiff pro porovnávání dokumentů kancelářského balíku Open Office, mezi které patří ...
  • Dolování víceúrovňových asociačních pravidel 

    Mičulka, Václav
    Tato bakalářská práce se zabývá dolováním víceúrovňových asociačních pravidel a implementací této funkčnosti jako plugin do Microsoft Analysis Services. Nejprve je rozebrána problematika dolování z dat a následně se práce ...
  • E-shop a CMS s univerzálním datovým modelem 

    Svoboda, Roman
    Náplní této bakalářské práce je analýza a návrh e-shopu a systému pro správu obsahu využívajícího univerzální datový model relačních databází.  Část práce se zabývá problematikou obecného univerzálního datového modelu.  ...
  • Elektronická knihovna multimediálního obsahu 

    Holánek, Marek
    Práce se zabývá návrhem a realizací knihovny pro správu multimediálních souborů uložených v počítači, hlavně fotografií, hudby a videa. Výsledkem je aplikace postavená na architektuře klient - server umožňující uživateli ...
  • Elektronická šachovnice na FITKitu 

    Kubín, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací hry šachy na platformě FITkit. K platformě je připojen VGA monitor, na kterém je zobrazena šachovnice s figurami. Hra je ovládána pomocí klávesnice na FITkitu. ...
  • Elektronická vzdálená správa domácnosti 

    Altrichter, Jan
    Tato bakalářská práce popisuje vytvoření modelu systému pro vzdálenou správu domácnosti a inteligentní domácnosti. Zaměřuje se zejména na bezpečnost hlídaného objektu a jednoduché vzdálené ovládání připojených zařízení. ...
  • Elektronický průvodce skalních oblastí na platformě Android 

    Chvála, Jan
    Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací informačního systému, který slouží jako průvodce skalních oblastí. Systém je založený na architektuře klient-server. Server poskytuje přístup k centrální databázi pomocí ...
  • FITkit jako programátor mikrokontrolerů 

    Mareš, Jan
    Tato práce se zabývá možností využití FITkitu jako programátoru mikrokontrolérů Microchip PIC a Atmel AVR. Rozvádí možnosti programování mikrokontrolérů a postupy, které je třeba při programování dodržet. V další části ...
  • Forenzní analýza v operačních systémech Linux 

    Beneš, Martin
    Práce se zabývá rozborem možností forenzní analýzy při vyšetřování na operačních systémech Linux. Použitím distribuce BackTrack a obsažených nástrojů je provedeno forenzní vyšetřování na testovací instalaci operačního ...
  • Funkční verifikace výpočetních jednotek procesoru 

    Valach, Lukáš
    Práce se zaobírá začleněním procesu funkční verifikace do vývojového cyklu návrhu funkčních jednotek v prostředí pro souběžný návrh hardwaru a softwaru systému Codasip. Cílem bylo navrhnout a implementovat verifikační ...
  • Fyzikální hra pro mobilní platformu Android 

    Boszczyk, Radek
    Android je nejrychleji se rozvíjející a nejlépe prodávaný operační systém pro mobilní zařízení. Tato práce pojednává o historii a možnostech tohoto systému, ale také o vývoji aplikací pro zařízení, fungující na této ...
  • Fyzikální simulace na GPU 

    Hanzl, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá simulací mechaniky (fyziky) tuhých těles akcelerované pomocí GPU. Obsahem práce je rozbor fyzikálních dějů při kolizích a pohybech tuhých těles a uvedení jejich matematického modelu. Práce ...
  • Fyzikální simulátor pro hry typu SandBox 

    Kotulič, Patrik
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou real-time fyzikálního simulátoru mechaniky tuhých těles. Čtenář je seznámen s principy, na kterých jsou založeny současné simulátory mechaniky tuhých těles. Práce se dále zabývá ...
  • Game for Mobile Devices Using Sensors 

    Müllerová, Věra
    This BSc Thesis was performed during a study stay at the RheinMain University of Applied Sciences in Wiesbaden. This BSc Thesis concerns itself with a design and implementation of a game named 'Android Orienteering' for ...
  • Generátor analyzátorů dokumentů popsaných pomocí RELAX NG 

    Šimonek, Jan
    Tato práce se zabývá vytvořením generátoru (překladače), který na základě XML schématu v jazyce RELAX NG vytvoří C++ analyzátor XML dokumentů. Analyzátor je podle zadaného schématu schopen načítat data z XML, validovat je, ...
  • Generátor map pro fantasy hry na hrdiny 

    Pagáč, Antonín
    Cílem této práce je vytvořit generátor map pro fantasy hry na hrdiny. V práci je popsána problematika tvoření map v reálném světě, a jsou rozebrány různé přístupy ke tvorbě map jak v počítačových hrách, tak v myšlenkových ...
  • Generátor vizitek 

    Mudrík, Richard
    Cílem této bakalářské práce je vytvoření nástroje pro tvorbu vizitek. Na začátku je uvedeno, co vůbec vizitka je a jaké zákonitosti platí při její tvorbě. Dále budou analyzovány jiţ existující nástroje. Jádrem práce bude ...
  • Generování backendu aplikace z UML modelu 

    Klikar, Václav
    Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat nástroj umožňující obousměrnou synchronizaci UML diagramu tříd a backendu aplikace kdykoliv v průběhu tvorby aplikace. Práce s UML modelem je umožněna pomocí ...
  • Generování dráhy nástroje při 3 osém frézování 3D polygonálních modelů 

    Nedvědický, Jan
    Tato bakalářská práce se věnuje problematice generování dráhy pro 3 osé frézování na základě polygonálních modelů. Úvodní část se zabývá rozborem základních pojmů a témat souvisejících s řešenou úlohou. Hlavní část práce ...