Now showing items 89-108 of 289

  • Grafické rozhraní pro konfiguraci periferních modulů MCU 

    Petr, Martin
    Bakalářská práce popisuje návrh, implementaci a testování aplikace, která zprostředkovává generování konfiguračních souborů mikrokontroléru, pomocí grafického uživatelského rozhraní. Výstupem této aplikace jsou soubory s ...
  • Grafický editor pro blokový vstup numerického integrátoru v .NET 

    Kučera, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá numerickým řešením soustav diferenciálních rovnic prvního řádu s počátečními podmínkami vybranými jednokrokovými metodami. Dále pak návrhem, implementací a testováním aplikace, která je ...
  • Grafický nástroj pro generování IPv6 paketů 

    Jochec, Jakub
    Práce se zabývá vytvořením grafického rozhraní pro generování IPv6 paketů, pomocí kterého bude možné vytvářet korektní pakety s různými nastaveními. Je zde popsána architektura TCP/IP a následně IPv6 včetně jeho rozšiřujících ...
  • Grafický nástroj pro generování paketů 

    Mareš, Martin
    Tato práce se zabývá problematikou generátorů síťových paketů. První část je věnována teorii komunikace v počítačových sítích z pohledu architektury TCP/IP. Druhá část je věnována výsledkům rešerše aktuálně dostupných ...
  • GTD pro Windows Phone 7 

    Mašek, Jiří
    Tato práce se zabývá metodou Getting Things Done (GTD) a její implemenatcí na mobilním zařízení s Windows Phone 7. V první části je podrobně popsána metoda GTD a operační systém Windows Phone 7. Dále jsou zde uvedeny ...
  • HAM staniční deník pro Linux 

    Kaluža, Jan
    Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace software realizujícího staniční deník amatérské radiokomunikační služby. Po stručném úvodu do problematiky následuje popis existujících softwarových řešení staničních ...
  • Hardwarová implementace CRC pro vysokorychlostní sítě 

    Belešová, Michaela
    Tato bakalářská práce řeší problém hardwarové implementace CRC ve vysokorychlostních sítích. V teoretické části popisuje základní informace o CRC a různé metody na jeho výpočet. Z popisovaných metod jsou zvoleny metody ...
  • Herní engine pro 2D hry 

    Štanglica, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou 2D herního enginu pro Windows Phone 7. V první části práce je představen framework Microsoft XNA, který byl při tvorbě enginu použit, dále pak platforma Windows Phone 7 a specifika ...
  • Herní projekt se zaměřením na světelné efekty 

    Hupka, Dušan
    Cílem této práce je představit a implementovat metody pro simulaci nerovností povrchu. Na začátku je vysvětlená potřebná teorie k Phongovmu osvětlení a následně teorie nejznámějších metod. Zaměření práce je především na ...
  • Hlasem ovladaná mapa FIT 

    Huták, Petr
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a tvorbou navigačního systému po areálu Fakulty informačních technologií Vysokého učení technického v Brně s hlasovým ovládáním. Vysvětluje metody používané pro hledání nejkratší ...
  • Hledání akustických vzorů v řečových datech bez rozpoznávání 

    Skácel, Miroslav
    Tato práce se zabývá metodami vyhledávání slov, slovních frází a delších úseků v rozsáhlých řečových datech bez předchozích znalostí těchto dat. V úvodu je seznámení s danou problematikou a principy moderních metod pro ...
  • Hra na platformě iOS 

    Dohnal, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá vývojem multiplayer hry pro platformu iOS. Popisuje nástroje určené k vývoji aplikací pro platformu iOS a herní frameworky Cocos2d a Sparow. Dále rozebírá síťovou komunikaci, problém s časovou ...
  • Hra pro více hráčů s využitím HTML5 

    Jahoda, Vojtěch
    Tato bakalářská práce zkoumá možnosti HTML5 v oblasti vytváření her pro více hráčů hratelných po síti bez použití dodatečných zásuvných modulů prohlížeče. Cílem bylo vtvořit lokálně i po sítí hratelnou hru FuryLights, a ...
  • Identifikace počítače na základě časových značek paketů 

    Novotný, Jan
    Tato práce pojednává o technice identifikace počítače na základě časových značek paketů. V práci je dále popsán algoritmus pro výpočet zkreslení hodin počítače, na kterém se celá technika identifikace počítače zakládá. ...
  • Implementace 3D logické hry v JavaScriptu 

    Knapovský, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá vývojem logické webové hry, která vznikla na základě analýzy hry Berušky 2. Jsou zde stručně představeny technologie potřebně k vývoji a také teorie nutná k pochopení postupů použitých při ...
  • Implementace algoritmu pro rozpoznávání sítnice oka 

    Ondroušek, Jan
    Cévní řečiště oční sítnice je velmi významným prvkem v lékařství pro diagnózu očních a kardiovaskulárních chorob. Proto je také kladen velký důraz na význam jeho automatické segmentace. V této práci je po krátkém úvodu, ...
  • Implementace metod detekce síťových anomálií 

    Slezáček, Martin
    Tato práce se zabývá implementací 3 metod detekce síťových anomálií. Nejprve je uvedeno základní rozdělení metod sloužících pro detekci anomálií v počítačových sítích. Dále jsou vybrané 3 metody popsány. Hlavní částí práce ...
  • Implementace podpory distribuovaných transakcí v BPEL 

    Bek, Ivo
    Cílem této bakalářské práce je implementovat podporu distribuovaných transakcí do projektu RiftSaw tak, aby webové služby mohly být volány v rámci distribuovaných transakcí podnikovými procesy. A to pouze v tom případě, ...
  • Implementace statistických kompresních metod 

    Beněk, Tomáš
    Tato práce se zabývá statistickými kompresními metodami. V práci je popsán základní teoretický úvod do komprese dat a jsou zde popsáni nejdůležitější zástupci statistických kompresních metod. Také je zde popsán kompresní ...
  • Informační meteorologický systém 

    Vašíček, Jan
    V práci je popsán návrh a realizace informačního meteorologického systému. Uživatelům poskytuje aktuální stav počasí, jeho dlouhodobou historii a zároveň nabízí funkci včasného varování před extrémními srážkami a povodněmi. ...