Now showing items 21-40 of 289

  • Webový systém nákupního poradenství 

    Babják, Miroslav
    Předmětem této práce je vytvořit internetový obchod komunikující s ERP systémem Money S5. Součástí tohoto obchodu je i systém nákupního poradenství, který má zákazníkům maximálně usnadnit výběr vhodných produktů na základě ...
  • Rozpoznání cesty pro vizuální navigaci mobilního robota 

    Šeda, Jan
    V poslední době bylo nemalé úsilí věnováno vývoji robustních algoritmů pro detekci cesty pomocí barevného monokulárního vidění. Umělé neuronové sítě jsou často aplikovány v této úloze díky jejich schopnosti nalézt komplikované ...
  • Prezentační systém galerie 

    Travěnec, Jiří
    Tato bakalářská práce pojednává o tvorbě uživatelského rozhraní dotykové aplikace pro návštěvnické centrum. Zaměřuje se na vytvoření celistvého uživatelského rozhraní aplikace, které bude intuitivní, a navigace, která bude ...
  • Webový portál pro anotaci obrazových dat 

    Petruželka, Jiří
    Cílem práce je navržení a implementování integrovatelného webového rozhraní pro anotování obrazových dat. Toto rozhraní bude interagovat s daným serverem za účelem načtení a ukládání anotací a získávání doporučených anotací.
  • AeroWorks: Vizuální systém identifikace režimů letounu 

    Kardoš, Juraj
    Tato práce se zabývá vizuální detekcí režimů letounu. Obsahuje popis modelu prostorového pohybu letounu a způsoby vizualizace letových parametrů prostřednictvím letových přístrojů.  Práce podává návrh systému pro vizuální ...
  • Retrospektivní hra pro dva hráče 

    Vybíral, Jan
    Tato bakalářská práce se zabývá vývojem 2D vesmírné arkádové počítačové hry. V úvodu je popsána historie i současnost herního průmyslu a počítačové grafiky. Dále se text věnuje použitým knihovnám OpenGL a SDL, návrhu herních ...
  • Validace přístupnosti webových stránek 

    Pojer, Petr
    Tato práce se zabývá přístupností webových stránek a možnostmi její validace. Základní částí je analýza současných metodik používaných ve světě - se zaměřením na USA, Evropu, a hlavně Českou republiku. Na ni navazuje přehled ...
  • Modul pro měření teploty a vlhkosti s rozhraním Ethernet 

    Brzobohatý, Lukáš
    Cílem této práce je návrh a realizace modulu na měření teploty a vlhkosti, který odesílá naměřené hodnoty přes rozhraní Ethernet. Jádrem celého modulu je mikroprocesor Microchip PIC18F67J60 s integrovaným Ethernetovým ...
  • Inteligentní webový plánovač práce 

    Kmeť, Miroslav
    V této práci jsou popsány základní princípy využití evolučních algoritmů. Práce se zabýva použitím evolučních algoritmů při tvorbě informačního systému umožňujícího rozkládání zadávané práce mezi skupinu zaměstnanců. K ...
  • Game for Mobile Devices Using Sensors 

    Müllerová, Věra
    This BSc Thesis was performed during a study stay at the RheinMain University of Applied Sciences in Wiesbaden. This BSc Thesis concerns itself with a design and implementation of a game named 'Android Orienteering' for ...
  • Převod gramatik do normálních forem 

    Klapuchová, Mirka
    Práce se zabývá problematikou normálních forem z teorie formálních jazyků. Jsou zde uvedeny základní pojmy z této oblasti, dále různé typy gramatik a především normální formy a algoritmy pro převod gramatik do těchto forem. ...
  • Skládání obrazů a videosekvencí 

    Krym, David
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou panoramat z obrázků a snímků videosekvencí pořízených rotací kamery z jednoho místa. Zahrnuje návrh a implementaci aplikace se zaměřením na kvalitu a výkon. Využity jsou moderní ...
  • Palubní počítač na mobilním zařízení 

    Kubík, Lukáš
    Téma bakalářské práce studuje možnosti využití dat z diagnostického OBD-II portu automobilů a senzorů mobilního zařízení s operačním systémem Android. Poukazuje na výpočet nových veličin ze získaných dat a hlavní část ...
  • Animace a nefotorealistické efekty v počítačové hře 

    Dražka, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá vývojem počítačové hry - zvláště tvorbou knihovny pro práci s animacemi a tvorbou nefotorealistických efektů. Úvodní část objasňuje teoretické podklady nutné pro vytvoření nefotorealistických ...
  • Síťové rozšíření systému TWAIN 

    Richter, Martin
    Cílem této bakalářské práce je vytvoření softwarové platformy pro sdílení datových zdrojů systému TWAIN po počítačové síti typu TCP/IP pro operační systémy Microsoft Windows. Výsledná platforma typu klient-server klade ...
  • Implementace metod detekce síťových anomálií 

    Slezáček, Martin
    Tato práce se zabývá implementací 3 metod detekce síťových anomálií. Nejprve je uvedeno základní rozdělení metod sloužících pro detekci anomálií v počítačových sítích. Dále jsou vybrané 3 metody popsány. Hlavní částí práce ...
  • Zobrazování terénu a vodní hladiny v počítačové hře 

    Kopecký, Marek
    Tato bakalářská práce je zaměřená na vykreslování vody a terénu, což je klíčová část mnoha počítačových her a simulací. Výsledná aplikace běží plynule a je vytvořená v XNA Frameworku. Vykreslování terénu zahrnuje ...
  • Programování síťových aplikací na různých platformách 

    Vach, Martin
    Cílem práce je porovnat síťové komunikační protokoly a jejich implementace na různých platformách. V práci jsou popsány používané komunikační protokoly a možnosti jejich implementace v různých programovacích jazycích. Jsou ...
  • Anotační doplněk pro Operu 

    Cudrák, Miloš
    Tato práce se zabývá návrhem a implementací doplňku do webového prohlížeče Opera, který umožňuje vytvářet a ukládat jednoduché, nestrukturované anotace. Analyzuje způsoby tvorby doplňků do webového prohlížeče Opera a ...
  • Luštění substitučních šifer v klasické kryptografii 

    Kulich, Martin
    Práce uvádí programový nástroj pro automatické luštění monoalfabetických substitučních šifer s využitím slovníkového útoku. Vychází z již uvedených řešení pro anglický jazyk, které však měly omezení na vlastnosti šifrového ...