Now showing items 1-20 of 289

  • Implementace statistických kompresních metod 

    Beněk, Tomáš
    Tato práce se zabývá statistickými kompresními metodami. V práci je popsán základní teoretický úvod do komprese dat a jsou zde popsáni nejdůležitější zástupci statistických kompresních metod. Také je zde popsán kompresní ...
  • Řešení hry Sokoban pomocí genetických algoritmů 

    Nezvalová, Leona
    Tato práce se zabývá tvorbou automatického řešení hry Sokoban s využitím gentických algoritmů. Důraz je kladen především na reprezentaci chromozomu, která pomáhá řešit hlavní problémy hry - velikost stavového prostoru a ...
  • Automatická rotace Kerberos klíčů 

    Kos, Ondřej
    Práce je zaměřena na autentizační systém Kerberos a jeho správu, převážne v oblasti Keytab souborů. Práce popisuje základní součásti celého systému, které jsou v těchto operacích zapojeny, a jejich hlavní vlastnosti. ...
  • Programování síťových aplikací na různých platformách 

    Vach, Martin
    Cílem práce je porovnat síťové komunikační protokoly a jejich implementace na různých platformách. V práci jsou popsány používané komunikační protokoly a možnosti jejich implementace v různých programovacích jazycích. Jsou ...
  • Lokalizace a pronásledování narušitele ve známém prostředí 

    Tomek, Tomáš
    Tato práce koncentruje informace z oblasti algoritmů na řešení problému lokalizace a pronásledování narušitele (pursuit-evasion) ve známém prostředí. Přináší rozdělení algoritmů na základě typu a jejich zjednodušený popis. ...
  • AeroWorks: Panel zadávání módů pro systém autopilota 

    Cibula, Peter
    Tato práce se zaobírá implementací aplikace pro panel zadávání módů pro systém autopilota. Popisuje systémy automatického řízení letu od jejich počátků až po současnost. Zabývá se modelem prostorového pohybu letounu. Dále ...
  • Nástroj pro analýzu psaní uživatele na klávesnici jako doplněk pro Firefox 

    Turek, Lukáš
    Cílem této bakalářské práce je vytvořit aplikaci, která běží na pozadí a ukládá statistická data o psaní na klávesnici. Na vyžádání uživatele se data v přehledné podobě vyhodnotí. Tato zpětná vazba má pomoci ke zdokonalení ...
  • Optimalizace heuristické analýzy spustitelných souborů 

    Wiglasz, Michal
    Tato bakalářská práce byla vypracována v průběhu studijního pobytu na Universita della Svizzera italiana ve Švýcarsku. Tato práce popisuje implementaci klasifikačního nástroje pro detekci neznámého škodlivého softwaru, ...
  • Program pro nácvik techniky rychlého čtení 

    Padyšák, Jan
    Cílem této práce je vytvoření programu pro nácvik techniky rychlého čtení. Ve vytvořené aplikaci jsou implementována cvičení pro trénink různých vlastností lidského zraku. U jednotlivých cvičení je možné zvolit obtížnost ...
  • Fyzikální simulátor pro hry typu SandBox 

    Kotulič, Patrik
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou real-time fyzikálního simulátoru mechaniky tuhých těles. Čtenář je seznámen s principy, na kterých jsou založeny současné simulátory mechaniky tuhých těles. Práce se dále zabývá ...
  • Detekce objektů pomocí Kinectu 

    Švec, Ján
    Tato bakalářská práce se zabývá detekcí objektů pomocí Kinectu. Kinect je pohyb snímající zařízeni od společnosti Microsoft pro hrací konzoli Xbox 360. Cílem práce bylo zhodnotit existující přístupy a postupy používající ...
  • Grafický nástroj pro generování IPv6 paketů 

    Jochec, Jakub
    Práce se zabývá vytvořením grafického rozhraní pro generování IPv6 paketů, pomocí kterého bude možné vytvářet korektní pakety s různými nastaveními. Je zde popsána architektura TCP/IP a následně IPv6 včetně jeho rozšiřujících ...
  • Automatické zpracování záznamu z vozidlové kamery 

    Klos, Dominik
    Tato práce se zabývá automatickým zpracováním záznamu z vozidlové kamery, který je zde využit pro odhadování vzdáleností v natočené scéně. K dosažení tohoto cíle jsou využity metody pro zpracování obrazu, geometrii prostorové ...
  • Detekce lidské ruky a jednotlivých prstů ve videosekvencích 

    Šulek, Jakub
    Bakalářská práce se zabývá problematikou detekce lidské ruky ve vidosekvencích, zejména její navigací a správného rozložení prstů. V úvodních kapitolách je uveden přehled biometrických vlastností, rozvedeny součásti ...
  • Webový systém nákupního poradenství 

    Babják, Miroslav
    Předmětem této práce je vytvořit internetový obchod komunikující s ERP systémem Money S5. Součástí tohoto obchodu je i systém nákupního poradenství, který má zákazníkům maximálně usnadnit výběr vhodných produktů na základě ...
  • Systém archivace dokumentů 

    Grochol, David
    Cílem této bakalářské práce je vytvoření systému pro převod papírových archívů do digitální podoby, vytváření nových archívů a správa těchto archívů. Aplikace umožňuje získávání obrazových dat pomocí externího zařízení a ...
  • Game for Mobile Devices Using Sensors 

    Müllerová, Věra
    This BSc Thesis was performed during a study stay at the RheinMain University of Applied Sciences in Wiesbaden. This BSc Thesis concerns itself with a design and implementation of a game named 'Android Orienteering' for ...
  • PHP framework pro tvorbu jednoduchých informačních systémů 

    Ludwig, Jakub
    Tato bakalářská práce popisuje a dokumentuje vývoj frameworku pro tvorbu jednoduchých informačních systému a v něm nové verze informačního systému Studentské Unie FIT VUT v Brně. Práce obsahuje popis jednotlivých etap ...
  • Srovnávací výpočty algebraických rovnic 

    Nečasová, Gabriela
    Práce se zabývá tématem srovnávacích výpočtů algebraických rovnic. Práce nejprve popisuje srovnání celkového počtu operací u přímých a iteračních metod, zároveň na konkrétních příkladech demonstruje metody a vysvětluje ...
  • Pokročilá RSS čtečka pro Android OS 

    Řehulka, Marek
    Tato práce se zabývá vývojem pokročilé RSS čtečky pro mobilní platformu Android. Součástí práce je návrh, implementace a testování čtečky. Práce také popisuje problematiku vývoje aplikací pro mobilní zařízení se systémem ...