Poslední příspěvky

  • Autentizace aktivních prvků v sítích IBNS (Identity-Based Networking Services) 

    Lomnický, Marek
    Cieľom tejto práce je preštudovať a otestovať sieťové riešenie IBNS, ktoré dovoľuje navrhnúť flexibilnú bezpečnostnú politiku založenú na identite a právach užívateľov, nezávislú na fyzických zariadeniach a spojeniach, ...
  • Prohlížeč WSQ obrázků pod Windows 

    Kovács, Zoltán
    Cílem bakalářské práce je návrh a realizace prohlížeče obrázků otisků prstů, které jsou uloženy ve formátu WSQ (Wavelet Scalar Quantization). Čtenář se obeznámí se základním rozdělením typů obrázků a také se způsoby komprese. ...
  • Programová podpora managementu projektů 

    Janda, Petr
    Tento projekt se zabývá návrhem informačního systému pro podporu projektového managementu v IT organizacích. Představuje základní aspekty řízení projektů a zejména moderní metodologii Rational Unified Process, která se ...
  • Generátor map pro hry (RPG, počítačové, stolní) 

    Haša, Jiří
    Tato práce se zabývá způsoby vytváření map pro počítačové nebo stolní hry. Je v ní uveden přehled několika editorů a generátorů map pro různé typy her. K práci je přiložen program, který funguje jako obecný modulární ...
  • Algoritmy vyhledávání řetězců v textu a algoritmy rekurze v jazyce C 

    Porč, Jiří
    Úloha nalézt v textu zadaný textový vzorek patří v oblasti počítačů k jedné z nejčastěji využívaných. V mé práci se zabývám problematikou vyhledávacích a rekurzivních algoritmů. Cílem mé práce je vytvoření programů pro ...
  • Příprava domácích úloh pro předmět Algoritmy 

    Vrábelová, Pavla
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a vytvořením nové sbírky úloh pro předmět Algoritmy. Na začátku jsou vysvětleny pojmy algoritmus a algoritmická složitost, jsou popsány všeobecné vlastnosti a druhy algoritmů. Dále ...
  • Rozpoznávač izolovaných slov pro ovládání elektronických slovníků 

    Hrdlička, Pavel
    Tato bakalářská práce se zabývá sestavením rozpoznávače izolovaných slov pro elektronické slovníky. Fonémový rozpoznavač je realizován pomocí HTK (Hidden Markov Model Toolkit). Na začátku tohoto dokumentu jsou stanoveny ...
  • Implementace Ford-Fulkersonova algoritmu 

    Makovský, Benjamin
    Tato práce navrhuje a řeší grafickou implementaci Ford-Fulkersonova algoritmu pro hledání maximálního toku a minimálního řezu v síti. Obsahuje stručné seznámení s teorií grafů a toků v sítích, popisuje princip Ford-Fulkersonova ...
  • Bezpečné propojení počítačů 

    Bednář, Jaroslav
    Práce se zabývá návrhem a implementací linky RS-485 pro propojení dvou výukových platforem FITkit. Práce přibližuje vlastnosti a možnosti využití této linky, její alternativy použití s FITkitem a popis aplikace, která je ...
  • CMS framework 

    Tomek, Jiří
    Tato práce se zabývá návrhem a popisem frameworku pro tvorbu internetových redakčních systémů. Framework je implementován za použití jazyka PHP5 a databáze MySQL 4.1. Má za cíl zjednodušit vytváření rozmanitých webových ...
  • Knihovna pro práci s objekty ve sdílené paměti 

    Dudka, Kamil
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou meziprocesové komunikace v moderních operačních systémech. Důraz je kladen na využití sdílené paměti pro meziprocesovou komunikaci v objektově orientovaném jazyku C++. Součástí ...
  • Internetový obchod Galerie obrazů 

    Hák, Lukáš
    Cílem této bakalářské práce bylo vytvořit návrh a kompletní realizace internetového obchodu. Na počátku bylo nutné si vytvořit teoretický základ celého systému, zjistit požadavky a ucelit informace. Poté se provedla hlubší ...
  • Digitální stopky pro 2 časy 

    Šilon, Peter
    Cieľom bakalárskej práce bolo navrhnúť vhodné pripojenie dvoch štartovacích a dvoch zastavovacích kontaktov k PC. Práca si kladie za cieľ oboznámiť čitateľa s možnosťami ovládania portov pod MS Windows. Jedná sa o popis ...
  • Bezdrátové ovládání prezentací pomocí kapesního počítače 

    Liška, Jan
    Cílem projektu je navrhnout a realizovat aplikaci pro PDA, která osvobodí osobu provádějící prezentaci z notebooku nebo i stolního počítače od nutnosti ovládat prezentaci z klávesnice. Taková osoba totiž běžně stojí daleko ...
  • Hra stylu Doom (chození v bludišti) 

    Rakus, Roman
    Využití efektů v počítačových hrách je velmi velké. Kladen je velký důraz na nejpěknější zobrazení za co nejnižší cenu. Využívají se nejnovější grafické adaptéry a techniky, které jsou jimi nabízeny. V této práci je popsán ...
  • Pokročilá webová aplikace elektronického obchodu 

    Katolický, Tomáš
    Práce se zabývá problematikou elektronického obchodu. Cílem bylo vytvořit na míru obchod pro firmu zabývající se prodejem vybavení koupelen, keramických obkladů a dlažeb, a věcí souvisejících s tímto sortimententem zboží. ...
  • Informační systém cykloservisu 

    Škarek, Petr
    Tématem této bakalářské práce je Informační systém cykloservisu vytvořený pomocí jazyka PHP a databázového systému MySQL. Projekt sestává ze dvou základních částí. V první jsou uvedeny obecné poznatky o informačních ...
  • Časosběrné video 

    Kárníková, Pavlína
    Tato práce popisuje problematiku tvorby časosběrného videa, zpracování obrazu a teorii fotografování. Cílem je vytvořit program, který by uměl upravit fotografie a následně je zpracovat do podoby videa. Program je implementován ...
  • Automatové systémy 

    Petřík, Patrik
    V této práci jsou definovány paralelní automatové systémy a paralelně komunikující automatové systémy komunikující přechody, které obsahují jako komponenty konečné automaty. Jsou zkoumány jejich vlastnosti vzhledem k jiným ...
  • Grafické intro 64kB s použitím OpenGL 

    Pinter, Jan
    Práce se zabývá problematikou tvorby grafického intra (dema) s velikostí omezenou hranicí 64 kB. Rozebírá a popisuje problémy spojené s efektivním využitím poskytnutého minimálního prostoru, prezentuje základní techniky ...

Zobrazit další