Poslední příspěvky

  • Informační systém pro správu nemovitostí 

    Sýkora, Petr
    Práce se zabývá nasazením informačních systémů v oblasti správy nemovitostí. Rozebírá pojem informační systém a uvádí nástroje pro jeho vývoj. Dále je uveden krátký úvod do problematiky správy nemovitostí a oboru facility ...
  • Použití evolučního algoritmu ve hře šachy 

    Urminský, Andrej
    Táto práca sa zaoberá návrhom evolučného algoritmu pre umelú inteligenciu v hre šach. K dosiahnutiu tohto cieľa je použitý tzv. genetický algoritmus. Pre implementáciu algoritmu a grafického rozhrania bol využitý programovací ...
  • Návrh paměti CACHE pro síťové aplikace 

    Soľanka, Lukáš
    Táto práca sa zaoberá návrhom a implementáciou generickej cache pamäte pre široké spektrum sieťových aplikácií. Najprv sú diskutované hlavné aspekty na výkonnosť. V náväznosti na to je navrhnutá architektúra a pamäť ...
  • Zobrazování a interakce objektů umístěných do 3D krajiny 

    Koza, Tomáš
    Cílem této práce bylo vytvořit systém powerupů (3D objekty) pro program TankGame. Práce obsahuje teoretický základ pro zobrazování objeků v 3D scéně, popisuje techniky používané při zobrazování těchto objektů. Dále poskytuje ...
  • Měření geometrických parametrů 3D modelů 

    Svoboda, Pavel
    Práce pojednává o problematice měření základních geometrických vlastností na modelu pomocí knihovny OpenSceneGraph. Implementováno bylo jednoduché získávání hodnot vzdáleností a velikostí úhlů jak na tělese, tak v promítnuté ...
  • Informační systém pro malou obec 

    Mička, Dušan
    Tato práce se zabývá problematikou tvorby informačního systému pro obec Velká nad Veličkou. Systém bude umožňovat uživatelům kompletní tvorbu a správu obecních internetových stránek bez jakýchkoliv znalostí programování, ...
  • Internetový obchod s využitím technologie Macromedia Flash 

    Padělek, Zbyněk
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou elektronického obchodu s využitím technologie Macromedia Flash. Cílem bylo vytvořit systém podle požadavků zákazníků na elektronické obchody. Nejprve je představen pojem elektronický ...
  • Informační systém pro předprodej vstupenek 

    Galetka, Josef
    Práce se zabývá problematikou spojenou s návrhem a implementací informačního systému pro předprodej vstupenek. Systém umožňuje prodej a nákup vstupenek na různé akce. Je schopen generovat a zasílat vstupenky elektronicky. ...
  • IMAP proxy pro POP3 poštu 

    Kružliak, Miroslav
    Táto bakalárska práca sa zaoberá sťahovaním elektronickej pošty z POP3 serverov a jej následnou organizáciou na jediný účet IMAP servera. Taktiež študuje možnosti nastavenia a konfigurácie IMAP serverov v prostredí operačného ...
  • Jabber/XMPP robot pro vyhledávání pomocí Google 

    Hrazdil, Jiří
    Cílem této práce bylo seznámit se s principem a fungováním komunikační sítě Jabber/XMPP a jeho open-source implementacemi, dále pak seznámit se s rozhraním pro vyhledávání webových stránek pomocí rozhraní webové služby ...
  • Analýza rizik jako distribuovaný inteligentní systém 

    Orgoň, Vojtěch
    Tento text pojednává o použití multiagentového systému v analýze rizik. Po vysvětlení pojmů analýza rizik a multiagentový systém práce pojednává o návrhu a implementaci takového systému. Snahou je určit, zda a za jakých ...
  • Ztrátová komprese obrazu 

    Bařina, David
    Tato práce se zabývá pokročilými metodami ztrátové komprese obrazu. Mezi tyto metody patří diskrétní kosinová transformace a Haarova diskrétní vlnková transformace. Dále je zde vysvětlen princip barevných modelů a algoritmů ...
  • Rozpoznání jednoduchých gest ruky 

    Verner, Jan
    Tato bakalářská práce pojednává o vhodnosti použití algoritmu DTW a jeho variant pro rozpoznávání jednoduchých gest ruky. Shrnuje dosavadní poznatky z oboru počítačového vidění a zaměřuje se na metody detekce ruky a obecný ...
  • Hra využívající metodu MTD(f) 

    Janáček, Matej
    Táto bakalárska práca demonštruje výhody a nevýhody metódy MTD(f) na jednoduchej implementácii hry Dáma. Stručne popisuje rozdiely medzi touto a inými metódami používanými na vyhľadávanie najlepšieho ťahu v hrách.
  • Automatové systémy 

    Petřík, Patrik
    V této práci jsou definovány paralelní automatové systémy a paralelně komunikující automatové systémy komunikující přechody, které obsahují jako komponenty konečné automaty. Jsou zkoumány jejich vlastnosti vzhledem k jiným ...
  • Webová aplikace pro výuku formálních jazyků a překladačů 

    Brychta, Filip
    Tato práce se zabývá vývojem webové aplikace vhodné pro výuku formálních jazyků a překladačů. Aplikace je implementována z části jako redakční systém a z části jako datový sklad. Hlavním cílem je usnadnit přístup k materiálům ...
  • Informační systém pro správu dokumentů a fotografií 

    Varga, Ladislav
    Cílem bakálářské práce je navrhnout a implementovat informační systém pro správu dokumentů a fotografií. Pro implementaci byly použity následující technologie: PHP, MySQL, Javascript, HTML, CSS, Ajax.
  • Implementace CellMatrix v FPGA 

    Martinák, Jan
    Hardware s možností rekonfigurace představuje moderní trend ve vývoji nových obvodů. Stále rostoucí požadavky na takovou architekturu vyústily ve snahy vytvořit obvod, který dokáže rekonfiguraci provádět paralelně a lokálně. ...
  • Applet pro hraní hry Go 

    Dosoudil, Jan
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou appletu v jazyce Java, umožňujícího hraní deskové hry Go pomocí počítače a také hru dvou hráčů přes Internet. Cílem práce však není vytvořit applet, který by pomocí vlastní inteligence ...
  • Implementace osobního plánovače 

    Filák, Jakub
    Cílem této bakalářské práce je prozkoumat možnosti plánovaní času a vytvořit nástroj, který toto plánovaní jednodušší a urychlí. Vytvořený nástroj bude určen nejen k plánování osobních událostí a úkolů, ale také k plánování ...

Zobrazit další