Now showing items 1-12 of 12

  • Časosběrné video 

    Kárníková, Pavlína
    Tato práce popisuje problematiku tvorby časosběrného videa, zpracování obrazu a teorii fotografování. Cílem je vytvořit program, který by uměl upravit fotografie a následně je zpracovat do podoby videa. Program je implementován ...
  • Efektivní uživatelské rozhraní pro editaci parametrických křivek 

    Ondruch, Milan
    V současnosti je ke křivce přistupováno nejčastěji pomocí polygonu složeného z řídících bodů. Zvláště u složitých křivek se výsledek ztrácí ve změti čar tvořících tento polygon. Tato bakalářská práce navrhuje algoritmus ...
  • Grafické intro 64kB s použitím OpenGL 

    Drobisz, Tomáš
    Bakalářská práce popisuje techniky použité při vytváření grafického intra, jejich výhody a nevýhody při dosahování limitů omezení výsledných spouštěcích souborů, dále pak historii demoscény, seznámení s knihovnou OpenGL. ...
  • Nástroj pro střih videosekvencí 

    Krivda, Marian
    Táto práca sa zaoberá návrhom a implementáciou jadra pre strih video sekvencií. To v sebe zahŕňa tri fázy. Prvou fázou je skúmanie dostupných nástrojov umožňujúcich strih videa. Druhou je návrh architektúry strihacieho ...
  • Progressive Meshes 

    Zelený, Jan
    V počítačové grafice se stále častěji setkáváme s velmi detailními modely, které kladou velké nároky na vykreslovací i paměťové zařízení. Jedním z možných zlepšení a zmírnění těchto vysokých potřeb je tzv. Progressive mesh. ...
  • Převod křivky z rastru na vektorovou representaci 

    Král, Jiří
    V mém procesu vektorizace se snažím o převod vstupního šedotónového obrazu na vektorový se snahou o co největší podobnost se vstupním obrazem. Vektorizace se provádí pomocí aproximace křivkou, jenže aproximovat lze pouze ...
  • Sledování paprsku v reálném čase 

    Blecha, Vít
    Ve své práci se zabývám metodou zobrazování počítačové 3D grafiky, která se nazývá sledování paprsků (anglicky ray tracing). Zaměřuji se především na zkoumání možností zobrazování trojúhelníků touto metodou. Cílem práce ...
  • Správce souborů ve 3D 

    Martinák, Ondřej
    Tato práce je zaměřena na návrh 3D uživatelského rozhraní pro práci se souborovým systémem. Obsahuje stručný úvod k 3D uživatelským rozhraním a techniky používané pro jejich návrh a implementaci. Dále uvádí stručný přehled ...
  • Subdivision Surfaces 

    Otočka, Dávid
    Cieľom tejto práce bolo vytvoriť knižnicu pre realizáciu techniky Subdivision Surfaces a demonštrovať jej funkčnosť. Knižnica ako aj demonštračný program je napísaná v jazyku C++, na vytvorenie okna programu som použil ...
  • Videokodek - komprese videosekvencí 

    Vančura, Jan
    Tato práce se zabývá návrhem a implementací aplikace pro kompresi videosekvencí. Aplikace je implementována za použití programovacího jazyka C++ pod Microsoft Visual Studiem 2005. Využívá knihovny Video for Windows a ...
  • Zpracování obrazu v reálném čase 

    Polok, Lukáš
    Tato práce se zabývá urychlením operací nad dvojrozměrným obrazem pomocí programovatelných grafických akcelerátorů (také GPU). Sada implementovaných operací zahrnuje některé základní, většinou atomické, operace nad obrazem. ...
  • Ztrátová komprese obrazu 

    Bařina, David
    Tato práce se zabývá pokročilými metodami ztrátové komprese obrazu. Mezi tyto metody patří diskrétní kosinová transformace a Haarova diskrétní vlnková transformace. Dále je zde vysvětlen princip barevných modelů a algoritmů ...