Poslední příspěvky

  • Detekce neobvyklých událostí v temporálních datech 

    Černík, Tomáš
    p { margin-bottom: 0.08in; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); line-height: 150%; widows: 2; orphans: 2; }p.western { font-family: "Times New Roman",serif; font-size: 11pt; }p.cjk { font-family: "Times New Roman",serif; ...
  • Rekonstrukce 3D modelu obličeje pomocí zařízení Kinect 

    Nesvadba, Tomáš
    Cílem této bakalářské práce je navrhnout způsob pro zvýšení rozlišení 3D modelů obličeje pořízených senzorem Kinect a toto řešení implementovat. V práci jsou popsány metody snímání 3D modelů,senzor Kinect a jeho vlastnosti ...
  • Porovnání paralelních souborových systémů 

    Pazdera, Michal
    Cílem této práce bylo porovnání několika zástupců paralelních souborových systému. Zaměřuje se na výkonnost operací čtení/zápis v závislosti na různých typech zátěže a spolehlivost systémů, která sleduje odolnost proti ...
  • On-line editor anotací se zobrazením audia 

    Dorotovič, Viktor
    Cílem této práce je vytvořit webový editor, který vedle přepisovaného textu zobrazuje i waveform, a tím usnadňuje orientaci v audiu. Pro zobrazení waveformu byla vyvinuta knihovna, která s použitím elementu canvas ze ...
  • Pokročilá analýza toku řízení v malware 

    Porwolik, Tomáš
    Tato bakalářská práce se zabývá nástrojem pro zpětný překlad strojového kódu na vyšší programovací jazyk. Tento nástroj je vyvíjen v rámci projektu Lissom. Cílem práce je zavedení pokročilé analýzy toku řízení. Zaměřuje ...
  • Osobní startovací stránka 

    Kadletz, Lukáš
    Tato práce řeší návrh a realizaci webové aplikace s názvem Osobní startovací stránka. Aplikace umožňuje vytvoření domovské stránky s odkazy a RSS zdroji řazenými do kategorií. Práce klade důraz na responzivní design, ...
  • Promítané uživatelské rozhraní - desková hra 

    Jílek, Radim
    Tato práce se zabývá analýzou studií využívajících promítané uživatelské rozhraní, návrhem aplikace, která využívá toto rozhraní. Cílem práce bylo vytvořit fungující rozhraní, které by umožňovalo simulaci deskové hry ...
  • Nekonečná jeskyně 

    Pospíšil, Petr
    Cílem této práce bylo implementovat aplikaci, které bude zobrazovat nekonečnou jeskyni. Základ této jeskyně tvoří šumová funkce Simplex noise. Šum získaný touto funkcí je následně prahován a na získanou mřížku bodů je poté ...
  • Demonstrační aplikace pro mobilní robot 

    Prokopová, Dagmar
    Práce se zabývá primárně návrhem a principy použitými při vytváření demonstrační aplikace Ball Picker pro mobilního robota TurtleBUT2. Robot řízený touto aplikací je schopen sbírat tenisové míčky ve svém okolí a předávat ...
  • Algoritmické obchodování na burze 

    Ďuriač, Peter
    Tato práce se zabývá využitím neuronových sítí při předpovídání cen na burze a následovným testováním pomocí zvolené platformy na reálném demo účtě. Je zde popsána základní teorie obchodování na burze. Dále práce popisuje ...
  • Uživatelské rozhraní aplikace pro výuku pole-dance 

    Kašparová, Nela
    Cílem této práce je vytvořit efektivní grafické uživatelské rozhraní pro výuku pole dance. Dílčím úkolem je vývoj experimentální aplikace, jejíž pomocí bude rozhraní testováno. Nejvýznamnější částí práce bylo zjištění ...
  • Rozpoznávání řeči pro leteckou komunikaci 

    Žmolíková, Kateřina
    Tato bakalářská práce se zabývá rozpoznáváním řeči. Jejím cílem je postavit systém rozpoznávání řeči založený na neuronových sítích a otestovat jej na nahrávkách letecké komunikace. Výsledný akustický model bude použit v ...
  • Měření výkonnosti balíčku java.math 

    Frýz, Pavel
    Cílem této práce je porovnat výkonnost jednotlivých implementací java virtuálních strojů při užití balíčku java.math. Jsou popsány třídy BigInteger a BigDecimal a existující nástroje pro výkonnostní testování java virtuálních ...
  • Kreslení ve 3D pomocí Leap Motion 

    Semerák, Jakub
    Cílem této práce bylo vytvoření jednoduché aplikace pro 3D kreslení pomocí senzoru Leap Motion. Na této aplikaci byla testována efektivita interakce s rozhraním gesty oproti interakci kombinované s klávesou. Testováním ...
  • Ovládání aplikace gesty rukou a prstů uživatele 

    Břenek, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou prvku uživatelského rozhraní, který slouží k ovládání aplikace za pomoci gesta tvořeného rukou a prsty uživatele. V textu jsou rozebrány základy počítačového vidění a principy ...
  • Magická projekce 

    Kaisler, Vojtěch
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a tvorbou aplikace, která promítá obraz na pohyblivé plátno. Tímto plátnem uživatel pohybuje v projekčním prostoru projektoru. Projekce je vždy soustředěna pouze na toto plátno. Práce ...
  • Automatické počítaní lidí z panoramatické fotografie 

    Blucha, Ondřej
    Tato bakalářská práce se zabývá automatickým počítáním lidí z panoramatické fotografie. Toto je velmi užitečné pro počítání velkého počtu lidí, například na stadionech nebo na koncertech. Skládá se ze dvou částí. První ...
  • Aplikace pro tablet s OS Android určená pro servisní techniky plynových kotlů 

    Podola, Adam
    Tato bakalářská práce popisuje specifikaci požadavků, návrh a implementaci aplikace pro zařízení s operačním systémem Android, primárně využitelnou servisními techniky plynových kotlů. Aplikace umožňuje budování patřičné ...
  • Vývoj LLVM adaptéru pro infrastrukturu Code Listener 

    Šoková, Veronika
    Tato bakalářská práce se zabývá vývojem LLVM adaptéru pro infrastrukturu Code Listener, která usnadňuje tvorbu statických analyzátorů jako jsou Predator a Forester. Ty jsou vyvíjeny a využívany v rámci skupiny VeriFIT. ...
  • Webové rozhraní informačního systému Helios 

    Sehnal, Stanislav
    Úkolem této bakalářské práce je navrhnout a vytvořit webové rozhraní, které bude sloužit zákazníkům firmy Safiral s.r.o. Díky tomuto rozhraní mohou zákazníci sledovat online faktury, expediční listy. Budou automaticky ...

Zobrazit další