Wyświetlanie pozycji 1-20 z 305

  • Framework pro částečnou dynamickou rekonfiguraci FPGA Virtex-5 

    Raček, Jakub
    Práce se zabývá návrhem a implementací frameworku částečné dynamické rekonfigurace pro FPGA architekturu Virtex-5.  Framework má usnadnit tvorbu aplikací s hardwarovými akcelerátory využívajících částečnou dynamickou ...
  • Návrh a implementace generické ústředny VoIP s využitím funkcionálního programování 

    Kidoň, Marek
    Tato práce se zabýva návrhem a implementací generické ústředny. Při implementaci byl použit jazyk Erlang, především díky jeho příznivým vlastnostem vzhledem k implementaci telefoního software. Práce také pojednává o ...
  • Využití algoritmů strojového učení pro konstrukci hlídacích obvodů 

    Lelkes, Olivér
    Tato bakalářská práce se zabývá využitím algoritmů strojového učení pro konstrukci hlídacích obvodů. Práce obsahuje detailní popis jednotlivých algoritmů strojového učení, které byly vybrány pro splnění cíle bakalářské ...
  • Arimaa 

    Kanis, Martin
    Arimaa je desková hra s jednoduchými pravidly. Je jednoduchá pro lidi, ale zároveň složitá pro počítače.Cílem této bakalářské práce je seznámit se s metodami, které se využívají při hraní her s využitím umělé inteligence. ...
  • Optimalizace agentního kódu 

    Hemala, Luboš
    Tato práce navazuje na předchozí snahu o vylepšování překladače agentního jazyka AHLL. Integrované optimalizace se zaměřují především na snížení velikosti cílového kódu v ALLL, proto je v této verzi rozšířena implementace ...
  • Analyzátor kvality hovorů VoIP 

    Basel, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá metodami pro hodnocení kvality hovorů VoIP. Je zde vysvětlen rozbor protokolu RTP/RTCP a následné počítání statistik potřebných pro určení kvality hovorů. V této práci je také popsána metoda, ...
  • Komponenta Java Swing řízená pomocí CSS 

    Hvězda, Matěj
    Tato práce je zaměřená na vytvoření komponenty Java Swing, která zobrazí obsah HTML dokumentu na základě kaskádových stylů (CSS). Důvod k vytvoření takové komponenty je umožnění vývojářům tvořit uživatelské rozhraní ...
  • Síťová synchronizace dat pro OS Windows 

    Hellar, Jan
    Tato práce se zabývá problémem návrhu a implementace nástroje pro synchronizaci souborů v síťovém prostředí pro OS Windows. Je poukázáno na problémy, které se při synchronizaci mohou vyskytnout, jako například správná ...
  • Detekce útoků typu SYN flood 

    Ruprich, Michal
    Tato práce se zabývá detekcí anomálií v analýze síťového provozu. Cílem je implementace tří algoritmů, určených pro odhalení síťových útoků typu SYN flood. Použité metody monitorují síťový provoz v reálném čase a vytváří ...
  • Detekce objektů pomocí Kinectu 

    Němec, Lukáš
    Tato práce se zabývá problémem detekce objektů pomocí senzoru Microsoft Kinect v oboru počítačového vidění. Cílem bylo zhodnotit současné metody detekce objektů využívající hloubkovou mapu (RGB-D senzor). Práce se zabývá ...
  • Virtual Textures 

    Biberle, Zdeněk
    Tato práce pojednává o technice známé jako Virtuální texturování či Megatexture. Popisuje způsoby implementace této techniky na běžně dostupném grafickém hardwaru. Popisuje také programovou knihovnu VortexVT, která byla ...
  • Ovládání aplikace gesty rukou a prstů uživatele 

    Břenek, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou prvku uživatelského rozhraní, který slouží k ovládání aplikace za pomoci gesta tvořeného rukou a prsty uživatele. V textu jsou rozebrány základy počítačového vidění a principy ...
  • Studie uživatelského rozhraní pro zadávání jídel 

    Kratochvílová, Marie
    Tato práce dokumentuje vývoj aplikace pro jednoduchý a intuitivní výběr a zadávání jídel. Práce přibližuje jednotlivé etapy vývoje aplikace od analýzy existujících aplikací, přes specifikaci požadavků potencionálních ...
  • Editor pro simulátor dopravy 

    Malaník, Michal
    Cílem této práce je vytvořit editor křižovatek s grafickým uživatelským rozhraním pro simulátor brněnské dopravy. Jako vstup editoru slouží soubor geografických dat stažený z volně dostupné databáze serveru OpenStreetMap. ...
  • Grafické uživatelské rozhraní rekonfigurovatelného zpětného překladače 

    Jánský, Jiří
    P { margin-bottom: 0.21cm; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); line-height: 150%; widows: 2; orphans: 2; }P.western { font-family: "Times New Roman",serif; font-size: 11pt; }P.cjk { font-family: "Times New Roman",serif; ...
  • Klasifikační framework 

    Koroncziová, Dominika
    Cílem této práce je návrh a implementace klasifikačního software postaveného na knihovně RapidMiner. Výsledná aplikace bude sdružovat nejpoužívanější algoritmy a procesy implementované v RapidMineru do jednoduchého ...
  • Efektivní výpočet osvětlení 

    Kubovčík, Tomáš
    Tato práce se zabývá efektivním výpočtem osvětlení v grafických scénách s velkým počtem světel . Představeny budou základní techniky výpočtu osvětlení i pokročilé techniky , které jsou z nich odvozeny . Těžištěm práce je ...
  • Nástroj pro evidenci hospodaření domácnosti v iOS 

    Marek, Jakub
    Hlavním úkolem této práce je návrh a realizace nástroje pro evidenci hospodaření domácnosti. Nástroj je zpracován ve formě aplikace pro zařízení iPhone s operačním systémem iOS verze 7.0 a vyšší. Aplikace umožňuje zaznamenávat ...
  • Automatická evaluace multi-biometrických systémů 

    Štupák, Richard
    Tato bakalářská práce se věnuje problematice evaluace multi-biometrických systémů a způsobům fúze biometrických vlastností. První část vysvětluje pojmy z biometrie, biometrických a multi-biometrických systémů. V další části ...
  • BDD knihovna 

    Troška, Karol
    Binární rozhodovací diagram je datová struktura využívaná v mnoha oblastech informatiky. Tato práce popisuje BDD ako matematický formalizmus a navrhuje možnou reprezentaci BDD v počítači. Návrh je zaměřen především na ...