Now showing items 78-97 of 305

  • Filtrování paketů v počítačových sítích 

    Holuša, Jan
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou klasifikace paketů v počítačových sítích. Práce obsahuje popis jednotlivých klasifikačních algoritmů implementovaných v experimentálním frameworku Netbench. K některým jsou ...
  • Finite State Grammars and Language Models for Automatic Speech Recognition 

    Beneš, Karel
    Tato práce se zabývá transformací bezkontextových gramatik na váhované konečně stavové převodníky. Je vybrána podmnožina bezkontextových gramatik, kterou lze tranformovat přesně. Je představen test, zda daná gramatika ...
  • Forenzní analýza disků a metadat pod OS Linux 

    Kocnová, Jitka
    Tato práce se věnuje forenzní analýze paměťových prvků a metadat. Její součástí je tvorba linuxové aplikace zaměřené na obnovení dat z paměťových médií se souborovým systémem EXT, UDF a ISO 9660; a také několik výukových ...
  • Forenzní analýza komunikačních nástrojů 

    Lipovský, Tomáš
    Tato práce se zabývá technikami a postupy forenzní analýzy se zaměřením na internetovou komunikaci. Součástí práce je porovnání existujících aplikací pro forenzní analýzu komunikačních nástrojů, návrh a implementace vlastní ...
  • Framework pro částečnou dynamickou rekonfiguraci FPGA Virtex-5 

    Raček, Jakub
    Práce se zabývá návrhem a implementací frameworku částečné dynamické rekonfigurace pro FPGA architekturu Virtex-5.  Framework má usnadnit tvorbu aplikací s hardwarovými akcelerátory využívajících částečnou dynamickou ...
  • Fyzikální simulace pro hru pinball 

    Čermák, Jakub
    Cílem této práce je vytvořit knihovnu pro fyzikální simulaci a pomocí ní vytvořit hru Pinball, na které bude vidět její funkčnost. Ve zprávě jsou popsány problémy a jejich řešení, které se v průběhu návrhu a programování ...
  • Generátor vědeckých webových portálů 

    Pekarovič, Peter
    Tato práce se zabývá implementací vědeckého webového portálu s možností automatického vytváření obsahu portálu.  Popisuje možnosti využití upozorňovacích služeb a získávaní publikací pomocí těchto služeb, analýzu klíčových ...
  • Generátor změn obrazu burzy 

    Cienciala, Ondřej
    Tento dokument analyzuje zprávy zasílané burzami NYSE Arca a ISE a popisuje návrh generátoru, který generuje zprávy měnící obraz burzy. Lze ho využít pro testování programů, které pracují s informacemi zasílanými elektronickými ...
  • Generování Content Adressable Delayed DFA z regulárních výrazů 

    Hammer, Jan
    Práce se zabývá konstrukcí rozšířených typů konečných automatů ze sad regulárních výrazů.Hlavní důraz je na rozšíření CD2FA - Content Addressed Delayed Input DFA, které je navrženo k použití při hloubkové analýze paketů v ...
  • Generování mapy a hledání cesty v mapě pro strategické hry 

    Karásek, Štěpán
    Tato práce se skládá ze dvou částí. V první části se zabývá procedurálním generováním mapy se zaměřením na tvorbu terénu. Nejdříve jsou rozebrány principy generování terénu, použitelné algoritmy a způsoby generování dalších ...
  • Grafické intro 64kB s použitím OpenGL 

    Růžička, Jiří
    Tato práce se zabývá problematikou tvorby grafického intra s omezenou velikostí. Popisuje jeho tvorbu a rozebírá metody a postupy, kterými se vyznačuje. Zabývá se procedurálním generováním, animací, vytvořením statických ...
  • Grafické rozhraní letových displejů 

    Fialová, Lenka
    Tato bakalářská práce se zabývá vizualizací letových dat a letových fyzikálních veličin v pilotní kabině současného letadla. Cílem práce je aplikace pro primární letový displej (PFD), která zobrazuje letové veličiny moderním ...
  • Grafické rozhraní pro deskové hry na platformě Android 

    Káčerik, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá zobrazením třírozměrné scény deskové hry. Popisuje možnosti zobrazování třírozměrné grafiky na platformě Android. Uvádí principy vykreslování pokročilými zobrazovacími metodami. Výsledným ...
  • Grafické rozhraní systému autopilota 

    Zubatý, Pavel
    Tato práce je zaměřena na implementaci grafického rozhraní systému autopilota. Samotnému popisu implementace předchází popis prostorového modelu pohybu letounu, historie vývoje systému autopilota a návrh rozhraní tohoto ...
  • Grafické uživatelské rozhraní rekonfigurovatelného zpětného překladače 

    Jánský, Jiří
    P { margin-bottom: 0.21cm; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); line-height: 150%; widows: 2; orphans: 2; }P.western { font-family: "Times New Roman",serif; font-size: 11pt; }P.cjk { font-family: "Times New Roman",serif; ...
  • HDR Image Processing 

    Mojžíš, Vít
    Tato práce se zabývá zpracováním HDR obrazu, se zaměřením na návaznost HDR na současné technologie. Praktickým cílem pak byl vývoj uživatelského rozhraní přehrávače HDR videa. Výsledek bude použit pro ovládání nového ...
  • Herní portál v Cloudu 

    Rozsypálek, Václav
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací herního portálu v cloudu pro jednoho vybraného  poskytovatele Platformy jako služby (PaaS). Stěžejní částí této práce je výběr vhodných technologií a jejich využití v ...
  • Hra 128kB s použitím OpenGL 

    Kačur, Vladimír
    Bakalářská práce se zabývá tvorbou hry s omezenou velikostí . Práce popisuje metody pro omezení velikosti výsledné aplikace . Hlavní část práce popisuje metody pro generování grafického obsahu , pohybu po něm a reakce s ...
  • Hra v shaderu 

    Ivanecký, Ján
    Práce se zabývá návrhem a implementací jednoduché strategické hry pomocí OpenGL. Herní logiku realizuje grafická karta a zobrazování je realizované grafickou kartou v jednom shaderu. Práce dále obsahuje úvod do OpenGL, ...
  • Identifikace aplikačních protokolů 

    Wrona, Jan
    Tato práce se zabývá identifikací aplikačních protokolů, klade důraz na rychlost jejich rozpoznávání a následnou možnost použití klasifikátoru v hardwaru. Doposud existující nástroje nejsou vhodné pro použití v současných ...