Now showing items 84-103 of 305

  • Generátor vědeckých webových portálů 

    Pekarovič, Peter
    Tato práce se zabývá implementací vědeckého webového portálu s možností automatického vytváření obsahu portálu.  Popisuje možnosti využití upozorňovacích služeb a získávaní publikací pomocí těchto služeb, analýzu klíčových ...
  • Generátor změn obrazu burzy 

    Cienciala, Ondřej
    Tento dokument analyzuje zprávy zasílané burzami NYSE Arca a ISE a popisuje návrh generátoru, který generuje zprávy měnící obraz burzy. Lze ho využít pro testování programů, které pracují s informacemi zasílanými elektronickými ...
  • Generování Content Adressable Delayed DFA z regulárních výrazů 

    Hammer, Jan
    Práce se zabývá konstrukcí rozšířených typů konečných automatů ze sad regulárních výrazů.Hlavní důraz je na rozšíření CD2FA - Content Addressed Delayed Input DFA, které je navrženo k použití při hloubkové analýze paketů v ...
  • Generování mapy a hledání cesty v mapě pro strategické hry 

    Karásek, Štěpán
    Tato práce se skládá ze dvou částí. V první části se zabývá procedurálním generováním mapy se zaměřením na tvorbu terénu. Nejdříve jsou rozebrány principy generování terénu, použitelné algoritmy a způsoby generování dalších ...
  • Grafické intro 64kB s použitím OpenGL 

    Růžička, Jiří
    Tato práce se zabývá problematikou tvorby grafického intra s omezenou velikostí. Popisuje jeho tvorbu a rozebírá metody a postupy, kterými se vyznačuje. Zabývá se procedurálním generováním, animací, vytvořením statických ...
  • Grafické rozhraní letových displejů 

    Fialová, Lenka
    Tato bakalářská práce se zabývá vizualizací letových dat a letových fyzikálních veličin v pilotní kabině současného letadla. Cílem práce je aplikace pro primární letový displej (PFD), která zobrazuje letové veličiny moderním ...
  • Grafické rozhraní pro deskové hry na platformě Android 

    Káčerik, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá zobrazením třírozměrné scény deskové hry. Popisuje možnosti zobrazování třírozměrné grafiky na platformě Android. Uvádí principy vykreslování pokročilými zobrazovacími metodami. Výsledným ...
  • Grafické rozhraní systému autopilota 

    Zubatý, Pavel
    Tato práce je zaměřena na implementaci grafického rozhraní systému autopilota. Samotnému popisu implementace předchází popis prostorového modelu pohybu letounu, historie vývoje systému autopilota a návrh rozhraní tohoto ...
  • Grafické uživatelské rozhraní rekonfigurovatelného zpětného překladače 

    Jánský, Jiří
    P { margin-bottom: 0.21cm; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); line-height: 150%; widows: 2; orphans: 2; }P.western { font-family: "Times New Roman",serif; font-size: 11pt; }P.cjk { font-family: "Times New Roman",serif; ...
  • HDR Image Processing 

    Mojžíš, Vít
    Tato práce se zabývá zpracováním HDR obrazu, se zaměřením na návaznost HDR na současné technologie. Praktickým cílem pak byl vývoj uživatelského rozhraní přehrávače HDR videa. Výsledek bude použit pro ovládání nového ...
  • Herní portál v Cloudu 

    Rozsypálek, Václav
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací herního portálu v cloudu pro jednoho vybraného  poskytovatele Platformy jako služby (PaaS). Stěžejní částí této práce je výběr vhodných technologií a jejich využití v ...
  • Hra 128kB s použitím OpenGL 

    Kačur, Vladimír
    Bakalářská práce se zabývá tvorbou hry s omezenou velikostí . Práce popisuje metody pro omezení velikosti výsledné aplikace . Hlavní část práce popisuje metody pro generování grafického obsahu , pohybu po něm a reakce s ...
  • Hra v shaderu 

    Ivanecký, Ján
    Práce se zabývá návrhem a implementací jednoduché strategické hry pomocí OpenGL. Herní logiku realizuje grafická karta a zobrazování je realizované grafickou kartou v jednom shaderu. Práce dále obsahuje úvod do OpenGL, ...
  • Identifikace aplikačních protokolů 

    Wrona, Jan
    Tato práce se zabývá identifikací aplikačních protokolů, klade důraz na rychlost jejich rozpoznávání a následnou možnost použití klasifikátoru v hardwaru. Doposud existující nástroje nejsou vhodné pro použití v současných ...
  • Implementace protokolu CAN pro FITkit 

    Jančo, Tomáš
    Tato bakalářská práce rozebíra principy komunikace na sběrnici CAN a návrh a implementaci řadiče této sběrnice. Řadič je implementovaný v jazyze VHDL pro školní vývojovou platformu FITKit. Dále práce popisuje návrh obvodů ...
  • Implementace shlukování regulárních výrazů pomocí MapReduce přístupu 

    Šafář, Martin
    Hlavním přínosem této práce je návrh a implementace aplikace, která využívá model MapReduce a Apache Hadoop pro urychlení shlukování regulárních výrazů. V této prácí jsou popsány algoritmy, které se využívají pro shlukování ...
  • Implementace statistických funkcí pomocí HLS 

    Šinaľ, Peter
    Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout a implementovat vybrané statistické funkce používané v oblasti technické analýzy. Zaměřil jsem se na klouzavé průměry, Black- Schles model pro výpočet cen opcí a indikátor Delta. ...
  • Informační systém na chytrém telefonu pro učitele 

    Kratochvíl, Jiří
    Cílem práce je vytvoření informačního systému pro učitele na chytré telefony s operačním systémem iOS. Aplikace má zjednodušit práci učitelů s dokumenty třídní kniha, karty žáků a vlastní poznámky učitele. Aplikace byla ...
  • Informační systém na chytrém telefonu pro učitele 

    Šimša, Vojtěch
    Cílem této bakalářské práce je vytvořit informační systém pro učitele efektivně použitelný na mobilních zařízeních. Návrh umožňuje využití na základních a středních školách, zohledněna je rozdílnost požadavků různých stupňů ...
  • Informační systém pro školu bojových umění 

    Lorenc, Ján
    Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením informačního systému pro školu bojových umění. Charakterizuje pojem informačního systému, popisuje návrh a implementaci informačního systému. Součástí práce je také porovnání ...