Browsing 2014 by Title
Now showing items 111-130 of 305
-
JamVM: Alternativní virtuální stroj Javy
Cílem této práce je srovnání dvou virtuálních strojů Javy a to virtuálního stroje HotSpot a~virtuálního stroje JamVM. Úvodní část práce čtenáře seznamuje s platformou Java, jsou zde také shrnuty obecné vlastnosti a principy ... -
Jazyk pro popis instrukčních sad
V této práci je představen návrh jednoduchého jazyka pro popis architektury mikroprocesoru zaměřeného na popis instrukční sady. Dále je popsána implementace interpretu tohoto jazyka, který je schopen simulovat popsanou ... -
Jednoduchá hra skládání obrázků jako základ pro získání anotací
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou webové herní aplikace pro získání anotací obrázků. Před skládáním obrázku do herní plochy je nutné u každého z nich vybrat požadovaný objekt a provést identifikaci. Díky architektuře ... -
Jednoduchá vzdálená signalizace PLC systémů
Cílem této bakalářské práce je návrh a zhotovení hardwarového a softwarového zařízení sloužícího pro demonstraci komunikace s PLC systémy. Dále pak práce shrnuje možnosti této komunikace a částečně implementuje protokol ... -
Kamera s výměnou obličeje pro Android
Cílem této práce je prozkoumat existující možnosti pro detekci obličejů v obraze na mobilních zařízeních s operačním systémem Android a na základě zjištění vytvořit aplikaci podporující výměnu obličeje se vstupem z kamery. ... -
Klasifikace objektů s použitím radaru
Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat klasifikátor objektů za pomocí radaru, konkrétně klasifikátor vozidel na silničních komunikacích. V první části jsou popsány principy fungování radaru a metody, které ... -
Klasifikační framework
Cílem této práce je návrh a implementace klasifikačního software postaveného na knihovně RapidMiner. Výsledná aplikace bude sdružovat nejpoužívanější algoritmy a procesy implementované v RapidMineru do jednoduchého ... -
Klasifikátor biometrických obrazových dat
Cílem této práce je navrhnout a implementovat klasifikátor otisků prstů, který klasifikuje otisky prstů na základě typu snímače, ze kterého byly nasnímány. Čtenáři jsou v práci popsány existující typy snímačů otisků prstů ... -
Klientská aplikace ITIL trenažéru pro Android
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací mobilní aplikace webu www.itiltrenazer.cz pro Android. Vytvořená aplikace umožňuje uživatelům řešit a spravovat tréninky a scénáře pro nácvik postupů dle Information ... -
Knihovna analytických modulů pro správu budov v ArcGIS
Tato práce řeší návrh a implementaci knihovny analytických modulů pro správu budov a jejích zařízení. Knihovna je navrhnutá pro geografický informační systém ArcGIS a implementovaná v programovacím jazyce Python. Jednotlivé ... -
Knihovna pro interaktivní numerické výpočty s racionálními čísly
Cílem této práce je návrh a implementace knihovny pro interaktivní numerické výpočty s racionálními čísly. Tato knihovna implementuje zeména numerické metody často používané v inženýrské praxi. Tato práce popisuje principy ... -
Knihovna se shlukovacími metodami
Cílem této práce je vytvoření knihovny s vybranými shlukovacími metodami, porovnání jejich efektivity a vlastností testováním pro rozličné vstupní soubory dat. Cílem tohoto testování je určení efektivity jednotlivých metod ... -
Kolaborativní modelování podnikových procesů
Management podnikových procesů je v dnešní době rychle rostoucí oblast . Umožňuje kontrolovat činnosti a procesy organizace tak, aby byli vykonávaný co nejefektivnějším způsobem . Jedním z hlavních úkolů je správné pochopení ... -
Komponenta Java Swing řízená pomocí CSS
Tato práce je zaměřená na vytvoření komponenty Java Swing, která zobrazí obsah HTML dokumentu na základě kaskádových stylů (CSS). Důvod k vytvoření takové komponenty je umožnění vývojářům tvořit uživatelské rozhraní ... -
Konverze modelů regulárních jazyků
p { margin-bottom: 0.08in; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); line-height: 150%; widows: 2; orphans: 2; }p.western { font-family: "Times New Roman",serif; font-size: 11pt; }p.cjk { font-family: "Times New Roman",serif; ... -
Kooperativní hra v multi-agentním prostředí Jason
Tato práce se zabývá tvorbou hry založené na multi-agentním systému. Práce začíná seznámením se s teorií multi-agentních systémů, strategických počítačových her, jazyka AgentSpeak a jeho nástavby Jason použitých při ... -
Kreslení ve 3D pomocí Leap Motion
Cílem této práce bylo vytvoření jednoduché aplikace pro 3D kreslení pomocí senzoru Leap Motion. Na této aplikaci byla testována efektivita interakce s rozhraním gesty oproti interakci kombinované s klávesou. Testováním ... -
Letecký simulátor vytvořený v multi-agentním systému Jason
Cílem této práce je vytvoření 2D leteckého simulátoru s využitím multi-agentního systému Jason a jazyka AgentSpeak. V tomto simulátoru budou letadla reprezentována agenty a jejich chování bude popsáno plány v jazyce ... -
Lineární gramatické systémy a jejich aplikace v sytaktické analýze
Táto práce se zabývá modifikací klasických gramatických systémů na bázi bezkontextových gramatík a zavádí nové, modifikované lineární gramatické systémy na bázi gramatík lineárních. Nejprve budou teoreticky popsané a v ... -
Lokalizace Wi-Fi zařízení
Cílem této bakalářské práce bylo navržení způsobu lokalizace a jeho implementace. V teoretické části práce je nejdříve popsaná technologie Wi-Fi a následně jsou popsané různé metody lokalizace pomocí technologie Wi-Fi. S ...