Now showing items 115-134 of 305

  • Kamera s výměnou obličeje pro Android 

    Škorňok, Petr
    Cílem této práce je prozkoumat existující možnosti pro detekci obličejů v obraze na mobilních zařízeních s operačním systémem Android a na základě zjištění vytvořit aplikaci podporující výměnu obličeje se vstupem z kamery. ...
  • Klasifikace objektů s použitím radaru 

    Přívara, Jan
    Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat klasifikátor objektů za pomocí radaru, konkrétně klasifikátor vozidel na silničních komunikacích. V první části jsou popsány principy fungování radaru a metody, které ...
  • Klasifikační framework 

    Koroncziová, Dominika
    Cílem této práce je návrh a implementace klasifikačního software postaveného na knihovně RapidMiner. Výsledná aplikace bude sdružovat nejpoužívanější algoritmy a procesy implementované v RapidMineru do jednoduchého ...
  • Klasifikátor biometrických obrazových dat 

    Tretter, Zdeněk
    Cílem této práce je navrhnout a implementovat klasifikátor otisků prstů, který klasifikuje otisky prstů na základě typu snímače, ze kterého byly nasnímány. Čtenáři jsou v práci popsány existující typy snímačů otisků prstů ...
  • Klientská aplikace ITIL trenažéru pro Android 

    Nechvátal, Petr
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací mobilní aplikace webu www.itiltrenazer.cz pro Android. Vytvořená aplikace umožňuje uživatelům řešit a spravovat tréninky a scénáře pro nácvik postupů dle Information ...
  • Knihovna analytických modulů pro správu budov v ArcGIS 

    Cupák, Michal
    Tato práce řeší návrh a implementaci knihovny analytických modulů pro správu budov a jejích zařízení. Knihovna je navrhnutá pro geografický informační systém ArcGIS a implementovaná v programovacím jazyce Python. Jednotlivé ...
  • Knihovna pro interaktivní numerické výpočty s racionálními čísly 

    Špaček, Michal
    Cílem této práce je návrh a implementace knihovny pro interaktivní numerické výpočty s racionálními čísly. Tato knihovna implementuje zeména numerické metody často používané v inženýrské praxi. Tato práce popisuje principy ...
  • Knihovna se shlukovacími metodami 

    Riša, Martin
    Cílem této práce je vytvoření knihovny s vybranými shlukovacími metodami, porovnání jejich efektivity a vlastností testováním pro rozličné vstupní soubory dat. Cílem tohoto testování je určení efektivity jednotlivých metod ...
  • Kolaborativní modelování podnikových procesů 

    Petrigač, Matej
    Management podnikových procesů je v dnešní době rychle rostoucí oblast . Umožňuje kontrolovat činnosti a procesy organizace tak, aby byli vykonávaný co nejefektivnějším způsobem . Jedním z hlavních úkolů je správné pochopení ...
  • Komponenta Java Swing řízená pomocí CSS 

    Hvězda, Matěj
    Tato práce je zaměřená na vytvoření komponenty Java Swing, která zobrazí obsah HTML dokumentu na základě kaskádových stylů (CSS). Důvod k vytvoření takové komponenty je umožnění vývojářům tvořit uživatelské rozhraní ...
  • Konverze modelů regulárních jazyků 

    Navrkal, David
    p { margin-bottom: 0.08in; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); line-height: 150%; widows: 2; orphans: 2; }p.western { font-family: "Times New Roman",serif; font-size: 11pt; }p.cjk { font-family: "Times New Roman",serif; ...
  • Kooperativní hra v multi-agentním prostředí Jason 

    Husa, Jakub
    Tato práce se zabývá tvorbou hry založené na multi-agentním systému. Práce začíná seznámením se s teorií multi-agentních systémů, strategických počítačových her, jazyka AgentSpeak a jeho nástavby Jason použitých při ...
  • Kreslení ve 3D pomocí Leap Motion 

    Semerák, Jakub
    Cílem této práce bylo vytvoření jednoduché aplikace pro 3D kreslení pomocí senzoru Leap Motion. Na této aplikaci byla testována efektivita interakce s rozhraním gesty oproti interakci kombinované s klávesou. Testováním ...
  • Letecký simulátor vytvořený v multi-agentním systému Jason 

    Punčochářová, Pavlína
    Cílem této práce je vytvoření 2D leteckého simulátoru s využitím multi-agentního systému Jason a jazyka AgentSpeak. V tomto simulátoru budou letadla reprezentována agenty a jejich chování bude popsáno plány v jazyce ...
  • Lineární gramatické systémy a jejich aplikace v sytaktické analýze 

    Lichota, Lukáš
    Táto práce se zabývá modifikací klasických gramatických systémů na bázi bezkontextových gramatík a zavádí nové, modifikované lineární gramatické systémy na bázi gramatík lineárních. Nejprve budou teoreticky popsané a v ...
  • Lokalizace Wi-Fi zařízení 

    Košarišťan, Ľubomír
    Cílem této bakalářské práce bylo navržení způsobu lokalizace a jeho implementace. V teoretické části práce je nejdříve popsaná technologie Wi-Fi a následně jsou popsané různé metody lokalizace pomocí technologie Wi-Fi. S ...
  • Machine Learning Strategies in Electronic Trading 

    Huf, Petr
    Úspěšné obchodování na trzích je snem mnoha lidí. Zajímavým odvětvím tohoto byznysu je elektronické obchodování, kde obchodní strategie běží na počítači bez jakéhokoliv zásahu člověka. Tento způsob obchodování poskytuje ...
  • Magická projekce 

    Kaisler, Vojtěch
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a tvorbou aplikace, která promítá obraz na pohyblivé plátno. Tímto plátnem uživatel pohybuje v projekčním prostoru projektoru. Projekce je vždy soustředěna pouze na toto plátno. Práce ...
  • Mapování pohybu osob stacionární kamerou 

    Valchář, Vít
    Tato práce se zabývá detekcí a následně mapováním pohybu osob z videozáznamu. Nejprve jsou popsány metody detekce v obraze a následně jejich využití v reálné aplikaci. Výstupem práce jsou dvě aplikace, jedna pro detekci ...
  • Mapový server pro obec 

    Maďarka, Dušan
    Tato bakalářská práce se zabývá procesem návrhu a implementace univerzálního webového mapového portálu pro malé až střední obce založeného na open-source technologiích. Zhodnocuje současný stav existujících mapových ...