Now showing items 262-281 of 305

  • Určení autorství 

    Šabík, Matúš
    Tato práce se zabývá určováním autorství anonymních textů na základě znalostí předchozích textů autorů. Popisuje automatický sběr vzorků dat na testování. Rozebírá relevantní příznaky pro určování autorství. Porovnává a ...
  • Uživatelské rozhraní aplikace pro výuku pole-dance 

    Kašparová, Nela
    Cílem této práce je vytvořit efektivní grafické uživatelské rozhraní pro výuku pole dance. Dílčím úkolem je vývoj experimentální aplikace, jejíž pomocí bude rozhraní testováno. Nejvýznamnější částí práce bylo zjištění ...
  • Uživatelské rozhraní autopilota kvadrokoptéry 

    Klein, Ondřej
    Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací uživatelského rozhraní pro autopilota kvadrokoptéry. Ovládání probíhá pomocí tabletu. Aplikace s tímto rozhraním využívá ROS a je určena pro platformu android. Poskytuje ...
  • Uživatelské rozhraní pro řízení pozemního robota ve venkovním prostředí 

    Pavlenko, Peter
    Tato bakalářská práce se zabýva návrhem aplikace s užívatelským rozhraním pro řízení pozemního robota ve venkovním prostředí. Teoretická část pojednáva o tvorbě aplikací pro android a přibližuje způsob řízení robota díky ...
  • Uživatelské rozhraní s využitím mobilního zařízení a kamery 

    Rajca, Tomáš
    Práce popisuje vývoj uživatelského rozhraní využívajícího kameru. Pomocí mrknutí pravého nebo levého oka umožňuje emulovat dvě klávesy. Pro zpracování videa využívá knihovnu OpenCV. Uživatelské prostředí je vytvořené pomocí ...
  • Úprava a vylepšení nástroje SelfTest 

    Šabart, Otto
    SelfTest je nástroj určený k testování znalostí lidí na základě předem vytvořených testovacích sad. Program do současné doby nedisponoval vhodnými prostředky pro vyhodnocování znalostí účastníků testu a analýzu testovacích ...
  • Úprava vokálních stop v SW post-produkci hudby 

    Trkal, Tomáš
    Tato práce se zabývá návrhem a implementací aplikace pro zpracování vokálních stop. Aplikace je složena z několika dílčích modulů reprezentujících zvukové procesory a efekty a je realizována v podobě pluginu vytvořeného ...
  • Veřejné zakázky EU: Statistiky a přehledy 

    Kurka, Vojtěch
    Cílem této práce je poskytnout uživateli různorodé statistiky a přehledy o veřejných zakázkách EU. Statistiky a přehledy jsou ve formě grafů, textových srovnání a teplotních map. Vycházejí přitom z dat, které aplikace ...
  • Virtual Textures 

    Biberle, Zdeněk
    Tato práce pojednává o technice známé jako Virtuální texturování či Megatexture. Popisuje způsoby implementace této techniky na běžně dostupném grafickém hardwaru. Popisuje také programovou knihovnu VortexVT, která byla ...
  • Vizualizace genomických rysů transposonů 

    Nétková, Barbora
    Tato práce se zabývá vizualizací genomických rysů transposonů. Vstupní soubor k vizualizaci je typu GFF. Tento typ souboru má pevnou definici a v dnešní době je tento typ souboru běžně používaný k popisu genomů. Přestože ...
  • Vizualizace hmatových a zvukových vjemů 

    Lukš, Roman
    Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace vizualizace hmatových a zvukových vjemů běžících v reálném čase. Vjemy mají sloužit pro orientaci hráče v jednoduché 2D hře místo zraku. Vjemy jsou vizualizovány pomocí ...
  • Vizualizace sekundárních struktur DNA v prostředí R/Bioconductor 

    Jaroš, Marta
    Tato bakalářská práce se zabývá zobrazovacími technikami sekundárních struktur DNA. Shrnuje a rozebírá některé současné metody vizualizace. Objasňuje problém a jeho význam z hlediska molekulární biologie. Cílem práce je ...
  • Vizualizace síťového provozu 

    Matoušek, Martin
    Bakalářská práce se zabývá vizualizací síťového provozu z NetFlow dat. V teoretické části je popsána technologie NetFlow, která se používá pro monitorování počítačové sítě. Dále je nastíněna teorie výpočtu rozložení grafu. ...
  • Vliv šumu na kompresi obrazu 

    Pavlík, Jiří
    Tato práce zkoumá vliv různých druhů šumu na významné kompresní formáty. Jsou zkoumány tři druhy šumu, Gaussův šum, Gaussův šum s větší granularitou a fotonový šum. Dva starší ztrátové kompresní formáty JPEG a JPEG 2000 ...
  • Vyhledávání výrazů s nedefinovaným chováním v jazyce C 

    Hellebrandt, Lukáš
    Práce se zabývá detekcí nedefinovaného chování v programech v jazyce C. Zaměřujemese na nedefinované chování vznikající nesprávnou prací se sekvenčními body a vedlejšími efekty. Provedeme teoretický rozbor a pojmy jako ...
  • Vykreslování implicitních ploch 

    Koc, Karel
    Práce je zaměřena na vykreslování implicitních ploch. Rozebírá možnosti, jak k problematice přistupovat. Pozastavuje se nad tím, jak implicitní plochy reprezentovat. Zabývá se tím, jak rozdělit scénu a jak jí osvětlit.
  • Vysílání paketů na 100 Gb/s Ethernetu 

    Hummel, Václav
    Platforma NetCOPE slouží pro rychlý vývoj hardwarově akcelerovaných síťových aplikací na COMBO kartách. Nezbytnou součástí této platformy je i výstupní síťový modul, který návrháři pomáhá s implementací linkové vrstvy ...
  • Vytvoření modelu procesoru 8051 

    Krůpa, Tomáš
    Počítačové modelování je dnes velmi důležitou součástí vývojového cyklu téměř každého nového produktu. Cílem této bakalářské práce je vytvoření modelu mikrokontroléru 8051, který by měl rozšířit portfolio upravitelných ...
  • Vytvoření modelu procesoru AVR32 

    Sarčák, Rostislav
    Tato práce se zabývá vytvořením instruction-accurate modelu procesoru AVR32 v jazyce CodAL pro popis architektur. V práci je popsána RISC architektura AVR32, způsob implementace modelu, testování a generování softwarových ...
  • Vytvoření počítačové hry pro získání anotací 

    Šujan, Tomáš
    Úkolem této bakalářské práce je vytvoření herní aplikace pro mobilní operační systém Android, za účelem získávání obrazových anotací. Hlavním účelem aplikace je zjednodušení a vylepšení tohoto procesu, rozšíření anotací a ...