Now showing items 269-288 of 305

  • Veřejné zakázky EU: Statistiky a přehledy 

    Kurka, Vojtěch
    Cílem této práce je poskytnout uživateli různorodé statistiky a přehledy o veřejných zakázkách EU. Statistiky a přehledy jsou ve formě grafů, textových srovnání a teplotních map. Vycházejí přitom z dat, které aplikace ...
  • Virtual Textures 

    Biberle, Zdeněk
    Tato práce pojednává o technice známé jako Virtuální texturování či Megatexture. Popisuje způsoby implementace této techniky na běžně dostupném grafickém hardwaru. Popisuje také programovou knihovnu VortexVT, která byla ...
  • Vizualizace genomických rysů transposonů 

    Nétková, Barbora
    Tato práce se zabývá vizualizací genomických rysů transposonů. Vstupní soubor k vizualizaci je typu GFF. Tento typ souboru má pevnou definici a v dnešní době je tento typ souboru běžně používaný k popisu genomů. Přestože ...
  • Vizualizace hmatových a zvukových vjemů 

    Lukš, Roman
    Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace vizualizace hmatových a zvukových vjemů běžících v reálném čase. Vjemy mají sloužit pro orientaci hráče v jednoduché 2D hře místo zraku. Vjemy jsou vizualizovány pomocí ...
  • Vizualizace sekundárních struktur DNA v prostředí R/Bioconductor 

    Jaroš, Marta
    Tato bakalářská práce se zabývá zobrazovacími technikami sekundárních struktur DNA. Shrnuje a rozebírá některé současné metody vizualizace. Objasňuje problém a jeho význam z hlediska molekulární biologie. Cílem práce je ...
  • Vizualizace síťového provozu 

    Matoušek, Martin
    Bakalářská práce se zabývá vizualizací síťového provozu z NetFlow dat. V teoretické části je popsána technologie NetFlow, která se používá pro monitorování počítačové sítě. Dále je nastíněna teorie výpočtu rozložení grafu. ...
  • Vliv šumu na kompresi obrazu 

    Pavlík, Jiří
    Tato práce zkoumá vliv různých druhů šumu na významné kompresní formáty. Jsou zkoumány tři druhy šumu, Gaussův šum, Gaussův šum s větší granularitou a fotonový šum. Dva starší ztrátové kompresní formáty JPEG a JPEG 2000 ...
  • Vyhledávání výrazů s nedefinovaným chováním v jazyce C 

    Hellebrandt, Lukáš
    Práce se zabývá detekcí nedefinovaného chování v programech v jazyce C. Zaměřujemese na nedefinované chování vznikající nesprávnou prací se sekvenčními body a vedlejšími efekty. Provedeme teoretický rozbor a pojmy jako ...
  • Vykreslování implicitních ploch 

    Koc, Karel
    Práce je zaměřena na vykreslování implicitních ploch. Rozebírá možnosti, jak k problematice přistupovat. Pozastavuje se nad tím, jak implicitní plochy reprezentovat. Zabývá se tím, jak rozdělit scénu a jak jí osvětlit.
  • Vysílání paketů na 100 Gb/s Ethernetu 

    Hummel, Václav
    Platforma NetCOPE slouží pro rychlý vývoj hardwarově akcelerovaných síťových aplikací na COMBO kartách. Nezbytnou součástí této platformy je i výstupní síťový modul, který návrháři pomáhá s implementací linkové vrstvy ...
  • Vytvoření modelu procesoru 8051 

    Krůpa, Tomáš
    Počítačové modelování je dnes velmi důležitou součástí vývojového cyklu téměř každého nového produktu. Cílem této bakalářské práce je vytvoření modelu mikrokontroléru 8051, který by měl rozšířit portfolio upravitelných ...
  • Vytvoření modelu procesoru AVR32 

    Sarčák, Rostislav
    Tato práce se zabývá vytvořením instruction-accurate modelu procesoru AVR32 v jazyce CodAL pro popis architektur. V práci je popsána RISC architektura AVR32, způsob implementace modelu, testování a generování softwarových ...
  • Vytvoření počítačové hry pro získání anotací 

    Šujan, Tomáš
    Úkolem této bakalářské práce je vytvoření herní aplikace pro mobilní operační systém Android, za účelem získávání obrazových anotací. Hlavním účelem aplikace je zjednodušení a vylepšení tohoto procesu, rozšíření anotací a ...
  • Vytvoření znalostní báze entit z české Wikipedie 

    Sychra, Martin
    Cílem této práce je navrhnout a implementovat systém pro automatickou extrakci pojmenovaných entit z textů české Wikipedie, vytvořit znalostní báze těchto entit a vyhodnotit úspěšnost a výsledky vytvořeného systému. První ...
  • Využití algoritmů strojového učení pro konstrukci hlídacích obvodů 

    Lelkes, Olivér
    Tato bakalářská práce se zabývá využitím algoritmů strojového učení pro konstrukci hlídacích obvodů. Práce obsahuje detailní popis jednotlivých algoritmů strojového učení, které byly vybrány pro splnění cíle bakalářské ...
  • Využití kamery kvadrokoptéry pro sledování kontextu scény ve venkovním prostředí 

    Běl, Petr
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací uživatelského rozhraní pro ovládání kvadrokoptéry mobilním zařízením. Nejdůležitějším aspektem návrhu je schopnost sledování scény kamerou nesenou kvadrokoptérou. ...
  • Využití metod umělé inteligence pro řešení hlavolamu Rubikova kostka 

    Kočvara, Jakub
    Cílem této práce je přiblížiit čtenáři principy rychlostního skládání Rubikovy kostky a využití umělé inteligence při řešení pomocí těchto metod. Aplikace by měla pomoci řešiteli s logickým myšlením i s učením nových algoritmů.
  • Výpočet viditelnosti v 3D bludišti 

    Hodes, Vít
    V práci byla řešena problematika viditelnosti v prostředí jednoduchého 3D bludiště pomocí rozdělení geometrie do BSP stromu a následném výpočtu PVS mezi jednotlivými uzly. Obsahuje popis klíčových algoritmů a postupů k ...
  • Vývoj LLVM adaptéru pro infrastrukturu Code Listener 

    Šoková, Veronika
    Tato bakalářská práce se zabývá vývojem LLVM adaptéru pro infrastrukturu Code Listener, která usnadňuje tvorbu statických analyzátorů jako jsou Predator a Forester. Ty jsou vyvíjeny a využívany v rámci skupiny VeriFIT. ...
  • Vzdálené řízení modelového vozidla přes webové rozhraní 

    Rybníček, Jan
    Tato práce se zabývá problematikou zkonstruování modelového vozidla řízeného přes webové rozhraní. Srovnává dostupné miniaturní počítače využitelné pro řízení vozidla. Dále se zabývá vytvořením modulu ovládání motorů a ...